Obsługa podczas kontaktu jest bardzo dobra. Pracownicy są kompetentni i pomocni. Podczas ostatniej próby połączenia za pośrednictwem tego kanału, musiałem dość długo czekać na połączenie. Nie mniej jednak jak już się udało, sprawa została wyjaśniona kompleksowo. Co ważne, pracownik nie był zbyt natrętny i nie wciskał na siłę produktów, których nie potrzebuję, więc za to plus.
OK. Jeżeli chodzi o moją współpracę z tym bankiem i wizytę w placówce, nie wspominam jej zbyt dobrze. Akurat pech chciał, że odwiedziłem placówkę BZ WBK w momencie kiedy był jeden pracownik, kompletnie niedoświadczony, bez wiedzy na temat produktów. Ja miałem większą wiedzę na temat oferty banku niż pracownik. Moja wizyta skończyła się szybkim opuszczeniem placówki i w dniu następnym wizycie w innym oddziale. CO do banku nie mam zastrzeżeń - infolinia, bankowość internetowa bez zastrzeżeń. Kontakt o Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Jakość obsługi na dobrym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Jakość obsługi w porządku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Dość duża rotacja pracowników, aczkolwiek wiedza na dobrym poziomie. Na plus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
Dobrze. Kontakt i wiedza pracowników na temat asortymentu na wysokim poziomie. Jakość obsługi także bez zarzutu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Jak dla mnie najgorsza stacja pod marką BP. Skąpstwo właścicieli widać na każdym kroku. Nieprawidłowości można wymieniać jednym tchem... Przykładowo: Brak porządnego kompresora. Albo nie ma wcale, albo błędnie wskazuje albo całkiem uszkodzony. Woda do mycia szyb przy dystrybutorach bez kropli jakiegokolwiek płynu. Wczoraj wszystkie wiaderka były puste-było jedno wewnątrz, które dostępne było dla wszystkich z wodą dosłownie czarną. Ubikacja też nie wygląda za ciekawie. Oczywiście nie wspomnę o cenach paliw które są najdroższe w całym woj. ślaskim o czym wszyscy w okolicy wiedzą... Ogólnie masakra. Odradzam każdemu tą stację choć do pracowników nic nie mam i nawet mi ich szkoda. ps. poprzednia opinia dodana jako "rewelacyjnie" co jest oczywistą pomyłką (nowa aplikacja). Na minus: wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, sprawność obsługi.
Rewelacyjnie. Jak dla mnie najgorsza stacja pod marką BP. Skąpstwo właścicieli widać na każdym kroku. Nieprawidłowości można wymieniać jednym tchem... Przykładowo: Brak porządnego kompresora. Albo nie ma wcale, albo błędnie wskazuje albo całkiem uszkodzony. Woda do mycia szyb przy dystrybutorach bez kropli jakiegokolwiek płynu. Wczoraj wszystkie wiaderka były puste-było jedno wewnątrz, które dostępne było dla wszystkich z wodą dosłownie czarną. Ubikacja też nie wygląda za ciekawie.
Oczywiście nie wspomnę o cenach paliw które są najdroższe w całym woj. ślaskim o czym wszyscy w okolicy wiedzą...
Ogólnie masakra. Odradzam każdemu tą stację choć do pracowników nic nie mam i nawet mi ich szkoda. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: sprawność obsługi.
Rewelacyjnie. Panie bardzo sympatyczne i miłe. Ceny większości leków bardzo dobre w porównaniu do aptek konkurencyjnych...
Wizyta w tej aptece to miłe doświadczenie (poza obowiązkiem płatności).
Polecam tą aptekę czystym sumieniem. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.
Jako, że jest to sklep, który został otwarty niedawno, postanowiłem go odwiedzić i przy okazji coś sobie kupić. Kiedy przyszedłem do sklepu, klientów było mało. Na sali sprzedaży była jedna pracownica, która pełniła funkcję kasjerki, a w międzyczasie służyła pomocą na sali. Rozejrzałem się po sklepie. Był duży wybór wszelkiego rodzaju produktów w dość niskiej cenie. W sklepie panował porządek, a z głośników nadawana była muzyka oraz reklamy. Kiedy nie umiałem znaleźć interesującego mnie produktu, poprosiłem Panią o pomoc. Zaprowadziła mnie w konkretne miejsce, a ja znalazłem pasek, którego szukałem. Poszedłem do kasy. Obsługa przy kasie przebiegła szybko i sprawnie. Pani pożegnała się, a ja opuściłem sklep. Ekspedientka, z którą rozmawiałem, była sympatyczna i uprzejma. Z pewnością wrócę do tego sklepu.
