K&W

(3.65)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (147 z 150)

Przy robieniu codziennych...
Przy robieniu codziennych zakupów w sklepie "Żabka" zwracam szczególną uwagę na do sprzedaż produktów z tzw. promocji, dziś akurat nowa Pani kasjerka nie poinformowała mnie o promocji nic nie próbowała mi "do sprzedać" skasowała moje produkty po czym powiedziała tylko "do widzenia".

KAROLINA_60006

30.10.2018

Placówka

Grodków, Sienkiewicza 18

Nie zgadzam się (0)
Piekarnia-cukiernia Konkol w...
Piekarnia-cukiernia Konkol w Czerwonej Torebce: zdawałoby się, że w dobie gospodarki rynkowej tak podstawowy produkt jak pieczywo i ciasta powinny być zawsze. Niekoniecznie - jeśli do godz. 18-j nie zrobi się zakupów, drastycznie maleje prawdopodobieństwo kupienia smacznego chleba. Dlaczego? Po pierwsze - bo naprawdę mają tam smaczne wypieki, a po drugie - bo do każdego bochenka i bułki dziewczyny z obsługi dokładają uśmiech gratis. Każdemu, bez różnicy wieku i płci. Aż się chce przychodzić. Ponadto zawsze czysto i pachnie pieczywem z pieca.

Małgorzata_2657

27.09.2018

Placówka

Słupsk, Hubalczyków 9

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy uwijają się...
Pracownicy uwijają się jak mogą.

Karolina_2382

18.04.2018

Placówka

Białystok, sowlańska 1

Nie zgadzam się (0)
Dnia 07.03.2018 dzwoniłam...
Dnia 07.03.2018 dzwoniłam na infolinię PZU Zdrowie aby zapytać o postęp w umawianiu wizyty, którą zamówiłam za pomocą strony internetowej. Niestety konsultant nie odnalazł mojego zgłoszenia wysłanego 4 dni wcześniej. Nota bene nie był to pierwszy raz, gdy formularz www nie zadziałał prawidłowo. Pracownik infolinii przyjął nowe zgłoszenie i w ciągu kilku minut oddzwonił do mnie z informacją zwrotną. Jeżeli mogę nieć zastrzeżenia co do poprawnego działania formularza www, to do obsługi na infolinii absolutnie nie. Pracownik był miły, kompetentny i zadziałam naprawdę szybko.

Matela

19.03.2018

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Badanie jakości obsługi...
Badanie jakości obsługi w Saturn Złote Tarasy. Zakup telewizora Sony 55". Sprzedawca ubrany w firmowy strój Saturna. Czas oczekiwania na obsługę ok. 2 min. Sprzedawca powitał mnie uprzejmie i zadał pytanie: jakim produktem jestem zainteresowany. Wiedza Sprzedawcy szczegółowa nt. telewizorów. Zaprezentował 5 telewizorów różnych marek, wyjaśniając różnice. Sprzedawca kulturalny, pomocny, uprzejmy, zaangażowany. Pomimo rezygnacji z zakupu, pożegnał mnie b. uprzejmie, pytając jednocześnie czy jeszcze może mi pomóc. Ogólne wrażenie z pobytu w sklepie b. pozytywne. Czystość, towary wyeksponowane b. dobrze, ceny widoczne.

zarejestrowany-uzytkownik

28.02.2018

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty nie...
Podczas wizyty nie miałam zastrzeżeń co do funkcjonowania placówki jak również zachowania personelu. Personel pomocny i chętny do udzielenia wsparcia klientowi.Ubrania zgodne ze standardem. Doradca kompetentny i potrafiący doradzić w kwestiach o jakie dopytuje klient.

Magdalena_3752

15.02.2018

Placówka

Kraków, Wadowicka 6

Nie zgadzam się (0)
W Centrum Handlowym...
W Centrum Handlowym w Europie Centralnej przy ulicy Pszczyńskiej 315 w Gliwicach skorzystałam z usułg sklepu Tesco. Jestem bardzo mile zaskoczona - obsługa na pełnym poziomie. Gdy zadałam pytanie pracownicy na temat poszukiwanego przeze mnie produktu, od razu wskazała mi miejsce gdzie go znajdę, ponadto obdarzyła mnie uśmiechem. Przy kasie wszystko poszło bardzo szybko - kasowanie produktów oraz zapłata ( możliwość płatności kartą ) oraz poinformowanie mnie o benefitach przysługujących z tytułu posiada karty club card

Katarzyna_5128

08.02.2018

Placówka

Gliwice, Pszczyńska 315

Nie zgadzam się (0)
Strona czytelna i...
Strona czytelna i przejrzysta. W sklepie zakupiłam zmywarkę Whirlpool.Jest możliwość zakupienia sprzętu z wniesieniem i zamontowaniem, a to duża wygoda. Termin dostarczenia sprzętu w moim przypadku to 2 dni robocze. Zmywarka niestety okazała się być uszkodzona, ale kontakt ze sprzedającym określam jako dobry. Zarówno telefonicznie jak mailowo otrzymywałam błyskawiczne odpowiedzi.

