Opinia użytkownika: MonsieurJabol
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Kupiłem w tym sklepie sprzęt po raz kolejny. Z infolinią natomiast miałem do czynienia po raz pierwszy. Dziwne dla mnie jest to, że nie ma możliwości rozmowy z pracownikiem danego sklepu, w którym dokonało się zakupu, tylko trzeba rozmawiać na ogólnej infolinii. Może to jest plus, ale ciężko przewidzieć. Ogólnie miałem pytanie na temat wystawienia faktury, o konkretnych danych i konkretnej dacie. Tak więc kontakt z infolinia mi wystarczył, ale zastanawiam się co by było jakbym chciał z kimś porozmawiać w tym właśnie sklepie, w którym byłem... Obsługa na infolinii bardzo miła. Pani spytała się w czym może mi pomóc. Po wyjaśnieniu odpowiedziała mi na moje pytania, zapewniła mnie, że nie muszę się obawiać, że sprawa jest do załatwienia. Była sympatyczna i wydawała się na kompetentną. Ogólnie miło mi się rozmawiało. Dodam, że na rozmowę czekałem tylko kilkanaście sekund, co na infoliniach nie zdarza się zbyt często.