AD Stachura

( 1.00 )

Opinie (1)

Wszedłem tam przez przypadek

Wszedłem tam przez przypadek, zobaczyłem szyld hurtowni motoryzacyjnej, pomyślałem że wstąpię i sprawdzę kilka cen części które w najbliższym czasie muszę zakupić. Na moje "Dzień Dobry" usłyszałem echo - niestety wszyscy pracownicy byli tak zajęci nie robieniem niczego że nawet nie raczyli mi odpowiedzieć. Cóż to, zdarza się, podszedłem do lady i zapytałem o akumulator do Fiata Cinquecento 700. Pytanie banalne wiec odpowiedź powinna nastąpić szybko, niestety po niespełna 3 minutach dostałem cenę która mnie zbiła z nóg - wtedy poinstruowano mnie że to cena detaliczna. Pomyślałem, OK. W zwykłych sklepach było taniej ale skoro to hurtowania a ja przecież mam założoną działalność. Postanowiłem o tym fakcie poinformować sprzedawcę. W tym momencie doznałem szoku. Pracownik nie mógł mi nic powiedzieć ani też zarejestrować firmy mimo iż miałem wszelkie wymagane dokumenty, po wymianie kilku mało znaczących i niezbyt przyjemnych krótkich zdań poprosiłem o zawołanie kierownika. Pan M. zszedł po 5 minutach z bardzo nie przyjemną miną. Przedstawiłem sytuację i pokazałem dokumenty. W tym momencie posypała wiązanka niecenzuralnych wyrazów pod adresem sprzedawcy i kierownik postanowił mnie obsłużyć. W tym momencie moja wizyta trwała już 15 minut. Pan kierownik wziął ode mnie dokumenty i zaczął rejestrować firmę, ja w tym czasie postanowiłem rozejrzeć sie po dziale obsługi i wystawie. Gdy znudziło mi się patrzenie na środki czystości do samochodu postanowiłem zapytać jak się sprawy mają i tu odpowiedź od kierownika "zaraz" opryskliwym tonem. Przemilczałem to i na moje szczęście usłyszałem mój numer w bazie. Dopiero teraz zobaczyłem że wpisanie kilku linijek zajęło kierownikowi aż 10 minut. Postanowiłem zapytać ponownie o cenę tego akumulatora ale tym razem na firmę. Skandal gdyż czas oczekiwania na informacje od kierownika był dłuższy niż sprzedawcy - z drugiej strony może On nie jest od szukania tylko od zarządzania, więc przemilczałem. Zaskoczyło mnie natomiast to że cena różniła się aż o 5 zł na moją korzyść. Zapytałem dlaczego jest taka różnica - w odpowiedzi usłyszałem że to kwestia rabatów a moje firma nie zajmuje się niczym co jest związane z motoryzacją więc dostałem najniższy rabat. W sumie racja - taka polityka firmy, nastawienie na konkretnych klientów - przecież może tak być. Postanowiłem sprawdzić pozostałe ceny elementów które mnie interesowały. Niestety ale na każde moje pytanie o cenę słyszałem nieprzyjemne westchnięcie po czym musiałem kilkakrotnie powtarzać o jaka część mi chodzi i do jakiego samochodu. Kiedy od sprzedawcy który obsługiwał mnie jako pierwszy odszedł drugi klient z zakupami (wcześniej już zamówionymi - drogą mailową) zapytałem czy tu jest też sprzedaż detaliczna czy tylko sprzedaż po uprzednim zamówieniu towaru przez telefon, mail etc. Oburzony Pan M. (kierownik) sprowadził mnie na ziemie zdaniem cyt.: "Proszę Pana to jest hurtownia a nie dom wysyłkowy". Przeprosiłem bo najwyraźniej mnie źle zrozumiał ale jakoś nie chciałem go z tego błędu wyprowadzać. Postanowiłem jak najszybciej się stamtąd wydostać. Przeprosiłem za kłopot, podziękowałem za informację i wyszedłem całkowicie zniesmaczony. Suma summarum straciłem w tej hurtowni blisko godzinę. Zastanawiam się tylko czy gdybym zakupił tam jakiś towar to czy czekałbym na niego tak samo długo jak na sprawdzenie ceny. Nie polecam tego punktu - w okolicy jest wiele sklepów i hurtowni, czasem dla własnego spokoju lepiej jest przejść się kawałek dalej ale być mile obsłużonym.

Odwiedzałeś ostatnio AD Stachura?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

opony.com

(4.50 )

Am Serwis

(5.00 )

moto.gratka.pl

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem