Opinie użytkownika (39)

Świetnie. Podobnie jak...
Świetnie. Podobnie jak w Biedronce, bardzo mała ilość dostępnego personelu, pracownicy nie mają czasu na dłuższe pogawędki z klientami. Gdy się ich juz poprosi o pomoc to zawsze tej pomocy są gotowi udzielić.

juve

27.12.2017

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Ze względu...
Źle. Ze względu na jakość obsługi w tych sklepach oceniam to słabo. Głównie jest to spowodowane małą ilościa personelu. Widać, żę ci pracownicy są mocno "zarobieni" przez co mają bardzo mało czasu na kontakt z klientem sklepu.

juve

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Ogólnie rzecz...
Rewelacyjnie. Ogólnie rzecz biorąc w osrttanim czasie miałem klikanaście wizyt w punktach tej sieci telefonii komórkowej. Ogólny wniosek jest taki, że pracownicy salonów są mocno ukierunkowani na potrzeby klientów, pracownicy prowadzą rozmowę zgodnie z ustaonymi standardami. Pracownicy chętnie odpowiadali na pytania zadawane przeze mnie, nie używali niezrozumiałych okresleń. Starali się dopasowaywać ofertę do zgłoszonych przeze mnie potrzeb.

juve

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Nastawienie pracowników...
Świetnie. Nastawienie pracowników do klienta życzliwe i bardzo pozytywne. Pracoenicy uśmiechnięci, zawsze gotowi do pomocy. Chętnie wspierają klientów przy wyborze awsortymentu sklepowego.

juve

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Podobało mi...
Świetnie. Podobało mi się w tym banku podejście do rozmowy jaką zaprezentował pracownik banku. Rozmowa prowadzona zgodnie z przyjętymi standardami, ale w rozmowie z pracownikiem nie brakowało odniesień do życia codziennego. Pracownik potrafił obrazowo wytłumaczyć sposób postępowania banku w danej sprawie, pracownik w trakcie rozmowy nie używał niezrozumiałych zwrotów.

juve

22.12.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Fajna obsługa...
Rewelacyjnie. Fajna obsługa sklepowa. Pracownicy uśmiechnięci, udzielający pomocy klientom. Zawsze gotowi do udzielania pomocy, widać, że pracownikom zależy na dobru klientów. Pracoenicy zawsze informują co mają w danym dniu w promocji, informują o następnych promocjach.

juve

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W sklepach...
Dobrze. W sklepach tej sieci najcześciej robię zakupy. Rzadko się zdarza, aby pracownicy sami wychodzili w stronę klientów sklepu. udzielaja pomocy, lae dopiero po zagadnięciu pracowników. Nie zdarzyło mi się jeszcze, abym został przywitany jako klient przez pracowników.

juve

22.12.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W osttanim...
Rewelacyjnie. W osttanim czasie trafiałem na pracowników bardzo zaangazowanych w rozmowę, pracownicy Ci byli bardzo pozytywnie nastwieni do klientów. Co prawda sami od siebie pracownicy do klientów nie podchodzili, ale kiedy się ich już zagadało byli pomocni. Ostatnia moja wizyta w sklepie tej sieci będzie bardzo dobrze zapamiętana z uwagi na to, iż trafiłem na pracownika, który z pasją opowiadał o zapytany produkt.

juve

21.12.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jeśli...
Bardzo dobrze. Jeśli chodzi o sklepy sieci Media Markt to mam różne doświadczenia jeśli chodzi o obsłuę. Faktem jest, że pracownicy po tym jak się ich poprosi o pomoc są zawsze skłonni aby tej pomocy udzielić. Pracownicy jak już o coś ich zapytałem to zawsze posiadali niebędną wiedzę aby udzielić mi właściwej odpowiedzi. Co więcej zagadnięty pracownik w odpowiedni spoósb zawsze strał się zareklamować dany produkt. ale podczas moich wizyt w sklepach trafiałem również na pacowników, którzy nie posiadali wiedzy na temat produktów o które pytam i byli w stanie poprosic mnie o przyjęcie do sklepu w inny dzień, kiedy w pracy będzie osoba, która jest z danego działu/i posiada odpowiednią wiedzę.

