Opinie użytkownika (48)

Szukając nowej oferty...
Szukając nowej oferty po zakończeniu obecnej umowy telefonicznej trafiłem na stronę Plus-a. Ku mojemu zdziwieniu w tej sieci nic się nie zmieniło od 1918 roku - prehistoria. Jak można działać w biznesie mając cały czas tak niefunkcjonalną stronę. Kiedyś byłem klientem Plusa i zrezygnowałem z tej sieci właśnie dlatego, że obsługa klienta via www była rodem z Commodorre. Może kogoś to rajcuje, ale świat jest już kilka lat dalej a na stronie Plusa nic nie jest intuicyjne i przejrzyste. Może ktoś powinien sobie zadać sobie pytanie za co biorą kasę informatycy pracujący dla tej sieci. Pozostali gracze mają super rozwiązania, T-Mobile i Play liderują, Orange jest pośrodku, natomiast Plus jest daleko w tyle za manualem do maszynki do mięsa. Takie działanie nie pomaga znaleźć nowych klientów.

Radek_7

10.08.2012

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zachęcony wyglądem pizzerii...
Zachęcony wyglądem pizzerii wszedłem do środka i postanowiłem zakupić pizzę. W menu znajdują się 2 kolumny Pizza średni i pizza duża. Ceny rozpoczynają się od ok. 18 zł za sztukę. Wybrałem dużą pizzę za 22 zł plus 2 zł za sos czosnkowy, razem 24 zł. Czas oczekiwania 30 minut.Zjawiłem się ponownie po pół godziny i odebrałem pizzę bardzo przeciętnej wielkości około 20-25 cm. Chyba w każdej innej pizzerii w kraju byłaby to mini pizza a w tej była to duża. Ciasto cienkie, pizza lekko ciepła i pojemnik z sosem miniaturowy, jakieś 20 ml. Smak zestawu zupełnie przeciętny - naprawdę jadłem lepsze za te pieniądze. Stosunek ceny do jakości mierny a tym bardziej do wielkości tej pizzy.Nie polecam tego miejsca.

Radek_7

08.05.2012

Verde

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po pierwszym kontakcie...
Po pierwszym kontakcie z Getin Banku nastąpił kolejny. Tym razem zadzwonił pan konsultant, który miał mi udzielić bliższych informacji o oprocentowaniu. Zadałem pytanie na jakie oprocentowanie mogę liczyć pożyczając 10tyś zł, na dwa lata. Konsultant odpowiedział, że jego kalkulator pokazuje ratę w wysokości 565 zł miesięcznie (moje wyliczenie pokazuje, że za 10 tyś zł muszę zapłacić 3650 odsetek), więc zapytałem jakie jest oprocentowanie? na co usłyszałem, że pana kalkulator nie pokazuje oprocentowania. Zapytałem więc jaka będzie rata na tą samą kwotę ale na 12 miesięcy. Usłyszałem że będzie to około 1100 zł, co wg mnie daje ca 3200 zł odsetek - i znowu pan nie mógł mi określić jakie jest oprocentowanie. Zdecydowanie nie jest to bank dla mnie.
Nie zgadzam się (0)
Skuszony reklamą telewizyjną...
Skuszony reklamą telewizyjną wszedłem na stronę Getin Banku w celu sprawdzenia oprocentowania pożyczki gotówkowej. W prostym formularzu kontaktowym podałem imię, nazwisko, telefon i email. Po 15 minutach zadzwoniła konsultantka. Niestety w żaden sposób nie mogła mi udzielić odpowiedzi na pytanie jakie jest oprocentowanie pożyczki. Po moim pytaniu o oprocentowanie pani proponowała umówienie wizyty w placówce banku w celu przeprowadzenia symulacji, przy czym ja chciałbym się dowiedzieć przez telefon czy warto iść na rozmowę d banku.Formuła działania infolinii jest poprawna, szybka odpowiedź na mój wpis na stronie, ale już dalsze kroku dyskwalifikują bank w moich oczach. Nie jestem zainteresowany ofertę tego banku.
Nie zgadzam się (0)
Poprzez stronę www...
Poprzez stronę www firmy Media Markt zamówiłem telewizor LED. Moja rezerwacja obowiązywała przez 3 dni, jednak ze względu na obowiązki zawodowe nie mogłem zrealizować zakupu. Jakież było moje zaskoczenie gdy po tygodniu zadzwoniła Pani ze sklepu w Poznaniu na ulicy Szwajcarskiej z pytaniem czy nadal jestem zainteresowany zakupem tego telewizora. Nie było zupełnie problemu z anulowaniem zamówienia a wszystko w kulturalnej atmosferze.Polecam zakupy w tym sklepie.