Bea_10

08.02.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep Lidl w...
Sklep Lidl w Słupsku przy ul. Jaracza to jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów w okolicy. Zawsze są świeże owoce i warzywa oraz towary w promocji, których często brakuje w innych tego typu placówkach. Do tego jest bardzo miła i sympatyczna obsługa. Panie sprzedające chętnie służą pomocą . W sklepie jest czysto, towary sa dobrze eksponowane.

Magdalena_3747

07.02.2018

Placówka

Słupsk, Jaracza 17 A

Nie zgadzam się (0)
Sklep Dino w...
Sklep Dino w Łebie to jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów w okolicy. Miła obsługa i czystośc w sklepie, a także porządek na półkach zachęcaja do robienia zakupów.

Magdalena_3747

07.02.2018

Placówka

Łeba, Św. Jakuba 4

Nie zgadzam się (0)
Fryzjer.me -...
Fryzjer.me - nie polecam. Byłam zapisana na wizytę na Jana Pawła i nawet nikt nie raczył zadzwonić i odwołać wizytę... więc pojechałam na pusto... a to tego pan był bardzo niemiły...Kolejna sytuacja.... również się zapisałam na Jana Pawła (przecież nie można być od razu na "nie")Po raz kolejny niemiła sytuacja.... Personel średnio się zmienia co 3 m-ce...więc nie mozna mieć swojego fryzjera...to jest awykonalne... a poziom obsługi i kultury pozostawia wiele do życzenia...pomijając to, że używają najtańszych kosmetyków... ŻenadaNie polecam...

zarejestrowany-uzytkownik

19.01.2018

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy dobrze znający...
Pracownicy dobrze znający asortyment, pomocni. lecz niezbyt widoczni. Zbyt długo szukałem osoby do wskazania miejsca danego produktu. Szeroki wachlarz cenowy, szybka obsługa przy kasach.

Paweł_2231

10.01.2018

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
atmosfera w osiedlowym...
atmosfera w osiedlowym sklepie jest bardzo przyjemna. Obsługa bardzo zaangażowana. Panie mają dużo cierpliwości i spokoju w obsłudze nawet bardzo "wymagających" klientów. Troszkę gorzej wygląda sytuacja z wielkością sklepu, co niesie za sobą także problem z asortymentem. Jednak to co jest na półkach i chłodziarkach jest świeże i godne polecenia.

Robert_861

09.01.2018

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Korczaka 2

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne podejście do...
Profesjonalne podejście do klienta, bardzo miły personel i obsługa.

Anna_6028

15.12.2017

Placówka

Kielce, Jana Nowaka Jeziorańskiego 77

Nie zgadzam się (0)
Carrefour. Poszukiwałam zabawki...
Carrefour. Poszukiwałam zabawki z reklamy tv, nie mogłam jej znaleźć na żadnej z półek. Zaczepiłam pracownicę porządkującą towar na regałach. Pani doskonale znała asortyment działu, nie musiała szukać i dowiadywać się u kolegów. Od razu wiedziała o którą zabawkę chodzi, gdzie znajduje się na półce. Zaprowadziła i udzieliła pełnej informacji o produkcie oraz o produktach podobnych innych producentów. By to zrobić przerwała wykonywane przez siebie czynności. Wszystko odbyło się sprawnie. Kasa, przystąpienie do płatności. Tu bez większego wyróżnienia. Obsługa "taśmowa", bez "dzień dobry" i "dowidzienia". Wchodząc do super markety raczej nie ma szansy na przywitanie klienta. Jednak przy kasie pracownik powinien przywitać i także pożegnać się. Oferta sklepu bardzo dobra. Wygląd miejsca dobry (panuje lekki nieład). Myślę, że spowodowany gorącym okresem przed świątecznym.

