Pracownicy Salonu nie chcieli starszej osobie udzielić pomocy z uruchomieniem nowwgo kupionego u nich telefonu. Z wielką łaską włożyli tylko kartę sim. Zostawili klienta zdanego na siebie lub prosze o pomoc innych.
Wyjazd na wakacje Dziecka. Autokary podstawione na dworzec w Warszawie bez oznakowania gdzie jadą, a obsługa sama nie wiedziała co ma robić. Totalny chaos i bałagan. Bieganie od autokaru do autokaru by sprawdzić, czy dziecko jest na liście. Na wakacjach kadra nie potrafiła zorganizować czasu jak była zła pogoda. Kadra spędzała czas sama ze sobą, a dzieci beż opieki.
Młoda sprzedawczyni stoi przy wejściu na sale sprzedaży i ocenia klienta po wyglądzie. Bardzo niestosowne podejście do klienta. Na pytanie klienta czy dostanę skarpetki odpowiada ,,jak widać”. Nawet nie wita i nie żegna klienta.
Firma wysyła elektroniczną informację, w której podaje termin dostarczenia paczki na podstawie otrzymanych elektronicznych danych przesyłki. Podany termin doręczenia nie jest tym właściwym, bo paczki nie odebrali jeszcze od klienta i nie mają jej w magazynie i nie dojdzie ona następnego dnia. Dzwoniąc na infolinię rozmawia się z maszyną, a nie da się pogadać z człowiekiem. Podają dane, po których człowiek marnuje czas na oczekiwanie na paczkę. Powinno być tak, że firma powinna dbać o klienta i wysyłać sprostowanie lub informację szczegółowe gdzie jest przesyłka. W żadnej innej firmie kurierskiej nie idą paczki tak długo jak w tej. Jakbym miał wybór firmy kurierskiej u wszystkich dostawców to DHL bym nigdy nie wybrał.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Zdanie każdego Klienta stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Słabo. Pracownik robi...
Słabo. Pracownik robi łaskę, że obsługuje. Na siłę namawia do zmiany banku.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.