Radek_7

16.02.2012

Media Markt

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Odesłany z CH...
Odesłany z CH Malta udałem się z moim telefonem do CH M1. Już kolejny raz oddaję tam telefon do naprawy. Moje wcześniejsze przypadki z tymi pracownikami były niezbyt ciekawe, jednak tym razem zostałem obsłużony sprawnie i szybko. Niestety zawsze jest coś co psuje ostateczny efekt. Może się czepiam, ale telefony zastępcze, mające 10 i więcej lat powinny zostać wycofane. O jakości podejścia do klienta świadczy również to w jaki sposób klient jest traktowany w sytuacji wyjątkowej, gdy zepsuje mu się telefon. Ja dostałem zastępczo coś co tylko z nazwy jest telefonem. Ten element jest stanowczo do naprawienia.

Radek_7

02.09.2011

T-Mobile

Placówka

Poznań, Szwajcarska 14

Nie zgadzam się (2)
DO TK MAX...
DO TK MAX udałem się by oddać buty w ramach gwarancji. Stałem sam przy kasie, pracownik wypisywał formularz (szkoda, że nie mają formularzy samokopiujących bo pan musiał dwa razy wypisać to samo - przez co czas obsługi znacznie się wydłużył), gdy do kasy podszedł kolejny klient. Pracownik poprosił kolegą aby zajął się nowym klientem w czasie gdy on przyjmuje reklamację - i tu SZOK - wszyscy usłyszeliśmy, NIE MAM CZASU !!! - w tej klasy sieci nie wyobrażam sobie tego typu zachowań. Przy czym pracownik który to powiedział przez dalszą chwilę nie robił nic konkretnego, a za 15 minut wychodził ze sklepu do domu. W międzyczasie za kasą pojawiła się inna pani, ale ona tylko zabrała jakieś koszule i swetry, żeby je ponownie rozwiesić. Dopiero po 2-3 minutach pojawił się inny pracownik, który obsłużył drugiego klienta.

Radek_7

02.09.2011

TK Maxx

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (1)
Udałem się do...
Udałem się do sklepu sieci Bata aby oddać buty do naprawy. Byłem zaskoczony, że można oddać w ramach reklamacji buty kupione w innym sklepie (+ za to). Kolejnym zaskoczeniem było to że po wpisaniu adresu email zostanę powiadomiony o statusie reklamacji właśnie na email. do dzisiaj nic od nich nie dostałem, ale poczekam 14 dni - może dostanę info że buty są do odbioru. Miła i sprawna obsługa.

Radek_7

02.09.2011

BATA

Placówka

Poznań, Abpa. A. Baraniaka 8

Nie zgadzam się (1)
Udałem się do...
Udałem się do CH Malta, do punktu sieci telefonicznej T-Mobile w celu zgłoszenia reklamacji telefonu zakupionego w tej sieci. Obsługa miła i uprzejma, ale problemem okazało się uzyskanie telefonu zastępczego. Na moje pytanie gdzie mogę takowy dostać pan nie podał precyzyjnej odpowiedzi, więc dopytałem czy w M1 dostanę? Tak dostanie pan, a czy może Pan do nich zadzwonić by się upewnić. Nie - nie mam informacji o numerze telefonu, bo my jesteśmy punktem partnerskim. szkoda że istnieją punkty partnerskie, które nie mają telefonów do innych oddziałów

Radek_7

02.09.2011

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W drodze z...
W drodze z pracy do domu zatrzymałem się na stacji Shell na JPII na przeciw Malty. Niestety kompletnie zawiodłem się na czasie obsługi. O ile tankowanie przebiegało sprawnie, o tyle po dojściu do kasy byłem 3 klientem i na skasowanie czekałem prawie 15 minut. Wszystko przez jedną kasę otwartą i hot-dogi które zamówili klienci stojący przede mną. jeden kasjer przygotowuje bułki i kasuje paliwo, co jest w mojej opinii marnowaniem mojego czasu. Straciłem dużo czasu tylko dlatego, że pracownikom nie chciało się otworzyć drugiej kasy i dwie osoby czekały w kolejce żeby jedna mogła zjeść hotdoga. TAAAAAAKim długim łukiem będę omijał tą stację

