Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Natalia_970

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownice które...
Świetnie. Pracownice które potrafią doradzić, dobrać odpowiedni kolor pudru czy innego kosmetyku do twarzt klientki.

Natalia_970

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miła, uśmiechnięta,...
Świetnie. Miła, uśmiechnięta, kompetentna obsługa. Pracownice zawsze potrafiące doradzić w zakupach.

Natalia_970

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Pracownica nie...
Słabo. Pracownica nie chciała przyjąć reklamacji mimo tego, że zgodnie z prawem jest to jej obowiązkiem. Od razu dostałam informację, że ta reklmacja i tak zostanie rozpatrzona negatywnie.

Natalia_970

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Trzy...
Tak sobie. Trzy sprzedawczynie, które stoją przy kasie (brak klientów przy kasie). Na sali sprzedaży nie było pracownika, którego można było o coś zapytać. Gdy podeszłam do kasy i zapytałam gdzie znajdę zabawki ze świnką Pepe, widać było niezadowolenia pracownika, że musi udać się ze mną do półki.

Natalia_970

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy życzliwi,...
Rewelacyjnie. Pracownicy życzliwi, uśmiechnięci, potrafiący doradzić klientowi. Zawsze przy kasie proponują prodkty dodatkowe do czyszczenia obuwia.

Natalia_970

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo szybka...
Świetnie. Bardzo szybka wysyłka obuwia, fajny kontakt ze sklepem.

Natalia_970

09.12.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Obsługa niemiła,...
Fatalnie. Obsługa niemiła, pracownica nie potrafiła odszukac rozmiaru butów, których poszukiwałam. Gdy zapytałam jakimi środkami powinna czyścić te buty, usłyszałam odpowiedź, że wszystkie informacje są na ulotce.

Natalia_970

09.12.2016

BOTI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy uśmiechnięci,...
Świetnie. Pracownicy uśmiechnięci, chętni do pomocy. Przyjemnie robi się zakupy w tym sklepie.

Natalia_970

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Gdy chciałam...
Słabo. Gdy chciałam oglądnąć, dotknąć jakiś przedmiot pracownica patrzyła na mnie jakbym go chciała ukraść lub szkodzić. Gdy zapytałam o dostępność większej ilości kubków, uzyskałam informacje, że może są schowane, ale muszę poczekać aż inny pracownik wróci z przerwy i wtedy to sprawdzi. Czułam sie w tym sklepie bardzo niekomfortowo.

Natalia_970

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie było mnie w domu, gdy inkasent chodził w celu odczytu liczników. Nie mogłam się dodzwonić na infolinię, gdy jedna z pracownic odebrała telefon, była bardzo niemiła, powiedziała że mój tata musi zadzwonić osobiście, ponieważ ja nie jestem właścicielem licznika. Nie zdążyłam powiedzieć, że taty nie ma w Polsce, ponieważ pracownica rzuciła telefonem.

Natalia_970

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miła, kompetentna...
Świetnie. Miła, kompetentna obsługa.

Natalia_970

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy poszczegółnych...
Świetnie. Pracownicy poszczegółnych działów posiadają wiedzę na temat asortymentu. Pracownik polecił mi tańszy odpowiednik produktu, który szukałam prezentując jego zalety. Mimo dużego ruchu w sklepie nie ytzre było długo czekać na zaoferowanie pomocy ze strony pracownika.

Natalia_970

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Aroganckie zachowanie...
Słabo. Aroganckie zachowanie pracownika jednej z tych stacji paliw. Gdy nie wiedziałam, na którym stanowisku tankowałam mój samochód, pracownik był tym faktem wyraźnie rozczarowany. Nie uzyskałam odpowiedzi na pytanie odnoszące się do ilości uzbieranych punktów na karcie bp. Pracownik sprawiał wrażenie bardzo niezadowolonego ze swojej pracy

Natalia_970

09.12.2016

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Ze strony...
Świetnie. Ze strony konsultanta chęć pomocy oraz dobrania najlpszej oferty do moich potrzeb. Podaniepelnej informacji co do oferty oraz możliwości podpisania umowy. Konsultant posiadający wiedzę na temat produktu, który prezentuje.

Natalia_970

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 24.11.2015...
W dniu 24.11.2015 dokonywałem zakupów w markecie Kaufland w Andrychowie. W trakcie zakupów zwróciłem się z prośbą do pracownicy Kauflandu wykładającej towar, o pomoc w odszukaniu worków na śmieci. Pracownica przerwała swoje czynności i uśmiechem na twarzy udała się ze mną na stoisko z workami, doradzając mi jaka pojemność worków powinienem dobrać aby spełnaiały moje oczekiwania. Dziękując za pomoc spotkałem się z miłym uśmiechem oraz stwierdzeniem" To moja praca".

Natalia_970

25.11.2015

Kaufland

Placówka

Katowice, Nikodema i Józefa Renców 30

Nie zgadzam się (1)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Andrychowie. Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie, wysokiej jakości produktów i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszą Klientką. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
Sklep internetowy ogłosił...
Sklep internetowy ogłosił promocje -30%. Totalnie był w mojej opini do tego nieprzygotowany. Dostałam zakupy tydzień później, nie dostałam żadnej informacji, że wysyłka sie przedłuży. Totalny brak organizacji.

Natalia_970

22.11.2015

Reserved

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Moja wizyta odbyła...
Moja wizyta odbyła się w godzinach porannych w tym sklepie. Na sali sprzedaży znajdowało sie sporo klientów. Gdy zapytałam pracownika sklepu gdzie znajdę pewien praodukt, nie zareagował on pozytywnie na moje pytanie. Można było odczuć, że nie był zadowolony, że przerwałam mu pracę. Kolejka do kasy była długa, nie zastała otworzona żadna kasa by usprawnić sprzedaż.

Natalia_970

22.11.2015

Biedronka

Placówka

Ciechanów, Niechodzka 5

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawca nieuprzejmy, niekompetentny....
Sprzedawca nieuprzejmy, niekompetentny. Ogromnym problemem było prawdzenie, czy płyta ( której podałam tytuł i wykonawacę ) jest do kupienia w salonie.

Natalia_970

20.07.2013

empik

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
W bardzo krótkim...
W bardzo krótkim czasie został rozwiązany problem, z którym dzwoniłam. W kompetentny sposób zostałam poinformowana o wariantach usługi która chciałam włączyć.

Natalia_970

20.07.2013

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi