Opinie użytkownika (28)

Świetnie. Obsługa życzliwa,...
Świetnie. Obsługa życzliwa, profesjonalna, nienachalna w obsłudze

emka_1

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa ...
Dobrze. Obsługa życzliwa do czasu reklamacji obuwia. Z momentem reklamacji życzliwość znika.

emka_1

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

emka_1

09.12.2016

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

emka_1

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa życzliwa,...
Świetnie. Obsługa życzliwa, profesjonalna, chętnie doradzająca klientowi, zaangażowana w rozmowę z klientem

emka_1

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. obsługa profesjonalna,...
Rewelacyjnie. obsługa profesjonalna, życzliwa, pamiętająca stałych klientów.

emka_1

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W kawiarni Sowa...
W kawiarni Sowa bywam często, więc mam możliwość oceny jakości obsługi biorąc pod uwagę wiele zmiennych np. natężenie klientów, pora roku, pora dnia itp. Obsługa kawiarni jest profesjonalna, życzliwa, nastawiona na klienta. Jest otwarta na doradzenie klientowi, rozpoznanie jego potrzeb i ich zaspokojenie. Obsługa na bieżąco dba o nienaganny wygląd stolików. Czas od złożenia zamówienia do przyniesienia zamówienia do stolika trwa nie dłużej niż kilka minut. Powyższe cechy zdecydowały, że kawiarnię Sowa w Chojnicach zawsze wybieram na miejsce służbowych, rodzinnych i towarzyskich spotkań.

emka_1

23.11.2016

Cukiernia Sowa

Placówka

Chojnice, Młyńska 2

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

emka_1

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Każda wizyta w...
Każda wizyta w sklepie Gzella w Chojnicach przy ul. Jana Pawła II jest przyjemnością. Niezwykle życzliwa obsługa potrafi doradzić w zakupie wędliny i mięsa. Nie stanowi dla nich problemu odkrojenie odpowiedniej porcji mięsa, pokrojenie go w plastry czy zmielenie. W niewielu sklepach można doświadczyć tak miłej obsługi. Sam sklep przedstawia się bardzo estetycznie. Podłoga jest czysta, nawet przy niesprzyjającej pogodzie, wędliny są apetycznie wyeksponowane, szyby i lada są zawsze czyste. Obsługa przebiega zawsze bardzo sprawnie.

emka_1

22.11.2013

Gzella

Placówka

Chojnice, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Podczas jednej z...
Podczas jednej z moich ostatnich wizyt w Carrefour, doznałam dużego rozczarowania ze strony obsługi stoiska mięsnego. Zapytałam sprzedawczynię, czy może pokroić mi mięso w plastry. Zamiast odpowiedzi "tak" lub "nie" usłyszałam bardzo nieuprzejmą wiązankę, jacy to klienci zrobili się wygodni i jak mało zaradne są dzisiejsze gospodynie domowe, jeśli nie potrafią same pokroić sobie mięsa. Po tej wizycie postanowiłam, że nigdy nie zrobię już zakupów mięsnych w Carrefour, obojętnie, jaka byłaby promocja. Sam sklep oceniam natomiast bardzo dobrze. Pozostali sprzedawcy są życzliwi i chętni do pomocy. Asortyment sklepu jest na ogół starannie poukładany, koszyki i wózki utrzymane są w czystości, nie ma w nich resztek po innych produktach. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie, boksy kasowe i taśma kasowa są czyste.

emka_1

22.11.2013

Carrefour

Placówka

Chojnice, al. Bayeux 1

Nie zgadzam się (0)
Jako kobieta bardzo...
Jako kobieta bardzo dobrze oceniam jakość obsługi na stacji Orlen w Chojnicach. Obsługa zawsze wychodzi do klienta, deklarując pomoc przy nalaniu paliwa. Kilka razy pracownik sam zaproponował, że przemyje mi przednią szybę. Jego propozycja była sformułowana w bardzo taktowny i życzliwy sposób, dzięki czemu nie czułam się zawstydzona brudnym samochodem. Dodatkowo pracownicy są zawsze uśmiechnięci i nigdy nie odebrałam ich życzliwości jako wymuszonej.

emka_1

14.05.2013

ORLEN

Placówka

Chojnice, Kościerska 19a

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie Resler ogólnie przedstawia się bardzo dobrze. Sprzedawczynie na każdym dziale są zaangażowane w udzielanie pomocy klientowi, jednak nie narzucają mu się. Klient ma swobodny dostęp do wszystkich produktów, które może na spokojnie obejrzeć czy dotknąć. Personel nie popędza klienta zarówno w sposób werbalny i niewerbalny. Jedynye małe zastrzeżenie mogę mieć do obsługi przy kasie na dziale spożywczym. Kilka razy byłam świadkiem wymiany zdań między kasjerkami, w czasie gdy obsługiwały klientów. Panie nie podnosiły przy tym głosu, jednak słuchając ich rozmowy, wyczuwało się nimi napięcie i brak sympatii, co wprawiło mnie, jako klientkę, w zakłopotanie i zażenowanie. Trudno było bowiem udawać, że się nie słyszy tej nieuprzejmej wymiany zdań.

emka_1

14.05.2013

Resler

Placówka

Chojnice, Młyńska 7

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w Pepco...
Obsługa w Pepco w Chojnicach spełnia wszystkie standardy obsługi klienta. Nigdy nie spotkałam się z nieżyczliwą reakcją któregokolwiek ze sprzedawców na moje pytanie dotyczące szukanego produktu. Sprzedawcy chętnie służą pomocą, nie tylko w znalezieniu danego asortymentu ale także w ściągnięciu towaru z wyższych półek. Dział z zabawkami dla dzieci jest dla najmłodszych klientów "otwarty". Dzieci mogą dosłownie "buszować" w zabawkach, nie narażając się na krytyczne uwagi personelu. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie i profesjonalnie. Sprzedawcy życzliwie reagują na kobiety z małymi dziećmi, nawiązując z maluchami kontakt, rozmawiając o kupionej zabawce.

emka_1

14.05.2013

PEPCO

Placówka

Chojnice, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi