Opinia użytkownika: emka_1
Dotycząca firmy: Resler
Treść opinii: Obsługa w sklepie Resler ogólnie przedstawia się bardzo dobrze. Sprzedawczynie na każdym dziale są zaangażowane w udzielanie pomocy klientowi, jednak nie narzucają mu się. Klient ma swobodny dostęp do wszystkich produktów, które może na spokojnie obejrzeć czy dotknąć. Personel nie popędza klienta zarówno w sposób werbalny i niewerbalny. Jedynye małe zastrzeżenie mogę mieć do obsługi przy kasie na dziale spożywczym. Kilka razy byłam świadkiem wymiany zdań między kasjerkami, w czasie gdy obsługiwały klientów. Panie nie podnosiły przy tym głosu, jednak słuchając ich rozmowy, wyczuwało się nimi napięcie i brak sympatii, co wprawiło mnie, jako klientkę, w zakłopotanie i zażenowanie. Trudno było bowiem udawać, że się nie słyszy tej nieuprzejmej wymiany zdań.