zarejestrowany-uzytkownik

08.12.2017

Placówka

Wrocław, Gen. Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
We wtorek, 5...
We wtorek, 5 grudnia odwiedziałam jeden ze sklepów oferujących zakup aparatów fotograficznych. Zaraz po wejściu do sklepu skierowałam się do pracownika z prośbą o wskazanie kierunku, w którym mogę znaleźć interesujący mnie asortyment. Niestety nie zostałam powitana (dzień dobry), a wręcz pracownica wydawała się zażenowana, że nie potrafię sama zneleźć drogi. W pozostawiajacy do życzenia sposów wskazała mi intersujący mnie dział.Poruszając się wśród półek z aparatami, widziałam w niektórych miejscach braki w ekzpozycji co uniemożliwiało zapoznanie się ze wszystkimi dostępnymi modelami - zapakowane znajdowały się pod spodem w zamkniętej, przeszkolonej szafce. Po około 10 minutach podeszłam do pracownika z prośbą o pomoc w wyborze. Usłyszałam, że tutaj każdy ma swój dział i trzeba poczekać na kolegę od aparatów.Po kolejnych minutach czekania, podszedł do mnie pracownik, w miły sposób oferując poradę.Zadałam pytania związane z prostotą obsługi, brakiem nadmiaru funkcji, niewygórowaną ceną. Pracownik przedstawił mi 3 modele, opowiedział o nich a także sama mogłam przetestować część funkcji aparatu. Jedyny niepokojący mnie fakt, to czytanie części informacji z plakietki umieszczonej pod produktem.Pracownik rozwiał moje wątpliwości, związane z funkcjonalnością sprzętu informując, że do tego modelu można dokupić, w korzystnych cenach, obiektywy, lampy błyskowe, bezprzewodowe spusty migawki. Podziękowałam za pomoc i uzupełnienie mojej wiedzy. Ze względu na konieczność przedyskutowania wydatku, zakup będę musiała wstrzymać do dnia jutrzejszego, Pracownik zaproponował odłożenie dla mnie tego modelu, ze względu na duże zainteresowanie klientów. Zrezygnowałam z takiej możliwości, ale byłam pozytywnie zaskoczona zaangażowniem pracownika.Tego dnia dokonałam zakupu samodzielnie wybranych słuchawek. Po 9 minutach czekania w kolejce, zostałam w sposób machnalny obsłużona przez kasjera, który bardziej zaintereswoany był rozmową z innym kasjerem.Sklep, pomimo dużej liczby klientów, wyglądał w sposób uporządkowany. Braki na półkach, można wytłumaczyć dużą sprzedażą "przedmikołajkową". Początk i koniec wizyty zrobił na mnie negatywne wrażenie. Kompetentna obsługa, mimo długiego czasu oczekiwania na nią, sprawiła że wróciłam do sklepu w celu finalizacji zakupu, 7.12.2017.

Kupowacz

08.12.2017

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (0)
Próbowałam skontaktować się...
Próbowałam skontaktować się z pracownikiem firmy nc+ w sprawie informacji do kiedy mam zawartą umowę. Zgłosiła się automatyczna sekretarka. Niestety nie dowiedziałam się do kiedy mam umowę, ponieważ czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był bardzo długi i zrezygnowałam z połączenia

Kinga_598

07.12.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniłam na infolinię...
Dzwoniłam na infolinię banku, aby podnieść limit na swojej karcie kredytowej. Obsługa była bardzo sprawna i szybka. Konsultantka zweryfikowala moje dane, przygotowała dokumenty do podpisu w oddziale banku i umówiła spotkanie. Dzięki temu w banku szybko zalatwilam swoją sprawę

Kinga_598

07.12.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Pani, która mnie...
Pani, która mnie obsługiwała przywitała nie i zapytała w czym może mi pomóc. Ja przedstawiłem swój problem.Pani była miła, ale mało kompetentna. Nie potrafiła rozwiązać problemu musiała zwrócić się do kolegi,który prowadził w tym czasie rozmowę przez telefon i po skończeniu rozmowy i on problemu nie rozwiązał.

Edward_35

07.12.2017

Placówka

Głogów, Ks. Józefa Poniatowskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Ekspedientki nie na...
Ekspedientki nie na kazdym dziale pomocne np. w znalezieniu konkretnego produktu ,wydluzony czas oczekiwania do stoiska miesnego ,zbyt dlugie kolejki do kas.Zachowana czystosc w obiekcie.

Iwona_1208

30.11.2017

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)

K&W

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż K&W?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przy robieniu codziennych...
Przy robieniu codziennych zakupów w sklepie "Żabka" zwracam szczególną uwagę na do sprzedaż produktów z tzw. promocji, dziś akurat nowa Pani kasjerka nie poinformowała mnie o promocji nic nie próbowała mi "do sprzedać" skasowała moje produkty po czym powiedziała tylko "do widzenia".