Opinie użytkownika (22)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_540

12.12.2016

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paweł_540

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Sklep idealny.
Świetnie. Sklep idealny.

Paweł_540

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_540

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bez...
Bardzo dobrze. Bez zarzutów.

Paweł_540

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Bałaga na...
Źle. Bałaga na sklepie, zbyt mała ilość personelu. Przerzucanie się odpowiedzialnością.

Paweł_540

09.12.2016

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_540

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Idealna obsługa...
Rewelacyjnie. Idealna obsługa przez telefon.

Paweł_540

09.12.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

09.12.2016

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_540

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Słaba obsługa...
Źle. Słaba obsługa ale mimo wszystko świetna oferta. Obsługa z miesiąca na miesiąc się poprawiała.

Paweł_540

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

08.12.2016

Tax Care

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paweł_540

08.12.2016

OVB Allfinanz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_540

08.12.2016

Wiener (dawniej Gothaer)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paweł_540

08.12.2016

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przebywając w Jarosławcu...
Przebywając w Jarosławcu nad naszym morzem moją uwagę zwrócił nowy sklep, którego nie było tu wcześniej - GROSZEK. Personel miły, kulturalny, chętny do pomocy. Panie były ładnie ubrane - wszystkie w jednakowe ubrania. Moją i nie tylko moją uwagę zwróciły ceny, atrakcyjne jak na miejscowość nadmorską. Groszek tym sposobem stał się miejscem stałych zakupów - począwszy od jeszcze ciepłych świeżych bułek, przez napoje (orzeźwiające jak i te wyskokowe) a kończąc na kosmetykach. Nowy sklep zauważyło bardzo dużo wczasowiczów i z dnia na dzień frekwencja rosła. Mimo wszystko personel sprawnie i szybko obsługiwał klientów bez większych kolejek. Sklep zarówno z zewnątrz jak i w środku bardzo zadbany, czysty a przez to zachęcający do kolejnych zakupów. Znalazłem swój sklep w Jarosławcu - mam nadzieję, że za rok będzie równie przyjemnie.

Paweł_540

16.07.2012

Groszek

Placówka

Jarosławiec, Spacerowa

Nie zgadzam się (0)
Dziś wracając do...
Dziś wracając do domu odwiedziłem Netto. Z towarem w koszyku ustawiłem się przy jedynej czynnej kasie. Przede mną było kilka osób. Mijały minuty, kolejka za mną wydłużała się. Zauważyłem, że mimo kilku minut stoję w tym samym miejscu. Okazało się, że przy kasie stoi Pan, który postanowił zapłacić za swoje zakupy kartą. Po wpisaniu PINu czekał na autoryzację. Czekał dłuższą chwilę (takie sytuacje się zdarzają). Kolejka się wydłużała... Zauważyłem, że Pani w końcu zadzwoniła dzwonkiem aby otworzyli inną kasę. Pierwszy dzwonek nic nie dał. Po ok minucie po prośbie jednego z klientów Pani zadzwoniła ponownie dzwonkiem i na otwarcie drugiej kasy czekaliśmy jeszcze jedynie chwilę. Pojawił się Pan i początkowo udał się do koleżanki, która dzwoniła sprawdzić co było przyczyną powstania dużej kolejki. Powiedział jej, że można to anulować wciskając żółty przycisk po czym go wcisnął. Terminal bez zmian nadal odmawiał posłuszeństwa. Po chwili byłem świadkiem jak na zmianę z Panią kasjerką wciskali przez ok minutę bez przerwy na zmianę przyciski: czerwony, żółty i zielony. Po chwili Pani kasjerka poprosiła kolegę aby w końcu otworzył sąsiednią kasę a ona sama jak mantrę nadal wciskała czerwony, żółty i zielony. Przerwała sobie na zadzwonienie jeszcze raz dzwonkiem na zaplecze, bez większych rezultatów, dopiero po kolejnym dzwonku pojawiła się szefowa. Kilka chwil po przybyciu szefowej (nie wiem czy samoczynnie, czy nie) terminal ruszył. Ruszył na całego - zaczął drukować "metry" potwierdzenia anulowania płatności - podejrzewam, że przez to ciągłe kilkuminutowe wciskanie na przemian 3 przycisków. Ja w końcu dotarłem do kasy, zapłaciłem za swoje zakupy i kiedy wychodziłem ze sklepu widziałem, że potwierdzenie ciągle drukowane przez terminal miało już grubo ponad 1,5 metra. Podsumowując zakupy "na sklepie" zajęły mi ok 3 min a oczekiwanie na zapłacenie za te zakupy i przyglądanie się niekompetencji pracowników ok 15 min.

Paweł_540

07.02.2012

NETTO

Placówka

Opole, Wiejska 149

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi