Opinie użytkownika (27)

ciężko ustalić z...
ciężko ustalić z kurierem termin doręczenia, wykonywał swoje czynności jak by z przymusu.

Tomasz_2306

07.03.2023

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kontaktowi kurierzy...
Bardzo kontaktowi kurierzy profesjonalni.

Tomasz_2306

07.03.2023

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wszystko w prządku...
wszystko w prządku kurierzy kontaktowi, dbali o dostarczaną przesyłkę

Tomasz_2306

07.03.2023

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fachowa obsługa,...
Bardzo fachowa obsługa, potrafi doradzić i zawsze próbuje rozwiązać problem klienta związany z zakupami.

Tomasz_2306

19.10.2017

X-KOM

Placówka

Częstochowa, Al. Wolności 31

Nie zgadzam się (0)
OK. Personel zorientowany...
OK. Personel zorientowany w produktach , natomiast jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Liczy się tylko czas, dlatego czasami kanapki wykonywane są niestaranne i rozpadają się. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo wysoka...
Super. Bardzo wysoka cena Paliw, szczególnie tych z dodatkami. Paliwa bardzo wysokiej jakości. Personel, jakość obsługi wzorowa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personal,...
Bardzo dobrze. Personal, jakość obsługi na bardzo wysokim poziomie. Paliwa bardzo dobrej jakości, ceny mało konkurencyjne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Paliwa...
Bardzo dobrze. Paliwa nie za dobrej jakości, wysoka cena jak na taką jakość paliwa. Personel, jego wiedza oraz jakość obsługi na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Paliwo nie...
Dobrze. Paliwo nie za wysokiej jakości, ale bardzo dobra cena. Pracownicy trochę z przypadku, nie potrafią odpowiedzieć na pytania odnośnie pochodzenia paliwa oraz zastosowanych dodatków. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_2306

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Paliwa dość...
Super. Paliwa dość drogie, ale bardzo dobra jakość paliw. Pracownicy zorientowani, co sprzedają potrafią udzielić odpowiedzi o sprzedawanym asortymencie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel miły i chętnie udziela wszelkiej informacji, ciężko znaleźć większe rozmiary obuwia, ceny zróżnicowane, ale za dobry but trzeba zapłacić. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Brak jakichkolwiek...
Rewelacyjnie. Brak jakichkolwiek zarzutów, wszystko solidnie stosunkowo tanio i to co obiecywali. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Tabor...
Bardzo dobrze. Tabor na bardzo dobrym poziomie, obsługa miła i uczynna, natomiast czystość nie była mocną stroną dlatego troszkę ująłem Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Oferowany...
Tak sobie. Oferowany towar można znaleźć w innych sieciach troszeczkę taniej, mało pracowników, czasami nie ma kogo się zapytać o produkt, wiedza pracowników dość ogólna. |Na pytania bardziej szczegółowe nie znają odpowiedzi natomiast są uprzejmi. Mała liczba kas.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Tomasz_2306

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Bardzo wysokie...
Słabo. Bardzo wysokie ceny, pracowników nie można znaleźć, mała liczba kasNa plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2306

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Asortyment bardzo...
Super. Asortyment bardzo szeroki ceny zróżnicowane - można znaleźć naprawdę fajne produkty w bardzo atrakcyjnej cenie. Personel przygotowany i potrafi dobrze doradzić jedyny mankament mało kas więc czasami trzeba chwilkę poczekać w kolejce.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługi po...
Słabo. Obsługi po prostu nie można znaleźć. Odpowiedzi personelu na zadawane pytania są takie jak by ich dopiero ktoś z ulicy zatrudnił, nie mają pojęcia o rozwiązaniach sprzedawanych w markecie.Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2306

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2306

05.05.2017

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_2306

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Personal zabiegany...
Dobrze. Personal zabiegany nigdy nie można ich znaleźć, zdarza się że odpowiadają zdawkowo by jak najszybciej "pozbyć się" klienta.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Tomasz_2306

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi