Opinia użytkownika: Solanta24
Dotycząca firmy: Ford
Treść opinii: Przegląd mojego samochodu miał trwać ok 1,5 h. Po godzinie od zostawienie auta (czyli 30 min przed końcem umówionej godziny) zatelefonowano do mnie z informacją, ze jest problem, ponieważ przegląd został zrobiony 2 miesiące wcześniej. Po wyjaśnieniu sytuacji z innym "działem" (pomyłka w systemie) byłam pewna, że przegląd zostanie zrealizowany zgodnie z umową. Po przyjeździe po odbiór auta (taksówką), poinformowano mnie, ze auto zostanie mi zwrócone po kolejnych 2 godzinach, lub mam przyjechać innego dnia, czego nie mogłam zrobić, ponieważ zaplanowany miałam dalszy wyjazd. Nie uslyszałam żadnych przeprosin, pracownik nie chciał nawet rozmawiać o zwrocie kosztów kilkukrotnego przejazdu, nie pozwolono mi również rozmawiać z kierownikiem. Zapewniono mnie, że auto będzie do odbioru max. O godz 12..wrociłam więc do pracy i ok. godz. 13 sama zadzwoniłam i zapytałam, czy samochód "już" jest gotowy. Powiedziano mi, ze będzie za 30 min! To był najdłuższy, najdroższy i najmniej miły przegląd w moim życiu..a może tak traktowane są jedynie kobiety w tym serwisie?