W kawiarni Sowa bywam często, więc mam możliwość oceny jakości obsługi biorąc pod uwagę wiele zmiennych np. natężenie klientów, pora roku, pora dnia itp. Obsługa kawiarni jest profesjonalna, życzliwa, nastawiona na klienta. Jest otwarta na doradzenie klientowi, rozpoznanie jego potrzeb i ich zaspokojenie. Obsługa na bieżąco dba o nienaganny wygląd stolików. Czas od złożenia zamówienia do przyniesienia zamówienia do stolika trwa nie dłużej niż kilka minut. Powyższe cechy zdecydowały, że kawiarnię Sowa w Chojnicach zawsze wybieram na miejsce służbowych, rodzinnych i towarzyskich spotkań.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Każda wizyta w sklepie Gzella w Chojnicach przy ul. Jana Pawła II jest przyjemnością. Niezwykle życzliwa obsługa potrafi doradzić w zakupie wędliny i mięsa. Nie stanowi dla nich problemu odkrojenie odpowiedniej porcji mięsa, pokrojenie go w plastry czy zmielenie. W niewielu sklepach można doświadczyć tak miłej obsługi. Sam sklep przedstawia się bardzo estetycznie. Podłoga jest czysta, nawet przy niesprzyjającej pogodzie, wędliny są apetycznie wyeksponowane, szyby i lada są zawsze czyste. Obsługa przebiega zawsze bardzo sprawnie.
Podczas jednej z moich ostatnich wizyt w Carrefour, doznałam dużego rozczarowania ze strony obsługi stoiska mięsnego. Zapytałam sprzedawczynię, czy może pokroić mi mięso w plastry. Zamiast odpowiedzi "tak" lub "nie" usłyszałam bardzo nieuprzejmą wiązankę, jacy to klienci zrobili się wygodni i jak mało zaradne są dzisiejsze gospodynie domowe, jeśli nie potrafią same pokroić sobie mięsa. Po tej wizycie postanowiłam, że nigdy nie zrobię już zakupów mięsnych w Carrefour, obojętnie, jaka byłaby promocja. Sam sklep oceniam natomiast bardzo dobrze. Pozostali sprzedawcy są życzliwi i chętni do pomocy. Asortyment sklepu jest na ogół starannie poukładany, koszyki i wózki utrzymane są w czystości, nie ma w nich resztek po innych produktach. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie, boksy kasowe i taśma kasowa są czyste.
Jako kobieta bardzo dobrze oceniam jakość obsługi na stacji Orlen w Chojnicach. Obsługa zawsze wychodzi do klienta, deklarując pomoc przy nalaniu paliwa. Kilka razy pracownik sam zaproponował, że przemyje mi przednią szybę. Jego propozycja była sformułowana w bardzo taktowny i życzliwy sposób, dzięki czemu nie czułam się zawstydzona brudnym samochodem. Dodatkowo pracownicy są zawsze uśmiechnięci i nigdy nie odebrałam ich życzliwości jako wymuszonej.
Obsługa w sklepie Resler ogólnie przedstawia się bardzo dobrze. Sprzedawczynie na każdym dziale są zaangażowane w udzielanie pomocy klientowi, jednak nie narzucają mu się. Klient ma swobodny dostęp do wszystkich produktów, które może na spokojnie obejrzeć czy dotknąć. Personel nie popędza klienta zarówno w sposób werbalny i niewerbalny. Jedynye małe zastrzeżenie mogę mieć do obsługi przy kasie na dziale spożywczym. Kilka razy byłam świadkiem wymiany zdań między kasjerkami, w czasie gdy obsługiwały klientów. Panie nie podnosiły przy tym głosu, jednak słuchając ich rozmowy, wyczuwało się nimi napięcie i brak sympatii, co wprawiło mnie, jako klientkę, w zakłopotanie i zażenowanie. Trudno było bowiem udawać, że się nie słyszy tej nieuprzejmej wymiany zdań.
Obsługa w Pepco w Chojnicach spełnia wszystkie standardy obsługi klienta. Nigdy nie spotkałam się z nieżyczliwą reakcją któregokolwiek ze sprzedawców na moje pytanie dotyczące szukanego produktu. Sprzedawcy chętnie służą pomocą, nie tylko w znalezieniu danego asortymentu ale także w ściągnięciu towaru z wyższych półek. Dział z zabawkami dla dzieci jest dla najmłodszych klientów "otwarty". Dzieci mogą dosłownie "buszować" w zabawkach, nie narażając się na krytyczne uwagi personelu. Obsługa przy kasie przebiega sprawnie i profesjonalnie. Sprzedawcy życzliwie reagują na kobiety z małymi dziećmi, nawiązując z maluchami kontakt, rozmawiając o kupionej zabawce.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.