Opinia użytkownika: MonsieurJabol
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Przyszedłem do tego salonu już po raz trzeci, w podobnej sprawie. Dokładnie, chodziło o reklamację psującego się aparatu. Po przyjściu do salonu musiałem chwilę poczekać, ponieważ wszyscy pracownicy byli zajęci. Po około 3 minutach zająłem miejsce, które się zwolniło. Pan w uprzejmy sposób zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłem sytuację, a pracownik wszystko spisał na zleceniu gwarancyjnym. Dokładnie wyjaśnił proces reklamacji gwarancyjnej, odebrała aparat i dał dokument potwierdzający przyjęcie zlecenia. Na koniec powiedział, że zadzwoni, jak tylko, telefon wróci z serwisu, miło się pożegnał i na tym wizyta się skończyła. Ogólnie obsługa bardzo miła. W sklepie czysto i przyjemnie, tylko za każdym razem jak przychodzę to jest dużo ludzi. Ale kilka minut można bez problemu poczekać, aby sprawa była pozytywnie załatwiona.