OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo miła obsługa. Gdy wszedłem na pocztę jedno okienko było zajęte więc stwierdziłem, że poczekam. Lecz za chwilę pracownica z uśmiechem na twarzy zawołała mnie do następnego okienka, a to się rzadko zdarza. Dość szybko mnie obsłużyła na moje pytania odpowiedziała równie sprawnie i kompetentnie oraz oczywiście z uśmiechem na twarzy i wychodząc z tej poczty wychodziłem z dobrym nastrojem
Wychodząc z tego urzędu po pierwsze niczego się nie dowiedziałem a miałem kilka istotnych dla mnie pytań a po drugie wyszedłem zdenerwowany ponieważ Pani mnie obsługująca kazała mi kupić sobie książkę z informacjami ponieważ jej nie chciało mi się tłumaczyć. Poza tym gdy na początku zaczęła tłumaczyć przewracała oczy z niecierpliwości ze ktoś może tego nie wiedzieć. Wyszedłem stamtąd czym prędzej i do tej pory tam nie byłem ponieważ pozostał mi straszny niesmak po tej wizycie
Kupując paliwo na tej stacji zawsze można poczuć się dobrze obsłużonym. Pracownicy stacji zawsze są uśmiechnięci i zawsze przy zapłacie z uśmiechem na twarzy proponują zakup czegoś jeszcze oraz zawsze pytają się czy zbieram punkty. Ponad to nigdy nie spotkałem się na tej stacji, żeby klient czuł się że jest na drugim miejscu a inne sprawy np telefon albo koledzy na pierwszym
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.