Rewelacyjnie. mało możliwości dla pracowników odsyłają na Kolbego. Na minus: oferta i cena, wiedza i doradztwo. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi.
Fatalnie. masakra bardzo niemiła pani bez identyfikatora. Na minus: oferta i cena, personel, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: wygląd miejsca obsługi.
Super. mało stanowisk do mycia. ceny mogłyby być niższe. Miłe pracownice myjni. Na minus: oferta i cena, sprawność obsługi. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.
Kolejki krótkie bo wiele czynnych kas. Plusem jest klimatyzacja w gorące upalne dni, brakowało mi tylko wody z dystrybutorem by skorzystać do połknięcia tabletek. Cenowo mogłoby być troszkę taniej, bo niektóre leki można w promocjach kupić taniej u konkurencji - a kiedyś Stylowe były najtańsze w 100%
Kasjerka z identyfikatorem Ewelina bardzo miła, uśmiechnięta i sympatyczna potrafiła przyznać się do pomyłki oraz zażartować. Natomiast pani ze stoiska z pieczywem nie dość, że trzeba na nią czekać to chleb brała do krojenia bez rękawic a wyraz jej twarzy sprawiał,że odechciewało się dalszych zakupów. Cenowo niestety alkohole drogie. Kolejki do kas przeciętne. Sklep ładny bo po remoncie, niestety na mięsnym za mało personelu i wieczna kolejka zniechęca do oczekiwania na wędlinę.
Super obsługa, bardzo duży profesjonalizm personelu. Byłem obsługiwany na stanowisku1 - kobieta potrafiła z uśmiechem doradzić i podać właściwy preparat. Dodatkowo cena bardzo mile mnie zaskoczyła w porównaniu do tanich aptek, w których chciałem porównać ten sam preparat. Oby więcej takich aptek.
Kompetentna i sprawna obsługa. Miły uśmiech kasjerki. Klimatyzowane chłodne pomieszczenie, brak kolejek. Jedynie to ceny w pobliskim Turku są kilka groszy niższe na 1litrze.
Zero podejścia do klienta. Mimo, że kupiłem tam kiedyś meble po dzisiejszej wizycie stwierdzam, że to wielki błąd. Odradzam. Klient jak już zapłaci to może kupić kolejny mebel a obsługa posprzedażowa i pomoc w reklamacji to fikcja w tym salonie. Dwie panie pusty salon ale żadna nie była chętna zapytać czy sprawdzić w komputerze jak załatwić pozytywnie prostą sprawę.
Farmaceutka zaproponowała zażycie leku na miejscu i popicie wodą z dystrybutora. Przystępne ceny leków, blisko szpitala. Klimatyzowane pomieszczenie i w upalne dni wyjątkowo miło, spokojnie i sympatycznie cicho. Fachowa obsługa. Jedyny problem bardzo niewielki parking i słupki, o które można łatwo uszkodzić auto.
Bardzo miła obsługa. Starsza pani profesjonalnie doradziła. Możliwość skorzystania z chłodnej wody dla klienta bezpłatnie w upały idealna. Polecam. Sporo promocji gazetkowych.
Tylko 2 czynne stanowiska przy wejściu gdzie wieje. Gigantyczne kolejki. Mało miejsca siedzących. Brak ulotek i kawy w ekspresie który stoi z kawą dla.klienta. Znacznie gorzej niż było. Ewidentnie za mało personelu.
Wszedłem do oddziału z zamiarem otwarcia karty kredytowej i debetowej do posiadanego konta a w wejściu zamiast powitania i zapraszamy usłyszałem że zaraz mamy remanent i do widzenia wiec totalna olewka klienta. Aż sam się sobie dziwię że chciałem zaufać takiemu bankowi który ma klienta za nic.Odradzam.
Szanowny Panie, w imieniu mBanku dziękuję za podzielenie się opinią na temat jakości obsługi w placówce w Koninie. Pragnę przeprosić Pana za zaistniałą sytuację. Dołożymy wszelkich starań aby wykluczyć takie zachowania w przyszłości. Wierzę, że incydent ten nie wpłynie na Pańską opinię o mBanku, który cieszy się dużym zaufaniem klientów. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Tomasz Borczyński, mBank
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Pozowolono mi skorzystać z toalety. Obsługująca mnie pani była wyjątkowo zainteresowana moją sprawą. Sama zaproponowała telefon do odpowiedniej instytucji aby dowiedzieć się jak załatwić temat z którym zjawiłem się w banku. Pomimo tego, że miałem bardzo mało czasu umówiłem się na popołudniowe ponowne przyjście i kiedy wróciłem około 15 wszystko było przygotowane - wystarczyły dwa podpisy i kłopot załatwiony. Pożegnano mnie miło wstając i zapraszając ponownie. Gdyby była jeszcze kawa dla klientóa jak w niektórych bankach i dłuższe godziny otwarcia dałbym 6 :)
Robiłem zakupy po godzinie 21:15. Podchodząc do stoiska mięso sery - młoda pani (chyba nowa bo 1raz ją widziałem choć jestem stałym klientem)w okularach z czarnymi oprawkami grubymi i blond włosami zaczesanymi w górę pomimo, że mnie nie obsługiwała bardzo podniosła mi ciśnienie komentarzami. Słysząc od ekspedientki że ona chce iść do domu i nie ukroi mi sera bo umyła maszynę. Chociaż byłem obsługiwany przez inną panią -to ta w czarnych oprawkach wykrzykiwała "skoro pan chce ser krojony będzie pan jadł z płynem itd". Wyjątkowo niemiła sytuacja, która spowodowała iż zrezygnowałem z zakupu wędlin. Przy kasach przeciętne kolejki. Jedyny plus z zakupów to miła pani na pieczywie, która na życzenie pokroiła mi chleb. Ogólnie takiej sytuacji jak na serze nie wyobrażam sobie przy obsłudze klienta. Skoro sklep jest czynny do 22 to dlaczego klient jest wyzywany po 21 skoro gwarancje Kaufland napisane na ścianach mówią - np. zwrócimy pieniądze bez żadnych uwag itd. ??? Odradzam !!! Durex z gazetki też nie udało się kupić. Na warzywach nie był też dostępnego koperku.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Koninie.
