Najgorszy sklep, ceny często się nie zgadzają, obsługa leży, wielkie kolejki, często nie ma produktów, kasy samoobsługowe to porażka, ciągle trzeba się prosić aby ktoś do nich podszedł, sklep wiecznie zawalony paletami, nawet warzywa na następny dzień się nie nadają, mięso nabite wodą
Jakoś obsługa mnie nie powaliła na kolana, brak proponowania produktów ze sprzedaży aktywnej,osoby pracujace na stacji zawsze są jakieś takie niechętne do pracy, najbardziej chodzi tu o obsługiwanie klientów, co mnie najbardziej zawsze na tej stacji nie pokoi to to ze zimom nikt u nich nie potrafi odśnieżyć podjazdu
tragedii nie ma czasem powinno byc wiecej kursów na danej linii jak np linia S jeden autobus co godzine to porażka jak sie nie zdąży to trzeba czekać godzine
na pluss jedynie pizza i zupy, reszt jest albo zbyt droga, albo nie dobra, np kebab zawiniety w cisto o pizzy a farszu lyzka, wwystrój lokalu nie przyciaga a personel tez jakiś taki ne najlepsszy
tragedii nie ma, sklep czysty, towaru rzadko brakuje personel zawsze pomoże, tylko ochroniarz jest męczący, za byle co np. wkładanie ręki o kieszeni potrafi zaciągnąć na przeszukanie i w toaletach mogło by być czyściej
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Jaworznie.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Pragniemy poinformować, iż Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu oraz dyrekcji regionalnej.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
ciagle powtarzajace sie...
ciagle powtarzajace sie te same błędy, zagrodzone alejki, brakujący towar, często brudno, kilometrowe kolejki, a ostatnio w ogóle nie ma koszyków przy wejściu, irytujące jest to, że kiey chce zacząć robić zakupy to musze iść najpierw po koszyk a potem sie wracać
sklep czysty, towar wylożony, alejki wolne od niepotrzebnych rzeczy jak chłodnie czy palety, personel wie gzie się jakiś produkt znajduje, odpowiednia ilość otwartych kas do kolejki, wiekszy wybór produktów od innych biedronek np o pieczone kurczaki
Jakość obsługi bardzo dobra, pani zaproponowała hot-doga oraz założenie karty, na sklepie czysto, w toaletach niczego nie brakuje, lecz jest troche nachlapane, podjazd czysty, na półkach paru produktów brakuje
na sklepie zawsze jest czysto, personel mily zawsze pomocny, jedynie do czego mozna sie przyczepić to do czystości w toaletach izbyt malej ilości otwieranych kas podczas dużej ilości klientów
często jest brak towaru, albo towwar niepowykładany, kilka kasjerek jest nieuprzejma, wiecznie cos zagradza alejki a to chlodnia do przewwozu mrozonek jakies kartony albo wózek z wypiekami
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.