Próbuję zamówić kuchnię w sklepie komfort ale wydaje mi się że chyba sklep po prostu nie chce mi jej sprzedać. Poprosiłam o usługę spotkanie z projektantem jednak pani która do mnie zadzwoniła żeby mi wyjaśnić że po prostu takie spotkanie ma być czyli dosyć mało potrzebny telefon miałam i potem wysłać maila z ankietą maila nie wysłała musiałam ja zadzwonić potem dostałam maila ale bez ankiety czyli znowu wszystko się przedłużało ponieważ państwo są bardzo niekompetentni po drugiej stronie. W końcu kiedy poprosiłam żebyśmy zrezygnowały z całego procesu bo to chyba nie ma sensu nagle okazało się że jednak się da i generalnie dostałam wszystkie potrzebne w końcu dokumenty i mogłam dokonać odpowiednich pomiarów i dać państwu odpowiednie dane. Chciałam mieć usługę z montażem a o czym powiadomiłam pana projektanta który wysłał mi kolejny link do zapłaty opłaty zrobiłam w czwartek ktoś się miał zgłosić jak najszybciej gdyż zależy mi też na czasie no bo na kuchnię czekam kilka tygodni to jest strasznie długo no ale do przewidzenia. Piątek nikt się nie odezwał poniedziałek nikt się nadal nie odzywa trwa to strasznie długo mam wrażenie że pracują tam trochę niekompetentni ludzie i szczerze powiedziawszy jestem zła i bliska zrezygnowania z usług tego sklepu nie wiem czy nawet ładna kuchnia jest warta tego żeby tak się z kimś szarpać. Może po prostu pracownicy są niedopłaceni i mają wszystko gdzieś no to sklep komfort powinien chyba pomyśleć o tym bo ja nie wiem czy ja mam takiego pecha czy wszyscy są tak słabo traktowani.
Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.