Opinia użytkownika: xxxANGELxxx
Dotycząca firmy: Tutto Bene
Treść opinii: Mam mieszane uczucia co do Tutto Bene. Zawsze zamawiałam na telefon, a w tą niedzielę postanowiłam udać się osobiście do pizzerii. No i żałuję. To co zobaczyłam bardzo mnie zbulwersowało. Faktem jest, że ci pracownicy nie są winni niczemu, bo robili wszystko co mogli, żeby obsługa szła sprawnie, aczkolwiek przy tak dużym ruchu jedna pani obsługująca zamówienia i robiąca kebaby, to stanowczo za mało! Na swoje zamówienie czekałam ponad pół godziny, na dodatek dostałam nie takie potrawy jak zamawiałam. Widziałam jaki tam był przysłowiowy "młyn" w tym czasie i nie dziwię się wcale, że się pomyliła, bo to szło oszaleć przy taki natłoku wszystkiego. Byłam trochę poddenerwowana, ale nie na pracowników, tylko na właścicieli, że pozwalają na takie sytuacje. Jak się ma taki ruch to należy zatrudnić kogoś dodatkowego. Więcej osób sprawnie obsłużonych - większe zadowolenie i większa frekwencja w przyszłości a co za tym idzie większe zyski.