Szukaj opinii o...Gdzie?

Dbamy o Jakość Obsługi

Godło Jakość Obsługi

Vectra

Kategoria: TV kablowa / internet

Wynik dla całej firmy:

Opinii:657

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom

http://www.vectra.pl

Informacje: 801 0 801 80


Opinie (657)

Pokaż opinie

10 z 657 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Kalisi

Bielsko-Biała

Opinii 1

lokalizacja
Al. Jerozolimskie 56C, Warszawa
Data 16.11.2017

W piątek 10 listopada wróciłam do domu popołudniu i zauważyłam, że internet i tv nie działa. Jak zwykle wyłączyłam wszystkie urządzenia, zresetowałam modem - nadal to samo. Sprawdziłam na fb Vectry czy nie ma awarii albo prac w okolicy - nie ma. Myślę sobie - piątek, tuż przed świętem, lepiej zadzwonię na infolinie bo inaczej może do poniedziałku nie działać. Zadzwoniłam... po 50 minutach oczekiwania i słuchania muzyczki rozłaczyłam sie by na komórce poszukać czy ktoś z okolic nie zgłasza...

W piątek 10 listopada wróciłam do domu popołudniu i zauważyłam, że internet i tv nie działa. Jak zwykle wyłączyłam wszystkie urządzenia, zresetowałam modem - nadal to samo. Sprawdziłam na fb Vectry czy nie ma awarii albo prac w okolicy - nie ma. Myślę sobie - piątek, tuż przed świętem, lepiej zadzwonię na infolinie bo inaczej może do poniedziałku nie działać. Zadzwoniłam... po 50 minutach oczekiwania i słuchania muzyczki rozłaczyłam sie by na komórce poszukać czy ktoś z okolic nie zgłasza awarii - oczywiście jest, niejedna osoba napisała, że internetu nie ma od paru godzin, również sąsiedzi nie mieli. Wysłałam też zgłoszenie awarii online. Zadzwoniłam jeszcze raz by sie dowiedzieć czy wiedzą o awarii i kiedy naprawią - znowu 30 min oczekiwania i nic. Wkoncu wieczorem internet zadzialal. I o co mi chodzi? A no o fatalną obsługę klienta. Po 2 dniach dostałam maila z odpowiedzią 'proszę zresetować modem, sprawdzić kable itd... Droga Vectro, dzięki poziomowi Waszych usług i częstych problemów my klienci dawno nauczylismy sie najpierw sprawdzać kable i resetować modem. Proszę mnie nie irytować takimi mailami 2 dni później. Ja wszystko rozumiem, że problemy, że awarie, ale taki brak informacji to jest to co nas denerwuje najbardziej! straciłam 2 godziny sprawdzając coś, czego powinnam sie dowiedziec na infolinii albo na fb. Dlaczego mają Państwo mnóstwo aroganckich pracowników, którzy dzonią do mnie kilka razy dziennie z nowymi ofertami (kończąc swoje wypowiedzi 'rozumiem, że zgadza się pani tak?') a kiedy ja dzwonie raz na rok to nikt nie odbierze. Klient chce być traktowany z szacunkiem, a informacja' jest awaria, usługa wróci w ciagu paru godzin' zamknełaby usta wszystkim i sprawiła, że np ja mogłabym inaczej spedzić te pare godzin.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii

lokalizacja
Kopernika 37, Słupsk
Data 10.11.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 10.11.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 06.11.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii

lokalizacja
Kopernika 37, Słupsk
Data 02.11.2017

OK

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

mbaj

Warszawa

Opinii 4

lokalizacja
Al. Jerozolimskie 56C, Warszawa
Data 31.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Jakub

Warszawa

Opinii 7

lokalizacja
587319631
Data 30.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

adamek

Świecie

Opinii 30

lokalizacja
Wyszyńskiego 15, Świecie
Data 26.10.2017

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 14.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Jeśli wpis zawiera kwestie wymagające udzielenia wyjaśnień skontaktujemy się z Państwem w wiadomości prywatnej.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Kola

Radom

Opinii 1

lokalizacja
Grzecznarowskiego 2, Radom
Data 11.10.2017

Chciałabym opisać jak Vectra podchodzi do stałych klientów. Korzystam z usług tej firmy odkąd ona istnieje. Płace regularnie rachunki,dodam ze wysokie..200zł. Ostatnio sprzedałam mieszkanie w bloku gdzie korzystalam z usług Vectry. Kupilam domek i chcialam oczywiście przenieść telewizję i Internet do nowego miejsca zamieszkania. Udałam się do biura obsługi klienta a tam poinformowali mnie,ze nie ma możliwości przeniesienia z przyczyn technicznych. Napisałam pismo z prośbą o bezkosztowe...

Chciałabym opisać jak Vectra podchodzi do stałych klientów. Korzystam z usług tej firmy odkąd ona istnieje. Płace regularnie rachunki,dodam ze wysokie..200zł. Ostatnio sprzedałam mieszkanie w bloku gdzie korzystalam z usług Vectry. Kupilam domek i chcialam oczywiście przenieść telewizję i Internet do nowego miejsca zamieszkania. Udałam się do biura obsługi klienta a tam poinformowali mnie,ze nie ma możliwości przeniesienia z przyczyn technicznych. Napisałam pismo z prośbą o bezkosztowe rozwiązanie umowy,opisalam cała sytuację,dolaczylam akt sprzedaży miszkania i czekałam na odpowiedź. Niestety moja prosba została odrzucona a kara za zerwanie umowy wynosi ponad 3000 zł. Umowę mam do września 2018,więc żeby unikną kosmicznej kary płace abonamet,z ktorego nie korzystam. Zadaję sobie pytanie...czy tak prężnie działająca firma powinna traktować tak stałych klientów. Odrobina empati i ludzkie podejście do klienta niestety Vectrze są obce

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dziękujemy za powyższą opinię. Skontaktowaliśmy się z Panią w wiadomości prywatnej z prośbą o podanie danych abonenckich jednak nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chcielibyśmy przedstawić Pani alternatywne rozwiązanie opisanej sytuacji z nadzieją, że spotka się z Pani zadowoleniem. W przypadku chęci uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przedmiotowego rozwiązania prosimy o kontakt w wiadomości...

Dziękujemy za powyższą opinię. Skontaktowaliśmy się z Panią w wiadomości prywatnej z prośbą o podanie danych abonenckich jednak nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Chcielibyśmy przedstawić Pani alternatywne rozwiązanie opisanej sytuacji z nadzieją, że spotka się z Pani zadowoleniem. W przypadku chęci uzyskania szczegółowych informacji dotyczących przedmiotowego rozwiązania prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Pragniemy również dodać, że istnieje również możliwość przepisania obecnej umowy na nowych właścicieli lokalu.

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 66

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.