No dziwna była ta sytuacja w Żabce. Poszłam po papierosy, nie dość, że pani stojąca za ladą nie obsługiwała klientów, tylko kazała nam (3 osobom) czekać na koleżankę, przez cały sklep krzyczała do tej koleżanki po imieniu żeby ta przyszła, bo ludzie są. Pani przyszła i zaczęła obsługiwać nas z wielkiej łaski z resztą, bo jak mogliśmy jej przerwać ??? czynność którą wykonywała. Płaciłam kartą. Papierosy schowałam i czekałam na potwierdzenie płatności kartą i paragon. Niestety ich nie dostałam... Pani znacząco na mnie spojrzała (coś w rodzaju "i czego tutaj jeszcze stoisz" ) i i pyta czy coś jeszcze, powiedziałam że nie dostałam potwierdzenia transakcji i zakupu. Z wielce oburzoną i obrażoną miną wyciągnęła z kasy jeden i drugi kwitek i rzuciła mi na ladę. Nie wiem jaki był cel tego, że nie dała mi ich i czemu tak się zachowała, ale fajne to nie było, a ja potrzebowałam kwitku do rozliczenia, bo papierosy nie były dla mnie. Ciekawa jestem co powiedziałby urząd skarbowy na takie niewydawanie paragonów. Teoretycznie mogłaby trafić nie na mnie a na któregoś z pracowników czy kontrolerów.
Dość przyjemna pizzeria. Ciekawie udekorowane wnętrze. Byłam z dawno niewidzianymi znajomymi i wybraliśmy wspólnie na miejsce spotkania Lucyfera. Jeszcze przed otrzymaniem zamówienia niedaleko od naszego stolika rozkładał się pan z instrumentem klawiszowym. Ucieszyliśmy się, że będzie muzyka na żywo. Pan grał głośno i niemalże bez przerw, co było straszne na dłużej, bo nie mogliśmy porozmawiać. Nie było to zbyt trafione, aby ustawiać instrumentalistę w tak małym pomieszczeniu i tak głośno. Od tamtej pory wystrzegam się Lucyfera, aby znowu nie trafić na wieczór z muzyką. Co do jedzenia nie mam większych zastrzeżeń, pizza smaczna.
Najlepsza smażalnia ryb na wybrzeżu! Przemiła obsługa, w szczególności Pani właścicielka, z którą zawsze można uciąć sobie miłą pogawędkę. Lokal pięknieje z każdą moją wizytą, kiedyś był to mały bar, teraz powiększyła się o kolejne pomieszczenia. Wystrój nowy, przepiękny, klimatyczny. Wspaniała atmosfera. Cudownie pyszne jedzenie! Ryba zawsze świeżutka, doskonale usmażona i podana. Jest to miejsce godne polecenia wszystkim, którzy chcą dobrze zjeść. Ja tam wracam regularnie.
Najgorszy market budowlany w jakim byłam. Pierwszy i ostatni raz tam byłam. Panowie z obsługi w ogóle nie zainteresowani tam co dzieje się na sklepie, a tym bardziej klientami. Miałam pytanie odnośnie towaru (nawet nie jedno), ale niestety po trzech kursach znudziło mi się bieganie za pracownikiem, który jak tylko zauważył, że zmierzam w jego kierunku, szybciutko przemieszczał się w inne miejsce. Towar niepoukładany, miałam bardzo duże problemy ze zlokalizowanie odpowiedniej ceny towaru. Jak już znalazłam, to przy kasie okazało się, że towar ma zupełnie inną cenę. Koszmar. Jak poinformowałam panią kasjerkę, że tam była inna cena, to wzruszyła tylko ramionami i powiedziała "trudno, być może, ja nic na to nie poradzę" - a ja radzę tam nie robić zakupów.
Jestem stałą klientką Pizzerii Galeria. Obsługa jest bardzo miła. Szkoda, że nie mają lokalu do którego można przyjść (zamówienia jedynie przez telefon lub internet). Ceny potraw są przystępne. Same potrawy są bardzo dobre. Smaczne, zawsze świeże i ładnie przygotowane. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości poszerzą swoją ofertę o asortyment kebabowy. Czas oczekiwania na zamówienie nie jest za długi.