Byłem w tym barze po raz kolejny. Przyszliśmy ze znajomymi, aby pogadać i przy okazji coś zjeść. Pani barmanka przyniosła menu i po chwili przyszła aby przyjąć zamówienia. Zamówiliśmy dużą pizzę. Okres oczekiwania wyniósł około 15 minut. Po podaniu okazało się, że stoliki są zbyt małe, aby swobodnie można było położyć talerze, szklanki i do tego jeść. Więc trzeba było jakoś sobie radzić... Pizza ogólnie dobra, ale mogła by być bardziej ciepła. Po zjedzeniu pierwszego kawałka, następny był już letni. Dodam, że nie należę do ludzi, którzy jedzą wolno:) Po zjedzeniu, Pani przyszła, sprzątnęła stół i spytała czy coś jeszcze podać. Ogólnie była bardzo miła. Zastrzeżenie mam, do tego, że w lokalu nie obowiązywał zakaz palenia. Tuż obok usiadło kilka osób, które paliły papierosy. Fakt, że nie jest to tylko pizzeria, jest też alkohol, ale większość ludzi przychodzi tutaj zjeść, i zapewne nikt nie ma ochoty wąchać papierosów podczas jedzenia. Na szczęście obowiązuje już zakaz palenia, więc pewnie taka sytuacja już się nie powtórzy.
Kupiłem w tym sklepie sprzęt po raz kolejny. Z infolinią natomiast miałem do czynienia po raz pierwszy. Dziwne dla mnie jest to, że nie ma możliwości rozmowy z pracownikiem danego sklepu, w którym dokonało się zakupu, tylko trzeba rozmawiać na ogólnej infolinii. Może to jest plus, ale ciężko przewidzieć. Ogólnie miałem pytanie na temat wystawienia faktury, o konkretnych danych i konkretnej dacie. Tak więc kontakt z infolinia mi wystarczył, ale zastanawiam się co by było jakbym chciał z kimś porozmawiać w tym właśnie sklepie, w którym byłem... Obsługa na infolinii bardzo miła. Pani spytała się w czym może mi pomóc. Po wyjaśnieniu odpowiedziała mi na moje pytania, zapewniła mnie, że nie muszę się obawiać, że sprawa jest do załatwienia. Była sympatyczna i wydawała się na kompetentną. Ogólnie miło mi się rozmawiało. Dodam, że na rozmowę czekałem tylko kilkanaście sekund, co na infoliniach nie zdarza się zbyt często.
Przyszedłem do tego punktu, aby zasięgnąć informacji. Miałem okazje rozmawiać z młodym pracownikiem w wieku około 25 lat. Przyszedłem zapytać o długość umowy, którą zawarłem jakiś czas temu i chciałem wiedzieć kiedy mogę zmienić telefon na nowy. Jeśli chodzi o załatwienie sprawy, wszystko w porządku. Podałem numer telefonu, chwilę potrwało i zaraz wszystko wiedziałem. Zastrzeżenia mam natomiast do stylu obsługi. Pan, który mnie obsługiwał, zachowywał się bardzo "luźno", aż za swobodnie. Nie miał zbyt poważnego podejścia do klienta. Mało tego żuł ostentacyjnie gumę, co nie wyglądał zbyt elegancko. Sklep ten polecam, ale pracownikowi ktoś mógłby zwrócić uwagę. Może po przeczytaniu tej opinii coś się zmieni:)
W salonie tym byłem po raz pierwszy. Byłem zainteresowany narożnikiem do pokoju. Salon jest duży i mają praktycznie cały asortyment, który można znaleźć w gazetce. Po wejściu podszedł do nas Pan i spytał w czym może pomóc. Był bardzo miły. Zadałem mu kilka pytań, na wszystkie odpowiedział. Proponował inne modele, namawiał, aby się z nimi zapoznać, usiąść, wypróbować. Wyliczył cenę, przyniósł miarę, pomagał mierzyć. Ogólnie był bardzo sympatyczny i widać było, że zależy mu na dobrej obsłudze klienta. Ostatecznie zamówienie nie została złożone, ponieważ znalazłem coś bardziej odpowiadającego moim oczekiwaniom. Ale z czystym sumieniem mogę polecić ten salon, ponieważ wizytę wspominam bardzo miło. Jedynym zastrzeżeniem jest to, że parking jest w ogóle nie oświetlony i w godzinach popołudniowych jest tam bardzo ciemno.
