Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Bardzo prosimy o przysłanie uwag na adres moderator@kolporter.com.pl
Sklep znajduje się w CH Plejada w Sosnowcu, ma bardzo duży asortyment i atrakcyjne ceny. Uważam, że każdy znajdzie tutaj dla siebie ciekawe buty. Tego dnia wybraliśmy się w celu zakupu gumiaczków i sandałków dla mojego prawie 2-letniego synka. Już kilka tygodni wcześniej kupiliśmy też w tym samym sklepie półbuciki. Panie z obsługi bardzo miło i fachowo nas obsłużyły i doradziły. Super sprawą jest miejsce do przymieżania dla dzieci wyposażone w wygodną mini kanapę i telewizor, na którym można oglądać bajki. Dzięki temu dzieci spokojnie przymieżają buciki bez zbędnego wiercenia się i marudzenia. Z szerokiego asortymentu kupiliśmy wszystko czego potrzebowaliśmy. W drodze do kasy nasz kochany synek biegł w podskokach i zanim my go dogoniliśmy ekspedientka układająca pudełka na półkach zagadnęła go rozmową w bardzo miły sposób i poprowadziła za rączkę do kasy. Byliśmy bardzo zadowoleni wychodząc ze sklepu z zakupami. Obsługa bardzo uprzejma, asortyment ogromny, w sklepie jest bardzo czysto i przyjżyście, bez trudu można znaleźć odbowiedni rozmiar na półce. Wiele razy robiliśmy zakupy w tym sklepie i jak dotąd niezmiennie jesteśmy zadowoleni. Polecam wszystkim ten oddział sieci Deichmann.
Ogólnie lubię robić zakupy w sieci Carrefour, mają bardzo duży asortyment różnego rodzaju artykułów, częste promocje art. dziecięcych, przeceny. Moja uwaga dotyczy obsługi przy kasie, która niestety poirytowała wielu klientów. Kasjerka miała problem z jej obsługą ponieważ po każdej zakończonej transakcji kasa miała awarię i się wyłączała, na ponowne uruchomienie trzeba było czekać kilka minut co powodowało coraz większą kolejkę i irytację klientów. Kasjerka zamiast zgłosić awarię i zmienić stanowisko pracy ( było kilka nieczynnych kas) z uporem dalej przyjmowała klientów. Gdyby sytuacja ta miała miejsce w godzinach szczytu na pewno wielu osobom póściłyby nerwy. Nie rozumiem zachowania kasjerki, podziwiam jednak spokój i opanowanie w takiej sytuacji a może to była obojętność.
Jest to sklep w CH Plejada, dokonywaliśmy zakupu garnituru dla męża, koszuli i krawatu. Obsługa bardzo miła i zwinna, chętna w doradzaniu i pomocy. Ostatecznie dokonaliśmy zakupu, z którego jesteśmy zadowoleni. To co mi się nie spodobało to moment podsumowania naszego rachunku. Sklep oferował gratis ochraniacz na garnitur ale żeby go dostać nalezy dodatkowo zakupić skarpety za 39zł (z bambusa). To co to za gratis? Za usługę skrócenia spodni doliczono 10zł co w większości sklepów tego typu jest wliczone w cenę towaru i raczej już normą.
Ten punkt Lewiatana jest nowy, wcześniej na jego miejscu był Albert w którym bardzo lubiłam robić zakupy. W obecnym Lewiatanie muszę przyzwyczaić się do nowego układu regałów i miejsc poszczególnych produktów. Po pierwszych zakupach poczynionych w tym sklepie odnoszę wrażenie skąpej ilości asortymentu przede wszystkim chemicznego i kosmetycznego ale ogólnie jest przejrzyście. Obsługa jeszcze zagubiona ale uprzejma. Na pewno zrobię tam jeszcze zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.