Opinie użytkownika (16)

OK. Kontakt szybki,...
OK. Kontakt szybki, profesjonalny. Produkt nie do końca spełniał moich oczekiwań. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Tomasz_2246

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
05.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pana satysfakcjonująca. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Obsługa na...
OK. Obsługa na wysokim, profesjonalnym poziomie. Pracownicy kontaktowi, chętni do pomocy. Jakość usługi dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

01.08.2017

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2246

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_2246

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Tomasz_2246

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

25.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2246

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Tomasz_2246

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Tomasz_2246

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_2246

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tankowałem paliwo na...
Tankowałem paliwo na stacji paliw. Po wejściu do sklepu zauważyłem, że pracownica od razu skończyła rozmowę z inną pracownicą i podeszła do stanowiska, aby mnie obsłużyć. Była bardzo kompetentna, pomogła mi w obsłudze terminala płatniczego. Mimo, że była praktykantką, miała dużą wiedzę na temat obsługi systemu komputerowego. Była uśmiechnięta, choć nieco powściągliwa w konwersacji. W sklepie panuje miła atmosfera, którą tworzy min. cicha muzyka w tle. Mankamentem natomiast jest średni poziom czystości przy wejściu. Dywan mógłby być częściej odkurzany, a podłoga częściej myta. Nie zmienia to jednak faktu, że jakość obsługi była bardzo dobra.

Tomasz_2246

03.12.2015

Circle K

Placówka

Malbork, al. Rodła

Nie zgadzam się (1)
Przyszedłem zapytać o...
Przyszedłem zapytać o ofertę pracy w markecie, którą zauważyłem przy wejściu do marketu. Pracownica Punktu Obsługi Klienta okazała się niekompetentna, nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące szczegółów proponowanych przez market oferty. Z każdym dodatkowym pytaniem z mojej strony była coraz bardziej zdenerwowana. Dodatkowo obsługę oceniam słabo ze względu na brak chęci udzielenia mi pomocy w sprawie, po którą przyszedłem. Wygląd Punktu Obsługi Klienta nie zachęca do podejścia- panuje w nim bałagan mimo, że pracownica nie miała zbyta dużo zajęć. Jedyny pozytyw, jaki w tej sytuacji jest godny uwagi to fakt, że pracownica była uśmiechnięta, a to stwarza dobre relacje już na samym początku rozmowy.

Tomasz_2246

03.12.2015

E.Leclerc

Placówka

Przemyśl, Sportowa 11

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi