Bardzo nie lubię robić w tym punkcie czegokolwiek. Zarówno podczas dokonywania zakupów, jak również odbioru czy nadania przesyłki szefowa tego punktu robi wszystko z widoczną łaską i negatywnym nastawieniem do klienta.
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Pracownicy dotrzymują ustalonych terminów, podtrzymują kontakt telefoniczny. Jestem bardzo zadowolony z obsługi.
Do momentu podpisania umowy wszystko było w najlepszym porządku. Obsługa posprzedażna w tej firmie nie istnieje. Likwidator szkód przekazuje sprzeczne informacje, nie dotrzymuje terminów, nie odpowiada na maile. Podobnie menadżer odpowiedzialny za ten dział. Bardzo trudno się do tej firmy dodzwonić. Zdecydowanie odradzam.
Zakup kuchni. Pracownik podszedł do mnie i zaoferował pomoc, jednak był dosyć bierny w czasie obsługi. Nie zaproponował pomiaru oraz możliwości zrobienia projektu. Nie zaproponował dodatkowych usług transportu i montażu.
Pracownicy infolinii nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania. Nie wykazują nawet minimalnej dozy zaangażowania, żeby pomóc klientowi w rozwiązaniu zgłoszonego problemu. Najczęstsze odpowiedzi: 'ja się tym nie zajmuję", "nie wiem", "nie potrafię odpowiedzieć". Żenada.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.