Radek_7

12.08.2011

Shell

Placówka

Poznań, Jana Pawła II 12

Nie zgadzam się (1)
W sklepie ZARA...
W sklepie ZARA w Złotych Tarasach w Warszawie znalazłem się przypadkowo. Chciałem wyjść na ulicę Emilii Plater z galerii. Ku mojemu zaskoczeniu w środku sklepu znalazłem niesamowity bałagan. Masy rzeczy przewalały się po podłodze, zamiast leżeć na półkach i stołach. Wydaje się, że wyprzedaż sprawiła, że spora ilość klientów przeszła przez sklep pozostawiając go w takim stanie, ale czy nie powinno to być na bieżąco sprzątane?

Radek_7

16.07.2011

Zara

Placówka

Warszawa, Emilii Plater 50

Nie zgadzam się (0)
Wysłałem zapytanie do...
Wysłałem zapytanie do PAYBACK w sprawie reklamacji drogą mailową. Po chwili otrzymałem zwrotkę automatyczną, że w ciągu 2 dni skontaktuje się ze mną pracownik. Faktycznie po godzinie zadzwoniła pani z BOK tej firmy z którą omówiłem mój problem. Niestety poprzednie moje zgłoszenie pozostało bez odpowiedzi (dlatego je ponowiłem). Problemem był prawdopodobnie źle wysłany mail, którego nie otrzymałem w ciągu 3 dni. Tym razem było jednak rewelacyjnie. PS. wysłałem kolejne zgłoszenie z prośbą o duplikat faktury więc c.d.n.

Radek_7

16.07.2011

PAYBACK

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dotarłem do Hotelu...
Dotarłem do Hotelu Metropol z uszkodzonym kółkiem od walizki, co w znaczący sposób wpływało na moją mobilność. W recepcji zapytałem czy jest w hotelu pracownik techniczny mogący pomóc mi w naprawie kółka. Pracownik recepcji powiedział, że nie mają nikogo na stałe, ale zorientuje się co może dla mnie zrobić i zadzwoni do pokoju. Niestety minęliśmy się i w tym samym dniu nie dowiedziałem się nic więcej. W kolejnym dniu ponowiłem moje pytanie do innego pracownika, na co otrzymałem odpowiedź, że jest zanotowana wiadomość dla mnie. Pani odczytała mi ją i chociaż nie była zgodna z moim oczekiwaniem, to byłem pozytywnie zaskoczony obsługą klienta.

Radek_7

16.07.2011

Hotel Metropol Warszawa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W Groupon zakupiłem...
W Groupon zakupiłem usługę przeglądu klimatyzacji w aucie. Niestety po skontaktowaniu się z usługodawcą okazało się że mogę się umówić na przegląd w okolicach lipca/sierpnia, co mi zupełnie nie odpowiadało. Złożyłem reklamację via email, po wcześniejszej rozmowie telefonicznej z pracownikiem firmy. Okazało się, że takie przypadki się zdarzają i wynikają ze zbyt dużej liczby sprzedanych ofert, ale moja reklamacja zostanie uznana. Po kilku dniach miałem zwrot pieniędzy na koncie. zdecydowanie pozytywne zachowanie.

Radek_7

10.06.2011

Groupon.pl

Placówka

Nie zgadzam się (4)
W marcu przez...
W marcu przez portal Gruper dokonałem zakupu usługi mycia auta w autospa w Poznaniu. Gdy chciałem zrealizować usługę okazało się, że nie można się skontaktować z usługodawcą - przy czym pieniądze były wpłacone z góry. Złożyłem reklamację via email do firmy Gruper. Otrzymałem odpowiedź, że na odpowiedź na moją reklamację mają 14 dni. Minęło 1,5 miesiąca w trakcie którego kontaktowałem się z Gruperem kilkakrotnie przez telefon i email. Firma nie odpowiada na moje maile, natomiast rozmowy telefoniczne przebiegają w miłej atmosferze, ale nie wnoszą nic do sprawy - przez co uważam pracowników Grupera za osoby niekompetentne NIE POLECAM GRUPER'a

Radek_7

10.06.2011

Gruper.pl

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Na stację paliw...
Na stację paliw Orlen w Poznaniu przy ulicy Królowej Jadwigi udałem się w celu zatankowania paliwa. Niestety kolejny raz przekonałem się że obsługa klienta idzie na tej stacji wyjątkowo długo. Na strasznie długi czas oczekiwania wpływają głównie hotdogi zamawiane przez klientów - przez co klient paliwowy, czyli podstawowy dla stacji cierpi i musi czekać w kolejce. Nie polecam tej stacji dla tankujących tylko paliwo. szkoda czasu a ceny też nie są powalające

Radek_7

10.06.2011

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (1)
BP ma promocję. i...
BP ma promocję. i tylko tyle można by powiedzieć, gdy człowiek trafi na stację w Zielonej Górze. Tam właśnie we wtorek tankowałem i wraz z paragonem dostałem jakiś świstek papieru - nie wiem po co i dlaczego. Dowiedziałem się gdy ponownie tankowałem w Poznaniu. Przy kasie przywitała mnie miła blondynka, która po rozliczeniu transakcji wręczyła mi kupon w promocji Forda - taki sam jak w Zielonej Górze. Jednocześnie pani zachęciła mnie do wzięcia udziału w promocji, poprzez wypełnienie kuponu i wrzucenie go do skrzynki. Teraz wiem że BP ma promocję.

Radek_7

20.08.2010

BP Express

Placówka

Poznań, Umultowska/Lehicka

Nie zgadzam się (23)
Jako drugą firmę...
Jako drugą firmę wybraną do porównania ofert na OC/AC wybrałem AXA DIRECT. Strona www bardzo fajna, ale trochę trudniej niż w LINK4 można trafić do kalkulatora ubezpieczeń. Samo obliczenie składki ok, ale już podsumowanie zawiera BŁĄD funkcjonalny, który wprowadził mnie w błąd. Gdy wpiszemy wszystkie dane i otrzymamy kwotę składki w ładnej tabeli, poniżej są jeszcze opcje,takie jak udział własny itp, które można dowolnie zmieniać. U innych ubezpieczycieli te opcje są wymagane na początku a w AXA na końcu. I jeśli pierwsza oferta była atrakcyjna, to po zmianie któregokolwiek z parametrów tabelka się nie zmienia. Zmienia się za to kwota podana u dołu strony, której ja za pierwszym razem nie zauważyłem. Moim zdaniem jeśli zmieniamy parametry dotyczące umowy to zmiany powinny się aktualizować w pierwotnej tabeli w górnej części strony. Oferta AXA w porównaniu z LINK4 okazała się mniej atrakcyjna (o około 10%)

Radek_7

19.08.2010

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Po mojej kalkulacji...
Po mojej kalkulacji na stronie www następnego dnia zadzwonił handlowiec firmy LINK4 z doprecyzowaniem oferty. Pierwsze połączenie wykonała sekretarka, która w nawiązaniu do mojego kontaktu na www chciałaby doprecyzować ofertę i jeśli się zgadzam, to ona połączy mnie z inną osobą. Już to mnie lekko wkurzyło. Okazało się, że na drugą osobę muszę czekać dobre 30 sek. i gdy już chciałem się rozłączyć odezwał się pan. Od samego początku nie pasował mi jego ton głosu i sposób bycia. Dość agresywny i cwaniacki. Połowę czasu trwania rozmowy weryfikował, głośno cmokając (lub robiąc coś podobnego ustami) dane które ja wczoraj wprowadziłem do systemu a i tak popełnił kilka błędów. Po wyliczeniu okazało się, że oferta nie jest taka super jak bym chciał, więc podziękowałem panu, który nie ukrywał żalu, że nie będzie ze mną dalej rozmawiał Słabo, naprawdę słabo na tej infolinii

Radek_7

19.08.2010

Link4

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Jak co roku...
Jak co roku robię rozeznanie pośród firm ubezpieczeniowych najtańszego ubezpieczenia AC i OC. W tym roku rozpocząłem od operatorów wirtualnych i LINK4. Bez problemu trafiłem na stronę www i na niej od razu znalazłem interesujący mnie link do podstrony kalkulatora opłat. Wprowadzanie danych standardowo - te sam dane są wymagane praktycznie u każdego ubezpieczyciela. Wygląd i funkcjonalność strony zadowalająca. Kolory strony przyjemne i dużo bardziej akceptowalne niż przed liftingiem (z tego co pamiętam to wcześniej były agresywnie pomarańczowe Oferta dla auta moich rodziców kwotowo dość przeciętna. Możliwość rozłożenia opłaty na 2 i 4 raty, za dopłatą. Poczekamy na kolejne oferty

Radek_7

19.08.2010

Link4

Placówka

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi