Opinia użytkownika: ANNA_2570
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: 12 lutego udałam sie do Castoramy aby kupić płytę meblową przyciętą na odpowiedni wymiar. Na stolarni była kolejka więc sprzedawca zapytał czy moglibyśmy przyjść później po odbiór, on przyjmie od nas zlecenie i gotowe przycięte kawałki będą czekały na odbiór. Zgodziliśmy się na takie rozwiązanie. Z różnych względów nie mogliśmy się zjawić później po odbiór tych płyt i zjawiliśmy się dopiero 14 lutego przeświadczeni, że płyty będą czekały. Na stolarni znowu była kolejka ale po chwili oczekiwania sprzedawca zapytał nas w czym może pomóc. Gdy wyjaśniliśmy sytuację , rozejrzał się po stolarni i odpowiedział że on tu nic takiego nie widzi, on nic nie wie na ten temat i że zaraz przyjdzie drugi stolarz to może on coś będzie wiedział. Czekaliśmy ok 30 minut. Pomimo długiej kolejki klientów co chwilę podchodzili sprzedawcy i zajmowali piłę tnąc płyty na własne potrzeby! Przecież mogli to zrobić kiedy nie będzie kolejki! Po 30 minutach oczekiwania zapytałam sprzedawcę kiedy przyjdzie ten drugi stolarz. Odpowiedział że już idzie go zawołać. Po chwili wrócił i stwierdził że nie zdążyli jeszcze przyciąć tej płyty i zaraz podejdzie kolega i to zrobi. Nie zdążyli przyciąć 4 małych kawałków płyty od soboty do poniedziałku???? W rezultacie żeby odebrać płytę, która miała być gotowa już w sobotę ok.18:00, stracilismy w poniedziałek godzinę czasu!!!! Skandal! Nie dość że sprzedawcy nie przekazują sobie informacji, nie wywiązują się ze swoich obowiązków to jeszcze opóźniają obsługę klientów bo w czasie kiedy powinny być przycinane płyty dla klientów oni przycinają swoje na potrzeby marketu!!! Zawsze myślałam że klient jest najważniejszy, ale najwidoczniej dla Castoramy ważniejsze jest zrobienie sobie ładnej ekspozycji.....