juve

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy sklepów...
Świetnie. Pracownicy sklepów tej sieci są raczej przyjaznie nastawieni do klientów. Sami angażują się w rozmowę z klientem, widać że szukają kontaktu z klientem. Pracoenicy tej sieci sklepów posiadają niezbędną wiedzę na temat asortymentu sklepowego, są pomocni w wyborze dla klientów najlepszej opcji.

juve

21.12.2017

Agata

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa w...
Dobrze. Obsługa w sklepach tej sieci jest różna. Zdarzało mi się trafiać na takiego pracownika, który traktował swoją pracę w sposób poważny. takie samo podejście pracownik prezentował w stronę klienta. Ale zdarzyło mi sie również trafic na takiego pracownika, który jak się później okazało przekazywał błędne informacje na temat asortymentu.

juve

21.12.2017

KOMFORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa sklepu mało widoczna na sali sprzedaży. Raczej pracownicy są zawsze skupieni na wykonywaniu swoich podstawowych obowiązków niż na obsłudze i pomocy kleintom sklepu.

juve

21.12.2017

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Tradycyjna...
Bardzo dobrze. Tradycyjna obsługa klientów. Pracownicy pozytywnie nastwieni do klienta, pracownicy mają nawet czas na prowadzenie luźnych rozmów z klientami. Są raczej pomocni i gotowi do indywidualnego podejścia do klienta.

juve

21.12.2017

Groszek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Perfekcyjna obsługa....
Rewelacyjnie. Perfekcyjna obsługa. Robiąc zakupy w sklepach tej sieci człowiek może się poczuć kims wyjątkowym. Pracownicy posiadają niezbędną wiedzę, są pomocni i mocno ukierunkowani na potrzeby klientów.

juve

21.12.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa w...
Świetnie. Obsługa w tym banku była na wysokim poziomie. Pracownik banku potrafił w jasny i przejrzysty sposób wytłumaczyć t, o co pytałem pracownika. Pracowni mw trakcie obsługi uzywał języka zrozumiałego i nie skomplikowanego. Pracownik był pozytywnie nastawiony na klienta, posiadał niezbędną wiedzę, z którą chętnia się dzielił.

juve

21.12.2017

GETIN BANK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Apteka mnie...
Świetnie. Apteka mnie znana, dlatego też zatrudnia ludzi kompententnych, którzy mogą swoją wiedzą, sposobem doradztwa zachęcić potencjalnych kleintów do odwiedzania tych aptek.

juve

21.12.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu...
Rewelacyjnie. Pracownicy sklepu życzliwie nastawieni do klienta. Sami raczej nie inicjują pomocy, ale zagadnieci od razu tej pomocy udzielają. Podoba mi się atmosfera zakupów w placówkach tej sieci, nalezy pamiętać,że o odpowiednią atmosferę są odpowiedzialni przede wszystkim pracownicy sklepu.

juve

21.12.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ciężko...
Bardzo dobrze. Ciężko w sklepach tej sieci uświadczyc pomoc ze strony pracowników. Mam zawsze takie wrażenie, że klienci w tych sklepach są pozostawieni sami sobie.

juve

21.12.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa w sklepach tej sieci jest naprawdę zróżnicowana. Można trafić na pracowników bardzo zaangażowanych w obsługę, ale również i na takich co tą obsługą nie są do końca zainteresowani. Zdarzało mi się trafiać na pracowników, którzy co prawda odpowiadali na zadawane pytania, ale sami od siebie za duzo informacji o pytane produkty nie przekazywali.

juve

21.12.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najczęściej odwiedzana...
Rewelacyjnie. Najczęściej odwiedzana stacja paliw, obsługa posiada odpowiednie przeszkolenie, aby móc wykonywac tą pracę. Pracoenicy w trakcie obsługi używają standarodwych określeń przewidzianych podczas rozmowy z klientem. za każdym razem pracownicy proponują mi zakup dodatkowych artykułów i jak dla mnie duże znaczenie ma to, że to proponowanie nie jest robione w sposób nachalny.

juve

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi