OK. Kontakt szybki, profesjonalny. Produkt nie do końca spełniał moich oczekiwań. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie dla Pana satysfakcjonująca. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
OK. Obsługa na...
OK. Obsługa na wysokim, profesjonalnym poziomie. Pracownicy kontaktowi, chętni do pomocy. Jakość usługi dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Tankowałem paliwo na stacji paliw. Po wejściu do sklepu zauważyłem, że pracownica od razu skończyła rozmowę z inną pracownicą i podeszła do stanowiska, aby mnie obsłużyć. Była bardzo kompetentna, pomogła mi w obsłudze terminala płatniczego. Mimo, że była praktykantką, miała dużą wiedzę na temat obsługi systemu komputerowego. Była uśmiechnięta, choć nieco powściągliwa w konwersacji. W sklepie panuje miła atmosfera, którą tworzy min. cicha muzyka w tle. Mankamentem natomiast jest średni poziom czystości przy wejściu. Dywan mógłby być częściej odkurzany, a podłoga częściej myta. Nie zmienia to jednak faktu, że jakość obsługi była bardzo dobra.
Przyszedłem zapytać o ofertę pracy w markecie, którą zauważyłem przy wejściu do marketu. Pracownica Punktu Obsługi Klienta okazała się niekompetentna, nie potrafiła odpowiedzieć na podstawowe pytania dotyczące szczegółów proponowanych przez market oferty. Z każdym dodatkowym pytaniem z mojej strony była coraz bardziej zdenerwowana. Dodatkowo obsługę oceniam słabo ze względu na brak chęci udzielenia mi pomocy w sprawie, po którą przyszedłem. Wygląd Punktu Obsługi Klienta nie zachęca do podejścia- panuje w nim bałagan mimo, że pracownica nie miała zbyta dużo zajęć. Jedyny pozytyw, jaki w tej sytuacji jest godny uwagi to fakt, że pracownica była uśmiechnięta, a to stwarza dobre relacje już na samym początku rozmowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.