New balance

( 2.17 )

Opinie (16)

Przyzwoita obsługa

Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu butów do biegania. Bardzo szybko zostałam przywitana przez doradcę, który niemal od razu zaptoponowsl pomoc. Wypytał na jakie dystanse potrzebuję butów i jaki rozmiar wchodzi w grę. Zaproponował 4 pary butów, podkreślał dlaczego warto wybrać konkretny model. Po mojej decyzji pochwalił mój świetny wybór i zaprosił do kasy. Wcześniej polecił koszulki sportowe. Ogólnie polecam ze względu na świetną obsługę. Niestety ciężko dostać obuwie w rozmiarze 39, dużo modeli jest przebranych.

Omijać

Długi czas oczekiwania na przesyłkę zamówienie porozdzielane na dwie paczki towar słabej jakości jakby leżakował w magazynie kilka lat . Nie polecam.

Omijać

Długi czas oczekiwania na przesyłkę zamówienie porozdzielane na dwie paczki towar słabej jakości jakby leżakował w magazynie kilka lat . Nie polecam.

Obsługa sklepu szybko podeszła do mnie

Obsługa sklepu szybko podeszła do mnie i zapytała czy może mi pomóc w wyborze obuwia, byli uprzejmi.Niestety przy specjalistycznych pytaniach Pan z obsługi nie był wstanie mi podpowiedzieć które buty posiadają wskazaną przeze mnie cechę (chodziło konkretnie o to które buty mają wkładkę supinującą). Przy profesjonalnych butach do biegania w tego typu sklepie wiedza te jest niezbędna do prawidłowego obsłużenia klienta. Niestety nikt koledze również nie pomógł mimo iż widzieli że ich kolega ma problem, oraz doskonale słyszeli moje pytanie.Pan zaproponował abym poczekał a on poszuka informacji w komputerze na temat mojego pytania, grzecznie podziękowałem i pożegnałem się ze” sklepem”.

Nie polecam z uwagi na nieprofesjonalne zachowanie obsługi

Nie polecam z uwagi na nieprofesjonalne zachowanie obsługi, zwłaszcza podczas słusznej reklamacji obuwia.

Postaram sie krótko

Postaram sie krótko. Zapragnęłam kupić buty, jednakże nie było mojego rozmiaru. Śmiertelnie poważny pracownik zaproponował, że zamówi wybrany przeze mnie model w sklepie internetowym. Sprawdziwszy uprzednio, czy buty są na stanie, dokonał zamówienia, informując, że buty zostaną dostarczone do domu na koszt firmy. Ucieszyłam się i czekałam... czekałam... czekałam. Nie było ani telefonu, ani maila, na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Pojechałam do sklepu. Okazało się, że zamówienie nie zostało złożone. Pani wydrukowała nową karteluszkę (do kolekcji) z potwierdzeniem złożenia zamówienia i kazała oczekiwać na wieści od kuriera. Kolejne dni i nic. Zadzwoniłam do sklepu online, a tam nieco skonsternowana Pani, po chwili namysłu oświadczyła (na poczekaniu wymyśliła?), że buty były, owszem, ale miały wadę, więc ich nie wysłali. Powiadomią mnie o tym oficjalnie w mailu. Nie powiadomił. Siedziałam w domu tydzień, czekając na przesyłkę, która nigdy nie stała się ciałem. Dziękuję za szanowanie mojego czasu i mnie jako klienta. Wiem, że tracąc jednego klienta firma nie zbiednieje, ale może ktoś to kiedyś przeczyta i weźmie pod uwagę jako przestrogę przed zamawianiem butów tą drogą.

Sklep sprawia wrażenie uporządkowanego i czystego

Sklep sprawia wrażenie uporządkowanego i czystego. Temperatura, muzyka i zapach nie budzą zastrzeżeń. Regały ekspozycyjne są bardzo dobrze zaaranżowane. Nie ma żadnych problemów z rozpoznaniem pracowników, ponieważ wyróżniają się oni charakterystycznymi firmowymi koszulkami. Sprzedawca się przywitał, po czym zostawił mi chwilę czasu na rozejrzenie się po sklepie. Następnie podszedł do mnie, pytając czy może w czymś doradzić. Pracownik, zadając pytania bardziej i mniej szczegółowe, wybadał moje potrzeby. Pracownik wykazywał się profesjonalizmem i kompetencją. Doskonale orientował się w specyfikacji produktów. Proponował dotknięcie, wypróbowanie produktów. Całość tego procesu odbyła się w bardzo kulturalnej atmosferze. Obsługa przy kasie nie budzi zastrzeżeń, oceniam ją pozytywnie. Finalizacja sprzedaży odbyła się sprawnie, pracownik pożegnał się zwrotem grzecznościowym i uśmiechem. Bardzo podobało mi się, że Pracownik przez cały czas był uśmiechnięty. Wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie, na pewno wrócę tutaj ponownie.

