Van Horn

(1.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 7)

Obsługa fatalna ,...
Obsługa fatalna , pani " kierownik " nie chciała przyjąć zwrotu koszuli , tłumacząc że sklep nie ma zwrotów tylko wymianę o czym trudno się zorientować , bo nigdzie w sklepie nie ma takiej informacji.Na mój sprzeciw reagowała bardzo nie profesjonalnie - dzwoniąc do sprzedawczyni , która dokonywała tejże transakcji , żeby potwierdzić, że kupujący został poinformowany o tym , że sklep nie ma zwrotów. Kiedy nie udało się pani skontaktować z pracownicą , postanowiła poinformować mnie o regulaminie( chyba sklepu ),czytając regulamin z komputera oczywiście nic z tego regulaminu nie wynikało.Wniosek taki -UWAŻAJCIE PANSTWO idąc na zakupy do Van Horn w Zabrzu .Poza tym brak identyfikatorów u pracowników tegoż sklepu ( nie wiem czy to była prawdziwa Pani Kierownik czy też np. Konserwator Powierzchni Płaskich bądz ktoś inny),koszule powinny być polskich producentów a jest nieco inaczej , na metce było wyprodukowano Bangladesz lub Turcja, nie pamiętam , a strona która była podana nie istnieje.Czytając o marce i sklepach Van Horn oczekujemy , że tak właśnie jest niestety rzeczywistość jest inna ,zwroty też są tylko chyba niektórzy sprzedawcy żądzą się odrębnymi przepisami .

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2017

Placówka

Zabrze, Ryszarda Szkubacza 1

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa, a...
Fatalna obsługa, a centrala w Sosnowcu nie odpowiada na złożone reklamacje - NIE POLECAM !!!

ddark

24.05.2016

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Jest to sklep...
Jest to sklep w CH Plejada, dokonywaliśmy zakupu garnituru dla męża, koszuli i krawatu. Obsługa bardzo miła i zwinna, chętna w doradzaniu i pomocy. Ostatecznie dokonaliśmy zakupu, z którego jesteśmy zadowoleni. To co mi się nie spodobało to moment podsumowania naszego rachunku. Sklep oferował gratis ochraniacz na garnitur ale żeby go dostać nalezy dodatkowo zakupić skarpety za 39zł (z bambusa). To co to za gratis? Za usługę skrócenia spodni doliczono 10zł co w większości sklepów tego typu jest wliczone w cenę towaru i raczej już normą.

Motylek

04.06.2009

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (21)

Van Horn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Van Horn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa fatalna ,...
Obsługa fatalna , pani " kierownik " nie chciała przyjąć zwrotu koszuli , tłumacząc że sklep nie ma zwrotów tylko wymianę o czym trudno się zorientować , bo nigdzie w sklepie nie ma takiej informacji.Na mój sprzeciw reagowała bardzo nie profesjonalnie - dzwoniąc do sprzedawczyni , która dokonywała tejże transakcji , żeby potwierdzić, że kupujący został poinformowany o tym , że sklep nie ma zwrotów. Kiedy nie udało się pani skontaktować z pracownicą , postanowiła poinformować mnie o regulaminie( chyba sklepu ),czytając regulamin z komputera oczywiście nic z tego regulaminu nie wynikało.Wniosek taki -UWAŻAJCIE PANSTWO idąc na zakupy do Van Horn w Zabrzu .Poza tym brak identyfikatorów u pracowników tegoż sklepu ( nie wiem czy to była prawdziwa Pani Kierownik czy też np. Konserwator Powierzchni Płaskich bądz ktoś inny),koszule powinny być polskich producentów a jest nieco inaczej , na metce było wyprodukowano Bangladesz lub Turcja, nie pamiętam , a strona która była podana nie istnieje.Czytając o marce i sklepach Van Horn oczekujemy , że tak właśnie jest niestety rzeczywistość jest inna ,zwroty też są tylko chyba niektórzy sprzedawcy żądzą się odrębnymi przepisami .