Opinie użytkownika (176)

Serwis nie widzi...
Serwis nie widzi fabrycznej wady urządzenia. Nie polecam korzystania z tej firmy. Moje zaufanie już straciła, a byłem stałym klientem.

naitsyrk

01.03.2024

Cortland

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy Salonu nie...
Pracownicy Salonu nie chcieli starszej osobie udzielić pomocy z uruchomieniem nowwgo kupionego u nich telefonu. Z wielką łaską włożyli tylko kartę sim. Zostawili klienta zdanego na siebie lub prosze o pomoc innych.

naitsyrk

03.01.2024

Play

Placówka

Starachowice, Krzosa 6

Nie zgadzam się (0)
Wyjazd na wakacje...
Wyjazd na wakacje Dziecka. Autokary podstawione na dworzec w Warszawie bez oznakowania gdzie jadą, a obsługa sama nie wiedziała co ma robić. Totalny chaos i bałagan. Bieganie od autokaru do autokaru by sprawdzić, czy dziecko jest na liście. Na wakacjach kadra nie potrafiła zorganizować czasu jak była zła pogoda. Kadra spędzała czas sama ze sobą, a dzieci beż opieki.

naitsyrk

28.07.2023

Almatur

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Młoda sprzedawczyni stoi...
Młoda sprzedawczyni stoi przy wejściu na sale sprzedaży i ocenia klienta po wyglądzie. Bardzo niestosowne podejście do klienta. Na pytanie klienta czy dostanę skarpetki odpowiada ,,jak widać”. Nawet nie wita i nie żegna klienta.

naitsyrk

17.02.2021

Intimissimi

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta. Bardzo bogata oferta usług i ofert.

naitsyrk

30.09.2019

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysokie ceny...
Bardzo wysokie ceny usług i mało atrakcyjne oferty dla klienta.

naitsyrk

28.09.2019

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta i ich spraw.

naitsyrk

27.09.2019

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szubka obsługa...
Bardzo szubka obsługa i w pełni profesjonalne załatwianie spraw.

naitsyrk

27.09.2019

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dbają o klienta...
Dbają o klienta i podchodzą profesjonalnie do obsługi.

naitsyrk

24.09.2019

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trudny kontakt z...
Trudny kontakt z obsługą.

naitsyrk

20.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma wysyła elektroniczną...
Firma wysyła elektroniczną informację, w której podaje termin dostarczenia paczki na podstawie otrzymanych elektronicznych danych przesyłki. Podany termin doręczenia nie jest tym właściwym, bo paczki nie odebrali jeszcze od klienta i nie mają jej w magazynie i nie dojdzie ona następnego dnia. Dzwoniąc na infolinię rozmawia się z maszyną, a nie da się pogadać z człowiekiem. Podają dane, po których człowiek marnuje czas na oczekiwanie na paczkę. Powinno być tak, że firma powinna dbać o klienta i wysyłać sprostowanie lub informację szczegółowe gdzie jest przesyłka. W żadnej innej firmie kurierskiej nie idą paczki tak długo jak w tej. Jakbym miał wybór firmy kurierskiej u wszystkich dostawców to DHL bym nigdy nie wybrał.

naitsyrk

19.09.2019

DHL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta.

naitsyrk

18.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo trudny kontakt...
Bardzo trudny kontakt z infolinią. Nie dbają o klienta.

naitsyrk

17.09.2019

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

01.09.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Zdanie każdego Klienta stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Słabo. Pracownik robi...
Słabo. Pracownik robi łaskę, że obsługuje. Na siłę namawia do zmiany banku.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

30.08.2016

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

30.08.2016

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

30.08.2016

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

30.08.2016

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

29.08.2016

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.11.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

naitsyrk

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
28.02.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi