FedEx

(2.98)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (604 z 1039)

Nie polecam usług...
Nie polecam usług firmy. Gdy zamawiamy przesyłkę tą firmą, a nadawca nie wykupi dodatkowej opcji kontaktu przez telefon kuriera, gdy pojawi się jakiś problem ze znalezieniem adresu itp. nikt do nas nie zadzwoni tylko przesyłka zostanie od razu wycofana do magazynu. Jest to o tyle irytujące, że zamawiając daną rzecz przez Internet nigdy nie mamy pewności czy sprzedawcą taką dodatkową opcję wykupił. Dodatkowo kontakt z infolinią niemożliwy, po prostu po wykonaniu połączenia od razu jest ono rozłączane.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_LkuO

08.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uwielbiam
Uwielbiam

Klient_w5p7

08.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miły i szybki...
Miły i szybki kontakt z klientem

aandrzej23

07.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzetelna firma....
Bardzo rzetelna firma. Dobry kontakt z kurierem. Paczka zawsze na czas.

Bartosz_649

07.07.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dramat, najgorsza firma...
Dramat, najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Paczka nie dojechała. Kurier sobie pracę skończył o 15:30. Biedaczek pewnie przepracowany. Zero kontaktu. Dwie infolinie tylko po to żebyś tracił czas i dowiedział się, że jedyna opcja to czat online. Super. Paczka za 4600 specjalnie jechałem do punktu nadania żeby doszła na drugi dzień. Klient chce teraz zwrócić kocioł za 13600 zł bo nie dojechał panel sterujący. I jak już się skontaktowałem z biurem obsługi to zamiast zrobić wszystko, żeby paczka dojechała to oni mi mówią, że może dzisiaj dojedzie. Pierwszy i OSTATNI raz z nich korzystałem!!!!!!!!!!!!!!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_zaAoH

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam Z przykrością...
Witam Z przykrością składam skargę na kuriera który dostarczał mi paczkę dnia 06.05.2022 Dostałem SMS i informację mailową że paczka doręczona będzie dnia 06.05.2022 między 8-11 . Niestety bezczelny kurier przyniósł po 14 mówiąc bezczelny mam na myśli ton głosu po zwróceniu uwagi na czas doręczenia powiedział cytuje ,, to że oni (wasza firma) taką wiadomość wysyłają nie znaczy że w tych godzinach dostarczę ją" Był arogancki krzyczał ,, to pisz sobie tą skargę" robił niepotrzebna awanturę jestem zniesmaczony pod względem jakości waszych usług i ludzi którzy tam pracują. Proszę o wyjaśnienie sprawy i odpowiedź

Niezweryfikowany Klient_GWt3

06.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Paczka wysłana 28...
Paczka wysłana 28 marca br nadal gdzieś w przestworzach.Kontakt z biurem obsługi klienta hmm, no cóż Pan bardzo uprzejmy ,ale co z tego skoro nie potrafi rzeczowo odpowiedzieć na proste pytanie,kiedy paczka dotrze do adresata.Jestem zła i bezsilna.Uwazam ,że to żenada

Niezweryfikowany Klient_2yq9

12.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żenada. nikt nic...
Żenada. nikt nic nie wie, 2 miesiące czekałam aż uznano paczkę za zagubioną

Niezweryfikowany Klient_aP6G

12.01.2022

Placówka

Wrocław, ul. Bierutowska 55

Nie zgadzam się (0)
W moim rejonie...
W moim rejonie Fedex już chyba wszystkich pokonał (negatywnie). Po kilka razy zamawiany kurier i ma nas serdecznie gdzieś. Dzisiaj przywiózł przesyłkę, miałem przygotowaną przesylkę do wysłania wraz z listem przewozowym. Kurier powiedział że nie ma zlecenia i mnie zlał. W grudniu 4x zamawiałem kuriera z Fedex ( do dzisiaj mam listy przewozowe na potwierdzenie) i nikt się nie pojawił po paczkę. Wysłałem UPS, kurier był po przesylkę 1 h po zamuwieniu usługi. Ocena dla Fedex -1.

Niezweryfikowany Klient_2o6X

12.01.2022

Placówka

Bydgoszcz, Przemysłowa 8

Nie zgadzam się (0)
Fatalna współpraca. Kurierzy...
Fatalna współpraca. Kurierzy zostawiają opłacone przesyłki pod drzwiami, jak nikogo nie ma. Po reklamacjach, że nie dzwonią i nie informują o dostarczeniu przesyłki zaczęły pojawiać się sms o treści: "paczka na wycieraczce". Przez kilka godzin nieobecnosci domowników paczki leżą na klatce.

Alicja_438

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio dość często...
Ostatnio dość często mam styczność z ich kurierami i zawsze to samo... duzo kartonów on tego nie wniesie, po zwróceniu uwagi iż każda z tych paczek jest osobno nadana i dla mnie to może nosić pojedynczo, to na koniec i tak stwierdza że ma wózeczek i jednak wniesie normalnie...

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nigdy nie miałam...
Nigdy nie miałam problemu z tą firmą zawsze na czas i miła obsługa jakość super

Niezweryfikowany Klient_PL7O

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzetelna i terminowa...
Rzetelna i terminowa obsługa.

Klient_lCO5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie mam zastrzeżeń....
Nie mam zastrzeżeń. Zarówno kierowcy jak i obsługa klienta bardzo dobra. Polecam.

Klient_n82f

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
przesyłka nie doszłą...
przesyłka nie doszłą niby kurier tłumaczył ze był a nie byl i trzba było po nia jechac do magazynu

Bożena_123

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzetelni kurierzy dostawa...
Rzetelni kurierzy dostawa na czas

Niezweryfikowany Klient_1BHd

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze można być...
Zawsze można być pewnym że paczka nie zostanie doręczona na wycieraczkę. Doskonały kontakt z kurierem.

Klient_SalN

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurier FedeXa zawsze...
Kurier FedeXa zawsze jest uprzejmy, przed dostawą informuje telefonicznie o godzinie dostarczenia przesyłki i dostarcza ja pod numer mieszkanie, w przeciwienstwie do konkurencji, ktora zawsze czeka z paczka przy wejsciu do klatki schodowej.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Czekałam trochę dłużej...
Czekałam trochę dłużej na paczkę ale i tak polecam.

Klient_jjBn

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

FedEx

FedEx Express od ponad 35 lat łączy ludzi i możliwości i oferuje klientom korzyści płynące z dostępu do największej na świecie sieci przesyłek lotniczych oraz niezrównanej europejskiej sieci drogowej.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FedEx?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Nie polecam usług...
Nie polecam usług firmy. Gdy zamawiamy przesyłkę tą firmą, a nadawca nie wykupi dodatkowej opcji kontaktu przez telefon kuriera, gdy pojawi się jakiś problem ze znalezieniem adresu itp. nikt do nas nie zadzwoni tylko przesyłka zostanie od razu wycofana do magazynu. Jest to o tyle irytujące, że zamawiając daną rzecz przez Internet nigdy nie mamy pewności czy sprzedawcą taką dodatkową opcję wykupił. Dodatkowo kontakt z infolinią niemożliwy, po prostu po wykonaniu połączenia od razu jest ono rozłączane.
Zgadzasz się?