Moja wizyta trwała bardzo krotko, z racji tego, że była dość późna pora, więc nie było ludzi. Przyjechałem na stację, aby zatankować, bo jest dość duża różnica w cenie paliw w stosunku do mojego miasta. Przy dystrybutorze były ręczniki papierowe, a także rękawiczki jednorazowe. Po zatankowaniu poszedłem zapłacić. Chwilę to trwało, ponieważ płaciłem kartą. Udało się dopiero za drugim razem ponieważ, na pierwszej mojej karcie nie miałem środków. Po zakończeniu transakcji, poszedłem umyć ręce, a następnie wyszedłem ze stacji. Miła obsługa, nie można pracownikom niczego zarzucić.
W sklepie tym dość często robię zakupy będąc w galeriach. Tym razem poszedłem w celu zakupu konkretnej rzeczy. W sklepie było czysto, puszczona była muzyka. Nie było zbyt bardzo tłoczno, więc spokojnie można było oglądać. Gdy znalazłem interesującą mnie rzecz, udałem się do kasy. Panie ekspedientka była bardzo miło. Wytłumaczyła dokładnie promocję która akurat obowiązywała. Wystarczyło zrobić zakupy za ponad 100 zł, aby dostać rabat w wysokości 25% na kolejne zakupy w dniach 2-6 grudnia. Spakowała odzież, dała paragon i ulotkę. Zapytałem ją jeszcze, czy wieszaki też może dać, powiedziałam, że tak i również je włożyła do reklamówki. Ogólnie bardzo miła obsługa, polecam.
Przyjechałem na stację ponieważ byłem głodny, a na tych stacjach hod-dogi są dobre. Po wejściu na stację od razu poszedłem w kierunku kas, gdzie mogłem zakupić coś do jedzenia. Pani, która mnie obsługiwała wydawała się sympatyczna. Niestety nie jestem zadowolony z jej obsługi, ponieważ moim zdaniem nie była na dobrym poziomie. Zamówiłem hod-doga. Pani zapytała się z jakim sosem. Nie wiedziałem co jest do wyboru, więc zapytałem, a jakie są możliwości. Pani zamiast mi je wymienić, stwierdziła, że tam są wypisane. Więc wybrałem jeden z nich. Zamówiłem tez roller burgera, który również nie wiedziałem z czym może być. Pani zapytała jaki. odpowiedziałem jej ponownie pytaniem, więc ona mi wymieniła rodzaje. Nazwy nic mi nie mówiłem, więc spytałem czym się różnią, na co odpowiedziała dodatkami. Dużo mi to nie pomogło, ale już nie dociekałem. Sam mogłem się domyśleć, że różnicą są dodatki, ale nie wiedziałem jakie. Pani ekspedientce ciężko było mi coś doradzić... Całe szczęście, że mi smakowały. Jeśli chodzi o wygląd stacji, to wszystko było w porządku.Teren stacji, dystrybutory, punkt serwisowy były czyste. Podobnie ubikacja, bez zarzutów.
Przyszedłem do tego salonu już po raz trzeci, w podobnej sprawie. Dokładnie, chodziło o reklamację psującego się aparatu. Po przyjściu do salonu musiałem chwilę poczekać, ponieważ wszyscy pracownicy byli zajęci. Po około 3 minutach zająłem miejsce, które się zwolniło. Pan w uprzejmy sposób zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłem sytuację, a pracownik wszystko spisał na zleceniu gwarancyjnym. Dokładnie wyjaśnił proces reklamacji gwarancyjnej, odebrała aparat i dał dokument potwierdzający przyjęcie zlecenia. Na koniec powiedział, że zadzwoni, jak tylko, telefon wróci z serwisu, miło się pożegnał i na tym wizyta się skończyła. Ogólnie obsługa bardzo miła. W sklepie czysto i przyjemnie, tylko za każdym razem jak przychodzę to jest dużo ludzi. Ale kilka minut można bez problemu poczekać, aby sprawa była pozytywnie załatwiona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.