Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
WitamObsługa w Leroy Merlin na Medweckiego 2 pozostawia wiele do życzenia.1.Doradcy nie są zainteresowani klientami2.Zgodnie ze standardami doradca ma podejść do klienta w ciągu 5 min.Tutaj jednak klient czeka dłużej niż 5 min i doradca nie podchodzi z pomocą to klient musi podchodzić po długim okresie czasu i prosić o pomoc3.Brak powitania i pożegnania przez doradce4.Dało się odczuć że doradcy chcą jak najszybciej pozbyć się klienta by mieć święty spokój5.Doradcy nie proponowali usług dodatkowych i produktów komplementarnychStanowisko kasowe czyste.Kolejki do 4 osóbKasjer miły,uśmiechnięty,Pierwszy powitał klienta lecz brak pożegnalnego zwrotu grzecznościowego:"dziękuję, do widzenia i zapraszam ponownie"W sklepie czysto i porządek na regałach i ekspozycjach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.