Opinie użytkownika (18)

Mało osób na...
Mało osób na sali, które można poprosić o pomoc

Monika_3084

03.11.2019

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze, że...
Bardzo dobrze, że przy stoisku z kosmetykami do makijażu można zasięgnąć pomocy,

Monika_3084

31.10.2019

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często są duże...
Często są duże kolejki, mam problem z lokalizowaniem osoby, którą mogłabym poprosić o pomoc

Monika_3084

31.10.2019

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa obsługa, można...
Fachowa obsługa, można liczyć na poradę

Monika_3084

30.10.2019

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mój mąż często...
Mój mąż często robi zakupy w vistuli, obsługa zawsze jest uśmiechnięta, kulturalna, doradza

Monika_3084

29.10.2019

VISTULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słaby kontakt z...
Słaby kontakt z klientem, często bałagan na sali

Monika_3084

28.10.2019

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Serwisant, który naprawiał...
Serwisant, który naprawiał telewizor był rzetelny, miły, bezproblemowy, odpowiadał na każde pytanie i co ważne po zgłoszeniu internetowym szybko się skontaktował w celu wybadania problemu i umówieniu wizyty

Monika_3084

23.10.2019

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w Delikatesach, obsługa jest bardzo miła, Panie przy stoisku mięsnym są bardzo pomocne, co więcej zwracają uwagę na promocje i informują o tym klienta

Monika_3084

21.10.2019

Delikatesy Centrum

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy w Kauflandzie i jestem zadowolona, ponieważ ten sklep zwraca uwagę na ilość ludzi przy kasie, często jak jest więcej osób otwiera nowe, co więcej dodatkowo są kasy samoobsługowe i przez to wszystko nie ma dużych kolejek.

Monika_3084

21.10.2019

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa ma minimalny...
Obsługa ma minimalny kontakt z klientem, ale obsługa miła

Monika_3084

19.10.2019

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rzetelnie, szybko, można...
Rzetelnie, szybko, można umawiać wizyty przez Internet, brak długich kolejek. Obsługa przy recepcji bardzo pomocna, miła i kulturalna

Monika_3084

19.10.2019

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabe doradztwo,
Słabe doradztwo,

Monika_3084

18.10.2019

Gatta

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa miła i...
Obsługa miła i kulturalna. Nawet w przypadku braku produktu o konkretnym rozmiarze, uzyskałam pomoc, zrealizowaliśmy zamówienie w sklepie przez Internet, nie jeżdżąc po całym mieście i szukając odpowiedniego rozmiaru

Monika_3084

17.10.2019

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Można zamawiać przez...
Można zamawiać przez Internet, szybki kontakt konsultantek i szybka realizacja zamówienia

Monika_3084

17.10.2019

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio robiąc zakupy,...
Ostatnio robiąc zakupy, musiałam poczekać 10 minut przy kasie, aż ktoś z obsługi w końcu zainteresuje się mną

Monika_3084

16.10.2019

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowe porady, kulturalna...
Fachowe porady, kulturalna obsługa informująca o bieżących promocjach

Monika_3084

16.10.2019

WÓLCZANKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miejsce: salon fryzjerskiPolecam!...
Miejsce: salon fryzjerskiPolecam! Bardzo miła Pani właścicielka, a jednocześnie fryzjerka. Świetnie doradza, bardzo komunikatywna i wesoła. Co więcej, dba o klient np. ostatnio została dłużej w pracy, żeby mnie obsłużyć. Ceny niewysokie. Oferta bogata. Niestety salon jest mały i pracuje w nim tylko jedna osoba, a więc trzeba umawiać się na godziny. Jednak wystrój przytulny, jest czysto i schludnie.

Monika_3084

15.06.2015

K&W

Placówka

Kraków, Grota Roewckiego 51B

Nie zgadzam się (0)
Miejsce : fitness...
Miejsce : fitness klubOpis sytuacji : Jest weekend, koleżanka zaproponowała trening fitness. Podczas okazywania karnetów na recepcji klubu, okazało się, że nie możemy wejść, karnet jest ważny od dnia następnego. Byłyśmy zaskoczone, ponieważ karnet był doładowywany w tym samym dniu, kilka godzin przed treningiem, ale w innym oddziale. Poprosiłyśmy więc o wyjaśnienie sytuacji i zatelefonowanie do oddziału, w którym karnet został kupiony. Wniosek? Okazało się, że jedna z nowych pracownic wprowadziła nas w błąd, doładowała karnet od dnia następnego, ponieważ jest weekend, jest promocja i dostępne są darmowe jednorazowe wejścia (szkoda, że tylko dla nowych klientów). Ponieważ jesteśmy stałymi klientami, w ramach „przeprosin”, mogłyśmy poćwiczyć. Jednak po skończonym treningu, na recepcji usłyszałam „Oszukała nas Pani”, zaczęła się żywa dyskusja. Obsługa była niekulturalna, arogancka, zwracano się do nas na „Ty”. Co więcej, na prośbę o podanie swojego imienia i nazwiska, osoba z którą rozmawiałyśmy, nie chciała podać swoich danych, wolała podać nazwisko stojącej obok koleżanki z recepcji – mało profesjonalne zagranie. Ostatecznie udało się uzyskać numer do menadżera klubu i nazwisko Pani, która nas obsługiwała. Po napisaniu krótkiego e-maila z informacją o nagannej obsłudze klienta, która bezpodstawnie oskarża o oszustwo, uzyskałam odpowiedź od menadżera, że była przy tej sytuacji i uważa, że nie było żadnych nieprawidłowości. Oburzające, tak traktować stałych klientów i nie zareagować!

Monika_3084

15.06.2015

K&W

Placówka

Kraków, Wadowicka 6

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi