Opinie użytkownika (13)

Fajne promocje online,...
Fajne promocje online, paczki przychodzą ładnie zapakowane, produkty są przyjemne, a ich sklepy stacjonarne małe i nieprzytłaczające.

Monika_863

31.12.2021

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientką Medicover...
Jestem klientką Medicover od kilkunastu lat i mam wrażenie, że oni w ogóle się nie uczą. Doceniam za relatywnie dobrze dostępne terminy do lekarzy pierwszego kontaktu, rzadko jest z tym problem, ale niektóre centra mają fatalną obsługę pobrań, a ich polityka względem np. cytologii jest niedorzeczna. Badanie, które jest banalne jak pobranie krwi i robi je każda kobieta co roku, wymaga czasami nawet TRZECH wizyt w centrum. Jedna, by dostać skierowanie, potem trzeba się umówić na pięciominutową wizytę u położnej (nie można się ustawić w kolejce jak na pobranie krwi), a jeśli skierowanie wystawił internista, a nie ginekolog, to wyników nie ma w systemie i trzeba je odebrać osobiście. Bzdura nad bzdury i antykobieca postawa.

Monika_863

31.12.2021

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najgorsze kasy samoobsługowe...
Najgorsze kasy samoobsługowe na rynku. Ciągle coś z nimi jest nie tak, ciągle wzywają obsługę, kilka razy po prostu zrecygnowałam z zakupów, bo kasa miała problem, a obsługa nie przychodziła.

Monika_863

31.12.2021

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Online Douglas jest...
Online Douglas jest super, stacjonarnie - zależy od sklepu. W M1 Kraków na przykład przy perfumach obsługa była raz potwornie nachalna, próbowała mi mówić, który zapach ma mi się podobać, a który odczuwam źle, bo powinnam uważać, że jest słodki, a wg mnie nie był. Dramat. Ale niektóre Douglasy są ok.

Monika_863

31.12.2021

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklepy się bardzo...
Sklepy się bardzo różnią między sobą, wszystko zależy od lokalizacji i tego, kto go danego Lewiatana prowadzi. Np. Lewiatan w ATUT Węgrzce jest najgorszym sklepem, w jakim byłam, obsługa jest beznadziejna, nie używa masek, ignoruje klientów, a czasami się z nimi kłóci. W Łuczycach z kolei jest całkiem sympatycznie, choć czasami długie dyskusje ze znajomymi przy wędlinach uniemożliwiają zakup, bo nie mam czasu czekać, aż panie omówią swoje sprawy.

Monika_863

31.12.2021

Lewiatan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jest...
Jakość obsługi jest ok, ale ceny stacjonarnie są niedorzeczne. Korzystam tylko jako miejsce odbioru zamówień internetowych z empik.com, gdzie wszystko potrafi być kilkadziesiąt % tańsze, niż stacjonarnie.

Monika_863

31.12.2021

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie,...
W tym sklepie, w M1, ZAWSZE są kolejki do kasy - na 10 obecnych kas, otwarte są najwyżej dwie. Za każdym razem, jak tam jestem. Nie mam nigdy czasu stać w tych gigantycznych kolejkach, które są obecne nawet, kiedy w sklepie nie ma dużego ruchu. Kasy są wiecznie pozamykane. Porażka na całej linii. Nigdy nie udało mi się zrobić w tym H&M szybkich zakupów.

Monika_863

04.06.2012

H&M

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (0)
A w Merlinie...
A w Merlinie coraz gorzej. Wielka księgarnia, od wielu lat na rynku, a coraz gorzej traktuje klientów. Zamówiłam filmy, data dostawy każdego wg strony www - 24 godziny. Tymczasem tydzień kompletowano zamówienie bez ani jednego słowa przepraszam ze strony sklepu. Mało tego - kiedy w statusie zamówienia było napisane przy każdej pozycji, że są już one gotowe do wysyłki, na stronie www data wysłania - uwaga - za pięć dni, mimo że niby zamówienie już gotowe. Myślałam, że to pomyłka, ale nie, gotowa paczka czekała kolejny tydzień na wysyłkę. I znowu - ani słowa przepraszam ze strony sklepu, żadnego wyjaśnienia. Gdybym czekała na coś pilnego, prezent, czy tym podobne sprawy, mogłabym zostać z ręką w nocniku. Kolejny brak poszanowania klienta - o darmowej wysyłce dla stałych klientów od dawna można zapomnieć. Wydałam grube tysiące w tym sklepie, a nadal muszę płacić za wysyłkę, nawet jak zamawiam za 400 złotych. Kolejna sprawa - zauważyliśmy z mężem dość poważny błąd na stronie www, związany z bezpieczeństwem. Wisiał przez kilka dni, więc w końcu uznaliśmy, że może sklep o nim nie wie i wysłaliśmy im maila z opisem błędu, który szybko po naszej interwencji naprawiono. Oczywiście - bez słowa podziękowania. Jak dla mnie - skandaliczne olewanie klienta. Nie polecam. Tym bardziej, że znalazłam już internetową księgarnię, która ma zawsze taniej, niż Merlin, a płyty DVD i tak większość sklepów ma w tej samej cenie. Kupuję książki i filmy w ogromnych ilościach, ale Merlin już raczej moich pieniędzy nie zobaczy.

Monika_863

15.06.2011

merlin.pl

Placówka

Warszawa, ul. Postępu 13

Nie zgadzam się (3)
Najgorsza i najwolniejsza...
Najgorsza i najwolniejsza obsługa świata. Przy czterech zajętych stolikach i trzech kelnerkach (nie znających dań, które podają), każdą z trzech jajecznic podawano w wielominutowych odstępach i nie dane było towarzystwu jeść razem, bo jedzenie docierało partiami. Niedoinformowane i opryskliwe kelnerki, niemożność zamówienia połowy porcji dla dziecka - przyćmiły to, że miejsce jest ładne, a jedzenie dość przyzwoite. Niestety - nigdy więcej tam nie pójdę. Kelnerka na pytanie - Jak przygotowywana jest fasola, odpowiedziała burkliwie - Normalnie, gotowana, a jak inaczej. Inna kelnerka nie wiedziała, że do zestawu nie dają soków wyciskanych, przyjęła zamówienie z sokami wyciskanymi w zestawie, po czym przyniosła zwykłe, z kartonu i próbowała nam wcisnąć, że te wyciskane zamawialiśmy osobno. A jak już wszyscy zjedli, a jedna z osób ciągle czekała na swoją jajecznicę, to kelnerka tłumaczyła się problemami z systemem (przy czterech zajętych stolikach i trzech kelnerkach!!!). Żadnego zadośćuczynienia nie zaproponowano. Porażka na całej linii. Nie chodźcie tam.

Monika_863

02.06.2011

MIETA RESTOBAR

Placówka

Kraków, Krupnicza

Nie zgadzam się (9)
Po wybraniu sześciu...
Po wybraniu sześciu ubrań do przymiarki odstałam sporo czasu w kolejce do poczekalni, której pilnowały nie tylko bramki i kamery, ale też pani, która obowiązkowo kazała skanować torebki przy wejściu oraz wręczała numerki z liczbą zabieranych do przymierzalni ubrań. Maksymalna liczna ubrań do przymierzenia to cztery. Miałam sześć, więc poprosiłam, żeby w takim razie położyła je obok siebie, a ja po nie wyjdę, jak przymierzę pierwsze cztery. Pani pilnująca odmówiła i kazała po prostu odłożyć część rzeczy na półki i przyjść drugi raz (i znowu stać w kolejce?). Poziom absurdu mnie przerósł i nie zdecydowałam się na przymierzanie czegokolwiek. Traktowanie (otwarcie) klientów jak złodziei i idiotyczne zasady w przymierzalni sprawiają, że sklep zwyczajnie mi uwłacza.

Monika_863

01.08.2010

Zara

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (26)
Ogromny, nowy niedopracowany...
Ogromny, nowy niedopracowany moloch, w którym zakupy są udręką poszukiwań wszystkiego. Plany centrum nie mają zaznaczonych punktów typu "tu jesteś", więc są totalnie bezużyteczne. Jest dużo toalet, co jest miłą odmianą po zakupach np. w Galerii Krakowskiej, ale zatrważająco mało wind. Na ostatnich zakupach będąc z wózkiem sklepowym i dziecięcym, PÓŁ GODZINY szukałam windy która: a) jest czynna, b) jest na tyle duża, żeby wjechać do niej z wózkiem (bo nie wszystkie takie są). Na dodatek kompletnie brak widocznych, sensownych strzałek i oznakowań, w którą stronę się kierować, by rzeczoną windę odnaleźć (są małe i jedynie tuż przy samych windach, więc w zasadzie niepotrzebne). Największym absurdem jest jednak "pokój dla matki z dzieckiem", którego istnienie odkryłam przypadkiem (nigdzie nie ma informacji, że takowy istnieje) NA PARKINGU, w najzimniejszym miejscu centrum handlowego i dość odległym od miejsca zakupów.

Monika_863

21.12.2009

Bonarka City Center

Placówka

Krakowiany, ul.Henryka Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (25)
Auchan w Bonarka...
Auchan w Bonarka CC jest sklepem ogromnym, mającym prawie 50 kas. Robiąc zakupy z mężem i dzieckiem, czekaliśmy przy kasie numer 5 w przedświątecznej kolejce, więc dziecko zaczęło się niecierpliwić. Przeszłam do przodu, by koło kasy wyjść ze sklepu, ale kasjerka dość obcesowo cofnęła mnie i nakazała, bym wyszła przez identyczną bramkę, ale oznaczoną "dla klientów bez zakupów". Nieistotne dla niej było, że byłam z dzieckiem, które się niecierpliwi i że to jest bez sensu, bo bramka to bramka. Musiałam przepchnąć się przez tłum, minąć PONAD 40 (!) kas w jedną stronę, potem w drugą, by dotrzeć do kasy, przy której stał mąż i nie usłyszałam ani słowa wyjaśnienia czy przeprosin ze strony kasjerki za idiotyczny regulamin i niedogodności. Generalnie - groteska.

Monika_863

21.12.2009

Auchan

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (21)
Osoba przydzielona do...
Osoba przydzielona do obsługi naszego kredytu hipotecznego przyjmuje nas bez umawiania i kolejek, udziela rzetelnych, jasnych informacji, jest sympatyczna, pamięta o tym, czy mamy dzieci i jaki dom wybudowaliśmy. Niestety - kiedyś można było zadzwonić bezpośrednio do oddziału i porozmawiać z własnym konsultantem. Teraz Nordea zablokowała telefony i można wyjaśniać sprawy wyłącznie przez infolinię. Jako że rozmowa z konsultantami jest jałowa i nic nie wnosi (nie znają oni sytuacji klienta), to przy ważniejszych kwestiach teraz musimy się osobiście fatygować do oddziału.

Monika_863

17.12.2009

Nordea Bank

Placówka

Kraków, Zwierzyniecka 29

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi