Canon

( 3.00 )

Opinie (8)

Bardzo lubiana przeze mnie firma z urządzeniami domowego

Bardzo lubiana przeze mnie firma z urządzeniami domowego użytku. Canon - "you can" odznacza się bardzo dobrą jakością produkowanych przedmiotów. Sam osobiście używam kliku urządzeń tej firmy. Jestem zadowolony z ich pracy, bo ta jest łatwa i przyjemna. Nigdy nie miałem problemu ani zastrzeżeń do działania sprzętu.

Dnia 02

Dnia 02.07 wysłałem kurierem aparat Canon Eos 1000d do naprawy. Usterka- wcześniej konsultowana z serwisem wymagała przysłania sprzętu. Po 10 dniach brak kontaktu ze strony serwisu, więc dzwonię. W odpowiedzi na pytanie jak przebiega naprawa, słyszę że w tej chwili właśnie aparat jest naprawiany przez technika, i że wyślą do końca tygodnia. Ok, zapytałem, czy mogę przy okazji przysłać obydwa obiektywy, które zakupiłem w zestawie z aparatem w celu skalibrowania, gdyż nie ustawiają ostrości zbyt precyzyjnie. w odpowiedzi usłyszałem, że tak i będzie to usługa bezpłatna. Po następnych pięciu dniach dzwonię i pytam. Słyszę, że aparat nie da sie naprawić, ponieważ uszkodzona jest płyta główna i czekają na dostawę części. Ile to jeszcze potrwa- cyt."tego nie wie nikt". Zarządałem rozmowy z szefem tego serwisu. Rozmowa odbyła się, ale nie usłyszałem nic nowego. Zarządałem - zgodnie z ustawą o wymiane sprzętu na nowy. Odesłano mnie do Canon Polska. Tam też zadzwoniłem. ie chcąćRozmowa z panią P., bardzo konkretna, pomocna, zaproponowała aparat zastępczy na czas dostarczenia nowego sprzętu itd...W końcu telefon z Żytniej- aparat przyszedł. Ale nie wyślą go, dopóki nie odeślę zastepczego. Chcąc nie chcąc, podróż do Warszawy- ponad 300km- bo za 2 dzi wyjeżdżałem na wakacje z rodziną. Wizyta w serwisie, odbiór zastępczego sprzętu. następuje wydanie nowego aparatu, orginalnie zapakowany, wszystko ok. Stoję i czekam dalej- na wysłane do skalibrowania obiektywy. A tam zdziwienie- jakie obiektywy? Dopiero po pokazaniu listu przewozowego od kuriera odszukano obiektywy. okazało się, że jest faktura do zapłacenia za kalibrację 270 pln. Pytam jak to? Miało być bezpłatnie. Powstało zamieszanie, latanie na zaplecze i z powrotem. W końcu jest decyzja- tak bezpłatnie -pan nic nie płaci. No to pytam czy sprzęt został skalibrowany? W odpowiedzi słyszę, że tak, sprzęt jest skalibrowany i teraz na pewno będzie dobrze. No to pytam w jaki sposób i z czym obiektywy zostały skalibrowanie, skoro aparat jest orginalnie zapakowany? Ups... usłyszałem w odpowiedzi, klient stojący obok parsknął śmiechem. I kto tu jest idiotą? Nawet kłamać nie potraficie- powiedziałem. Wyszedłem zrezygnowany i nawet nie3 zdenerwowany, bo sił już brak i zdrowia a perspektywa powrotu do domu 300km z nie do końca załatwioną sprawą nie napawała optymizmem. Od tej chwili zapomniałem o firmie Canon, sprzedałem sprzęt, kupiłem innej marki. Niestety serwis z Żytniej to monopolista w Polsce, więc wyrazy współczucia wszystkim Canoniarzom.

Na stronę zajrzałem gdyż chciałem zorientować jakie

Na stronę zajrzałem gdyż chciałem zorientować jakie produkty mają do zaoferowania. Strona jest przejrzysta i czytelna. Logo firmy jest widoczne. Menu łatwe w obsłudze. Na stronie znaleść można m.in. aparaty, kamery, lornetki, drukarki, skanery, kalkulatory, itp. Wybór jest naprawdę spory. Dodatkowo przy każdym z produktów znajduje się wyczerpujący opis. Polecam gdyż można dowiedzieć się wiele o danym produkcie.

jestem przed zakupem aparatu cyfrowego i oglądam w

jestem przed zakupem aparatu cyfrowego i oglądam w internecie strony czołowych producentów aby porównać funkcje i ceny. Weszłam na stronę Canon i zauwązyłam odrazu charakterystyczne logo firmy oraz kolorystykę. Strona jednak dla mnie mdła i nijaka. Wolę jednak produkty tej firmy oglądać bezpośrednio na sklepowych półkach niż na stronie firmy.

Po około miesiąca od kupienia aparatu

Po około miesiąca od kupienia aparatu, gdy zrobiła się lepsza pogoda na zewnątrz zacząłem robić zdjęcia przy bardziej domkniętej przysłonie i zauważyłem dwie plamki na zdjęciach, które ewidentnie pochodziły z zabrudzonej matrycy. Postanowiłem wysłać aparat do czyszczenia skoro plamki były od nowości. Po około dwóch tygodniach oczekiwania odebrałem swój sprzęt z powrotem. Wszystkie dotychczasowe plamki zniknęły, choć pojawiły się dwie nowe, jednakże ledwo widoczne przy f32. Co innego mnie jednak zastanawia. Wysyłając aparat do serwisu miał on zrobione ponad 1000 zdjęć. Dlaczego więc po odbiorze ma ich zrobione ponad 9000, a funkcje w menu były poprzestawiane, skoro reklamacja dotyczyła czyszczenia, które powinno zająć 30 min. Dlaczego więc mam zrobione tyle zdjęć i poprzestawiane menu ?

Dokonywanie negatywnej oceny jest chyba niemożliwe na

Dokonywanie negatywnej oceny jest chyba niemożliwe na stronie firmy, gdyż w połowie procesu składania zażalenia zostałam zablokowana przez serwer po czym otrzymałam inf, że moje dane zostały już przyjęte i nie mogę ponownie się zalogować. WNIOSEK: brak kompetencji i nieuprzejmość personelu sprawiły, że kupiłam sobie urządzenie HP, które do tej pory działa niezawodnie (notabene: na tym samym kablu USB).

Reklamację dotyczącą wadliwie działającego sprzętu należy

Reklamację dotyczącą wadliwie działającego sprzętu należy zgłosić pod numer infolinii podanym w na str. internetowej. Konsultantka przyjęła reklamację, po czym podała kolejny nr tel. serwisu w Warszawie. Ponownie należało opisać szczegółowo na czym polega problem. Pracownik serwisu poinformował, że urządzenie nie działa "ze względu na zbyt długi kabel łączący sprzęt z komputerem". Ponadto poinformował, że w Polsce są jedynie dwa autoryzowane serwisy firmy i oba mieszczą się w stolicy, co później okazało się nieprawdą.

Odwiedzałeś ostatnio Canon?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AGFA

(5.00 )

Kodak

(3.89 )

Fotojoker

(1.00 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem