Przychodnia bardzo czysta. Panie w rejestracji bardzo miłe. Kiedy przyszłam były zajęte, ale zajął się mną lekarz, który akurat przechodził i zauważył, że czekam. Wizyta się opóźniła o ok. 20 min, ale mnie uprzedzony, ze PAN dr S. (Chirurg szczękowy) ma trudny zabieg. Gdy przyszła moja kolej, PAN dr przyszedł po mnie do poczekalni, zaprosił do gabinetu i poświecił mi 30 min na konsultację, która jest bezpłatna, bo w ramach NFZ. Dokładnie wytłumaczył mi każdą możliwość (nawet narysował). Miałam bardzo duży komfort rozmowy, ponieważ nie posługiwał się lekarskimi sformulowaniami, dodatkowo upewniał się, ze wszystko rozumiem. Polecam każdemu!
Przegląd mojego samochodu miał trwać ok 1,5 h. Po godzinie od zostawienie auta (czyli 30 min przed końcem umówionej godziny) zatelefonowano do mnie z informacją, ze jest problem, ponieważ przegląd został zrobiony 2 miesiące wcześniej. Po wyjaśnieniu sytuacji z innym "działem" (pomyłka w systemie) byłam pewna, że przegląd zostanie zrealizowany zgodnie z umową. Po przyjeździe po odbiór auta (taksówką), poinformowano mnie, ze auto zostanie mi zwrócone po kolejnych 2 godzinach, lub mam przyjechać innego dnia, czego nie mogłam zrobić, ponieważ zaplanowany miałam dalszy wyjazd. Nie uslyszałam żadnych przeprosin, pracownik nie chciał nawet rozmawiać o zwrocie kosztów kilkukrotnego przejazdu, nie pozwolono mi również rozmawiać z kierownikiem. Zapewniono mnie, że auto będzie do odbioru max. O godz 12..wrociłam więc do pracy i ok. godz. 13 sama zadzwoniłam i zapytałam, czy samochód "już" jest gotowy. Powiedziano mi, ze będzie za 30 min! To był najdłuższy, najdroższy i najmniej miły przegląd w moim życiu..a może tak traktowane są jedynie kobiety w tym serwisie?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.