Rzeczywiście, nie mamy stacjonarnego punktu obsługi klienta, ale udostępniamy szereg możliwości kontaktu. Zdecydowaną większość spraw można z nami załatwić bez wychodzenia z domu. Nasze dane do kontaktu: infopolska@fortum.com, tel. 122 100 000. Dodatkowo zachęcamy do zarejestrowania się w eBOK, gdzie można porozmawiać na czacie z konsultantem. Cieszymy się, że mimo braku punktu obsługi klienta wysoko oceniają Państwo naszą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.