Lidl w Częstochowie mieszczący się w Vendo Parku jest sklepem dość dobrze zatowarowanym. Z wyjątkiem warzyw i owoców, w których często miejsce na nie świeci pustkami. Jakość obsługi jest dość dobra, najczęściej otwartych jest pare kas dzięki czemu nie ma bardzo dużych kolejek.
Korzystam Internetu z Vectry w domu. Internet w dość korzystnym pakiecie, najczęściej bez problemowo, ale niestety zdąża się, że Internet "znika", co w sytuacji pracy zdalnej jest dość dużym utrudnieniem. Średnio taka sytuacja pojawia się 1 / 2 razy w tygodniu.
Dziękujemy za czas przeznaczony na pozostawienie opinii. Jest ona dla nas cenną wskazówką.
W sprawie przerw w dostępie do Internetu prosimy o przesłanie wiadomości na adres jakoscpomoc@vectra.pl w wiadomości podając:
- nr. klienta
- adres świadczenia usług
- imię i nazwisko głównego abonenta
Postaramy się zweryfikować i usunąć niedogodności.
Decathlon znajdujący się...
Decathlon znajdujący się w C.H. Korona we Wrocławiu, posiada miłą obsługę. Możliwe jednak, że jest jej za mało na cały sklep, ponieważ czasem trzeba pół jego przejść by znaleźć kogoś do pomocy. Jakość towarów bardzo dobra, często korzystam z oferty sprecyzowanej pod jeździectwo. Nigdy mnie zakupione towary nie zawiodły, a asortyment choć nie bardzo różnorodny, to wszystko najważniejsze posiada.
Maxi Zoo mieszczące się przy Vendo Parku w Częstochowie jest naszym ulubionym sklepem zoologicznym w okolicy. Co prawda ceny nie zawsze są najkorzystniejsze, jednak sklep często oferuje promocje. Dodatkowym atutem jest miła obsługa, która w nienachalny sposób oferuje pomoc i stawia się do dyspozycji. Z uśmiechem witany jest każdy klient i nie ma problemu również wejście do sklepu z pupilem.
Zakupiliśmy suszarkę do prania za 75zł w Kiku w Częstochowie i okazała się zepsuta od razu po rozpakowaniu jej, dlatego następnego dnia postanowiliśmy ją zwrócić. Jakość produktu pozostawia wiele do życzenia. Jednak jeżeli chodzi o reklamację, przebiegła bez większych problemów. Panie "od ręki" ją uznały oraz zwróciły pieniądze. Atmosfera była przyjemna, co z pewnością przyczyni się do dalszych zakupów w tym sklepie.
Panie obsługujące sklep stacjonarny w Galerii Jurajskiej w Częstochowie są kompetentne i miłe. Jakość obsługi doskonała. Choć do sklepu weszliśmy pół godziny przed zamknięciem, nie dało się wyczuć zniecierpliwienia u Pań. Zaproponowały dodatkowy element i pięknie zapakowały zakupy.
Skorzystałam z usługi wykonania cesji by przenieść numer telefonu. Odbyło się to w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Obsługa była konkretna i rzeczowa merytorycznie, jednak zapału Panu brakowało. Dało się odczuć, że Pan wolałby kawkę popijać w tym momencie, zamiast nas obsługiwać. Przykładowo po zapytaniu o to jakie aktualnie mają oferty, ponieważ za chwilę umowa miała mi się skończyć, Pan oznajmił, że cały czas oferty się zmieniają i bliżej końca umowy dopiero będzie można rozmawiać o ofercie. Brak przykładowej oferty, czego można się spodziewać, skutkował chęcią rezygnacji z tej sieci i chęci sprawdzenia "innych" opcji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.