Dobra lokalizacja,czytelne i widoczne z daleka oznakowanie siedziby. Bogata oferta salonu tzn. że wiele modeli Fiata jest dostępna na miejscu i można je w sposób swobodny oglądać. Wyraźne zainteresowanie obsługi klientem.Natomiast w serwisie występują braki wiedzy merytorycznej w zakresie przyczyn powstawania awarii i niemożności ich skutecznego usuwania np. przy samoczynnym rozładowaniu akumulatora w samochodzie objętym gwarancją producenta, "naprawa" polegała jedynie na podłączeniu akumulatora do prostownika i ponowny jego naładowaniu... Klient nie uzyskał informacji na temat przyczyn tego stanu rzeczy, a jedyne na co było stać obsługę, to wzruszenie ramionami...
Bank zlokalizowany w dobrym punkcie, przy jednej z głównych ulic miasta, doskonale oznakowany (logo widoczne z daleka). Oferta banku przedstawiana przez przedstawiciela bankowego jest w kontekście innych banków zbyt idealna Poza tym przedstawiciel pozwala sobie w obecności klienta na krytykę konkurencji, co jest niedopuszczalne. Produkty bankowe winny się sprzedawać dlatego, że są dobre, a nie dlatego, że przedstawiciel bankowy nie podaje klientowi pełnej informacji na temat produktu i tym samym oszukuje klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.