Mam mieszane uczucia co do Tutto Bene. Zawsze zamawiałam na telefon, a w tą niedzielę postanowiłam udać się osobiście do pizzerii. No i żałuję. To co zobaczyłam bardzo mnie zbulwersowało. Faktem jest, że ci pracownicy nie są winni niczemu, bo robili wszystko co mogli, żeby obsługa szła sprawnie, aczkolwiek przy tak dużym ruchu jedna pani obsługująca zamówienia i robiąca kebaby, to stanowczo za mało! Na swoje zamówienie czekałam ponad pół godziny, na dodatek dostałam nie takie potrawy jak zamawiałam. Widziałam jaki tam był przysłowiowy "młyn" w tym czasie i nie dziwię się wcale, że się pomyliła, bo to szło oszaleć przy taki natłoku wszystkiego. Byłam trochę poddenerwowana, ale nie na pracowników, tylko na właścicieli, że pozwalają na takie sytuacje. Jak się ma taki ruch to należy zatrudnić kogoś dodatkowego. Więcej osób sprawnie obsłużonych - większe zadowolenie i większa frekwencja w przyszłości a co za tym idzie większe zyski.
Zachowanie Pań z obsługi pozostawia wiele do życzenia (nie wszystkich oczywiście), ale panie które akurat znajdowały się na zmianie były wyraźnie zajęte tylko sobą, a ja im najwidoczniej przeszkadzałam w konwersacji. Pani oderwała się od jakże pasjonującej dyskusji i podeszła do mnie. Poprosiłam o kilka plastrów wybranej przez siebie wędliny z trzech rodzajów. Zapłaciłam i poszłam do domu. W domu przeżyłam bardzo nie miłą niespodziankę. Pośród normalnych plastrów szynki (dość dużych) były wciśnięte ścinki! Uznałam to za szczyt chamstwa, żeby w ten sposób pozbywać się niechcianych pozostałości.
Wielkim minusem są kolejki, gigantyczne długie kolejki do kas tudzież do punktów obsługi klienta. Kolejka przez 3/4 pomieszczenia, a czynne tylko jedno okienko kasowe, w wiadomo, że obsługa jednego petenta nie trwa 2 czy 3 minuty, a o wiele więcej. Łączny czas jaki spędziłam w kolejce, aby wpłacić pieniądze wyniósł 36 minut! Jedno okienko, dwie osoby z rachunkami biznesowymi (czyli poza kolejką) i długa kolejka z nas zwykłych śmiertelników, do których nie raczyła wyjść żadna dodatkowa pani do obsługi!
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Obsługa apteki bardzo...
Obsługa apteki bardzo miła i sympatyczna. W stosunku do pacjentów postawa szacunku jest jak najbardziej zachowana na odpowiednim poziomie. Jedynym mankamentem jaki zauważyłam jest zaopatrzenie apteki. Na 5 produktów, których zakupu chciałam dokonać, dostałam jedynie 2... A nie były to jakieś wymyślne rzeczy, więc zdziwiłam się, że ich nie ma w asortymencie. Obsługa chętnie służy radą i jest zaangażowana w obsługę.
Nie zostałam "obsłużona fachowo". Pani nie potrafiła mi udzielić podstawowych informacji. Ja jako pacjent mam prawo tego nie wiedzieć, bo przecież nie jestem magistrem farmacji (tak jak ona niestety). Pani kierownik z szyderczym uśmiechem i prześmiewczym tonem stwierdziła, że ONA NIE WIE. No to kto ma wiedzieć. Omijam tą aptekę szerokim łukiem. Bardzo niemiło zostałam potraktowana. Tym bardziej, że nie przyszłam wybierać i przebierać w ciuchach czy butach, ale przyszłam prosto od lekarza po zakup leków.
Najlepsza apteka w Gryficach. Obsługa jest kompetentna, miła, sympatyczna i wykazuje zainteresowanie pacjentem. Ilekroć tam jestem, to jestem obsługiwana profesjonalnie. Nigdy nie ma z niczym problemu (a w innych aptekach spotykałam się wielokrotnie). Są promocje dla pacjentów. Bardzo polecam. Panie obsługujące są odpowiednio zorientowane w asortymencie. Asortyment jest bardzo zróżnicowany i nie ma problemu z zakupem potrzebnych leków czy też suplementów.
W towarach nieład. Brak cen lub ceny niezgodne z aktualnie obowiązującymi. Panie wyraźnie niezadowolone z wizyt klientów, którzy przerywają im notorycznie ich pogaduszki. Dwie panie z obsługi stały i ostentacyjnie mi się przyglądały szepcąc sobie coś do ucha. Bardzo niesympatyczna sytuacja. Nie wiem o co im chodziło, z pewnością więcej tam nie wrócę. Pomijam fakt, że ceny są wyższe niż ogólnie obowiązujące na rynku, niewiele promocji. Obsługa w ogóle nie zainteresowana klientem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.