Bardzo przepraszamy za zachowanie naszego pracownika na stoisku z obsługą. Pragniemy poinformować, iż Pana wiadomość przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Jednocześnie prosimy o kontakt na adres service@kaufland.pl
Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Bardzo kiepsko. Obsługa...
Bardzo kiepsko. Obsługa nafochana jakby za karę. Prosiłem o rybę, ale nie było. Zdecydowałem się na zupę - żurek a pani próbowała mi wmówić, że poniżej 20zł nie przyjmie płatności kartą bo ma blokadę terminala. Kiedy uświadomiłem, że jest to niezgodne z polskim prawem - wyłudzanie od klienta (bez gotówki) zwiększenia rachunku. Stwierdziła, że spróbuje i jakoś transakcja przeszła. Wiele punktów handlowych i gastronomicznych stosuje nieuczciwe praktyki w stylu "Płatność kartą od" zrzucając koszt utrzymania terminala na klienta, co jest niezgodne z prawem. Jeśli posiadają terminal do obsługi kart płatniczych każda kwota powinna zostać przyjęta. Obiad był smaczny, wnętrze staromodne ale ok. Gdyby nie zgrzyt przy zamawianiu oraz brak dostępności dań z ryb napisałem lepszą ocenę.
Polecam Oberża Złoty Młyn. Za 14zł zjadłem bardzo smaczny dwudaniowy obiad. Lokal przy trasie z Łodzi na Katowice. Obsługa bardzo miła, choć jedna z pań była nowa - chyba pierwszy dzień w pracy, pozostała obsługa szkoliła ją na bieżąco tłumacząc co i jak - także w sprawie terminala do kart płatniczych. Ceny przystępne. Jedzenie bardzo smaczne. Zastrzeżeń nie mam. Aby było rewelacyjnie można wprowadzić zwyczaj chleba ze smalcem i skwarkami i kiszonym ogórkiem dla oczekujących klientów co zawsze jest znacznie ponad oczekiwania a np. w Chłopskim Jadle w standardzie. Ogólnie polecam - także z racji parkingu i dobrego zjazdu z drogi głównej.
Super obsługa. Kobieta z działu mięsnego mimo, że przy obsłudze mnie powiedziała,że nie dowieźli medialionów ze szpinakiem w momencie dostawy przybiegła do kasy gdzie byłem w trakcie obsługi i powiedziała, że właśnie dojechały. Bardzo duża troska o zadowolenie klienta. Niewielkie kolejki do kas. Cenowo dość przystępnie choć Kaufalnd bywa tańszy. Przydałoby się trochę wydłużyć godziny otwarcia, ale pewnie nie ma na tyle personelu zatrudnionego. Produkty dobrze wyeksponowane i świeże. Personel bardzo pomocny i miły. Obsługuje z uśmiechem, używa zwrotów grzecznościowych "poproszę, dziękuję, do widzenia". Szczególna pochwała dla pani z długimi ciemnorudymi włosami i w czepku firmowym ze stoiska mięsnego. (Opinia dotyczy dnia 2maja około godziny 16:20).
Szybka obsługa, brak kolejek (natychmiastowo otwierają kasy jak podchodzi 3-4klient). Także na mięsnym dodatkowa pani w niebieskim fartuchu, podobnie jak na pieczywie z racji wzmożonego ruchu klientów. Cenowo dobrze poza pieczywem, które jest mało atrakcyjne cenowo ale kupiłem przy okazji (choć zazwyczaj wybieram inne sklepy by nie przepłacać). Z przecen artykułów z kończącą się datą nie korzystałem bo cenowo niewiele różniły się od standardowych cen półkowych. Ogólnie w markecie się poprawia na lepsze, jakby udało się poszerzyć niektóre grupy produktów (np. więcej smaków kaw w kapsułkach oraz droższych alkoholi - Whisky) byłoby bardzo dobrze. PS. no i szkoda, że autobusu Kaufland w Koninie już nie ma dla klienta.
Bardzo dziękujemy za dokonanie oceny naszego marketu w Koninie. Z uwagi na fakt, iż zawsze staramy się polepszać jakość naszych usług, każda opinia, zarówno krytyczna jak i pozytywna, jest dla nas bardzo cennym źródłem informacji. Pragniemy poinformować, iż wszystkie Pana uwagi przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej. Mamy nadzieję, iż pozostanie Pan nadal naszym Klientem, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.