Po buty sportowe wybrałam się do sklepu New Balance

Po buty sportowe wybrałam się do sklepu New Balance zachęcona przez reklamę szeptaną wśród znajomych. Buty, jak buty, wygodne, ładne, lekkie. Miła obsługa, pomocna przy wyborze sprawiła, że zakupy były bardzo udane. Trudno mi się było zdecydować na model, ale podpowiedzi sprzedawczyni ułatwiły mi w końcu wybór.

Odwiedziłem ostatnio tą placówkę w celu zakupienia obuwia

Odwiedziłem ostatnio tą placówkę w celu zakupienia obuwia. Były duże promocje. Asortyment produktów bardzo zróżnicowany. Personel chętnie służył pomocą i radą. Zachowany był porządek.

Bardzo pozytywny sklep

Bardzo pozytywny sklep, miła i pomocna obsługa ale w sposób nachalny, co jest bardzo istotne. Polecam. Szkoda, że nie mieli wszystkich rozmiarów butów ale za to dali możliwość zamówienia określonego rozmiaru do domu bezpłatnie.

Po wejściu do sklepu od razu rzuca się w oczy

Po wejściu do sklepu od razu rzuca się w oczy "profesjonalizm". Wystawa i eksponowanie towaru są bez zarzutów. W sklepie obsługa zna się na rzeczy, co naprawdę bardzo pomaga przy wyborze odpowiedniego sprzętu, np. butów. Obsługa chętnie odpowiadała na moje pytania oraz pokazywała inne, alternatywne możliwości. Polecam!

Do sklepu New Balance zdecydowałam się wejść ponieważ mój

Do sklepu New Balance zdecydowałam się wejść ponieważ mój chłopak szukał nowych butów do biegania a sklep zajmuje się sprzedażą butów przeznaczonych do biegania. W sklepie znajdziemy bardzo duży wybór butów do biegania więc każdy powinien znależć coś dla siebie. Sklep bardzo czysty już z zewnątrz widać że obsługa dba o czstość ponieważ wszystkie witrny były bardzo czyste, podłoga również. Obsługa bardzo miła oraz może nam pomóc fachową doradą oraz opinią. Sklep znajduje się w galerii hadlowej więc nie ma problemu z zaparkowaniem auta.

Sklep bardzo interesujący ponieważ w swojej ofercie

Sklep bardzo interesujący ponieważ w swojej ofercie proponuje ciekawe obuwie sportowe, a zwłaszcza do biegania. Ułożenie sklepu jest komfortowe, towar odpowiednio wyeksponowany i przejrzysty. Sklep również w dniu wizyty oferował wyprzedaż towaru. Bardzo szeroka ilość rabatów. Obsługa w sklepie widoczna, jest bardzo sympatyczna, miła i z wielkim temperamentem podchodzi do klienta.

New Balance oferuje nam odzież sportową

New Balance oferuje nam odzież sportową. Możemy tutaj kupić buty, plecaki, kurtki. Od wejścia wita nas, nieco schowana w głębi obsługa sklepu. Dostajemy czas na spokojne obejrzenie towaru oraz rozejrzenie się. Po pewnym czasie słyszymy miłe :"czy mogę w czymś pomóc?". Ceny są dosyć wysokie, ale za jakość trzeba płacić. Warto tam zajrzeć w poszukiwaniu sportowej odzieży.

Witryna sklepu byłą wyczyszczona

Witryna sklepu byłą wyczyszczona, bez śladów palców oraz innych zanieczyszczeń. Także wnętrze było czyste, bez śladów kurzu na regałach oraz towarze. Kiedy wszedłem jedyna obecna w strefie kasowej pracownica prowadziła dość luźną rozmowę towarzyską przez telefon. Niestety, mimo iż zauważyła, że w sklepie jest klient nie przerwała rozmowy, nie spytała, czy potrzebuję pomocy etc. Kiedy opuszczałem sklep - nadal w najlepsze rozmawiała przez telefon.

Odwiedzałeś ostatnio New balance?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Adidas

(5.00 )

Bergson

(4.50 )

Campus

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem