Opinia użytkownika: Radek_7
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Skuszony reklamą telewizyjną wszedłem na stronę Getin Banku w celu sprawdzenia oprocentowania pożyczki gotówkowej. W prostym formularzu kontaktowym podałem imię, nazwisko, telefon i email. Po 15 minutach zadzwoniła konsultantka. Niestety w żaden sposób nie mogła mi udzielić odpowiedzi na pytanie jakie jest oprocentowanie pożyczki. Po moim pytaniu o oprocentowanie pani proponowała umówienie wizyty w placówce banku w celu przeprowadzenia symulacji, przy czym ja chciałbym się dowiedzieć przez telefon czy warto iść na rozmowę d banku.Formuła działania infolinii jest poprawna, szybka odpowiedź na mój wpis na stronie, ale już dalsze kroku dyskwalifikują bank w moich oczach. Nie jestem zainteresowany ofertę tego banku.