Opinie użytkownika (39)

Niniejsza obserwacja jest...
Niniejsza obserwacja jest pewnego rodzaju kontynuacją obserwacji z 24.03.2012 r. Parę dni po pierwszej wizycie otrzymałem telefon z salonu, iż zamówiony przeze mnie produkt jest do odbioru tamże. Wobec czego udałem się do sklepu. Po wejściu, moje kroki od razu skierowałem ku pracownicy salonu. Po wyjaśnieniu celu mojej wizyty, pokazano mi zamówiony przedmiot (zawieszka). Jednak w ciągu tygodnia doszedłem do wniosku że zakupię również łańcuszek. Przed wizytą w salonie, przejrzałem ofertę sklepu w sieci (www.apart.pl) i podobnie jak poprzednio z wydrukiem produktu, który mnie interesował udałem się do sklepu. Na miejscu okazało się, że wybrany przeze mnie łańcuszek znajduje się sklepie - niestety przyszło mi poczekać dłuższą chwilę, nim pracownicy salonu go odnaleźli. Na koniec poprosiłem o objęcie rabatem (kupon promocyjny "Wiosenny prezent" dla posiadaczy karty lojalnościowej) całych moich zakupów (dokupiłem jeszcze jedną rzecz), mimo iż termin na wykorzystanie kuponu minął. Zostałem bardzo mile zaskoczony, kiedy uzyskałem pozytywną odpowiedź. Sam salon (tak jak poprzednio) oceniam bardzo dobrze, wchodząc i przebywając w nim czułem się komfortowo (barwa światła, wykończenie wnętrza). Podsumowując zakupy - maksymalna pozytywna ocena +5, minus za czas obsługi został w pełni zrównoważony udzielonym mi rabatem.

Maciej_399

04.04.2012

Apart

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczyć będzie...
Obserwacja dotyczyć będzie zakupów w salonie jubilerskim Apart. Skuszony otrzymanym kuponem promocyjnym "Wiosenny prezent" (dla posiadaczy karty lojalnościowej) zdecydowałem się zakupić biżuterię z białego złota z kamieniami szlachetnymi na prezent. Zanim udałem się do sklepu przejrzałem ofertę firmy w sieci (www.apart.pl) - w ten sposób wybrałem 3 interesujące mnie produkty. Do sklepu udałem się z wydrukami ze strony www. Po wejściu do sklepu od razu podszedłem do obsługi i poprosiłem o pokazanie mi produktów z wydruków. Pracownicy bardzo zaangażowali się w poszukiwanie wskazanej przeze mnie biżuterii - okazało się, że model na którym najbardziej mi zależało jest niedostępny, ale można go ściągnąć (po wpłaceniu zaliczki z zachowaniem rabatu z promocji) z innego sklepu na terenie RP. Chętnie skorzystałem z takiej możliwości. Wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie - jedyny minus za brak w sklepie oferowanego w sieci produktu. Sam sklep, mimo iż nie zajmuje dużej przestrzeni, wydaje się przestronny - ponadto produkty są bardzo dobrze wyeksponowane, poziom obsługi sklepu zasługuje na pochwałę.

Maciej_399

04.04.2012

Apart

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Do perfumerii sieci...
Do perfumerii sieci Sephora udałem się z zamiarem zakupu akcesoriów do pielęgnacji paznokci. Wizytę w sklepie oceniam raczej negatywnie. Na moją negatywną ocenę złożyły się przede wszystkim aspekt cenowy oferowanych akcesoriów - cena moim zdaniem była mocno zawyżona i mało konkurencyjna w porównaniu do oferty drogerii Rossmann (do której udałem się następnego dnia i zakupiłem przedmiotowe akcesoria). Zanim zdecydowałem się opuścić sklep, niemal od razu jak zacząłem przeglądać oferowany asortyment, podeszła do mnie pracownica obsługi klienta. Była bardzo sympatyczna i służyła mi pomocą w wyborze. Jednak jej wysiłki były daremne - ceny stanowczo mnie odrzuciły. Sama placówka (sklep) jest wg bardzo dobrze zorganizowana, wystrój, wygląd zdecydowanie na plus.

Maciej_399

04.04.2012

Sephora

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy konkretnego...
Obserwacja dotyczy konkretnego zakupu w sklepie sieci RTV EURO AGD: maszynki do strzyżenia . Po wejściu do sklepu udałem się regału z maszynkami (ze względu na wcześniejsze wizyty w sklepie, wiedziałem gdzie szukać). Ku mojej konsternacji, okazało się, że sklep ma do zaoferowania szeroki wybór modeli różnych producentów. Zanim udałem się do sklepu, zasięgnąłem opinii wśród znajomych na temat preferowanego producenta - większość wskazała maszynki Philips'a. Jednak mimo zawężenia pola wyboru, ze względu na ilość oferowanych modeli, nie potrafiłem dokonać wyboru. Poprosiłem pracownika sklepu o poradę. Sprzedawca okazał się miły oraz bardzo pomocny, potwierdził moje "preferencje" jeśli chodzi o producenta i pomógł dokonać wyboru. Co się tyczy ceny, uważam, iż jest ona mało konkurencyjna (w porównaniu do oferty sklepów internetowych). Po podejściu do kasy zostałem błyskawicznie obsłużony, po czym z nowo zakupioną maszynką opuściłem sklep. Sam sklep (z racji charakteru obserwacji) oceniam pozytywnie - towar jest ładnie i porządnie wyeksponowany. Jedyne co mi się nie podoba - to kwadratowe, metalowe kosze z produktami, stojące na wejściu do sklepu - przeszkadzają w poruszaniu się i zabierają przestrzeń.

Maciej_399

04.04.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Niniejszej ocenie podlegać...
Niniejszej ocenie podlegać będzie wizyta w drogerii sieci Rossmann w Pajo Centrum w Luboniu. Do sklepu udałem się z konkretną listą zakupów: akcesoria do pielęgnacji paznokci dla kobiety. Po wejściu do sklepu zacząłem poszukiwania wśród regałów. Moim zdaniem oceniana drogeria jest trochę za mała, ciężko się po niej swobodnie poruszać w sytuacji, gdy na terenie sklepu znajduje się większa liczba klientów (co miało miejsce wśród niektórych regałów). Na regale, na którym udało mi się znaleźć poszukiwany towar panował lekki nieporządek. Ilość oferowanego asortymentu (akcesoria do pielęgnacji paznokci) nie powaliła mnie, ale było z czego wybierać: - kilka rodzajów nożyczek, pilników, cążek itp. w kilku przedziałach cenowych. Poza zakupionymi akcesoriami, w trakcie poszukiwań, do koszyka włożyłem (skuszony promocją) szampon Syoss (dostępnych wiele rodzajów) oraz pastę do zębów w przystępnej cenie. Co do samej obsługi - pracowników drogerii oceniam bardzo pozytywnie. Na zadane pytania młode dziewczyny robiące porządki wśród regałów odpowiadały z uśmiechem, rzeczowo oraz służyły poradą w wyborze. Do kasy nie musiałem długo czekać, a kasjerka okazała się równie sympatyczną osobą, co reszta załogi. Jedyne niemiłe wrażenie zrobił na mnie ochroniarz, przez dłuższą chwilę w trakcie zastanawiania się nad wyborem akcesoriów czułem się dokładnie lustrowany (ochroniarz stanął ode mnie w odległości góra 2 metrów).

Maciej_399

04.04.2012

Rossmann

Placówka

Poznań, Żabikowska 66

Nie zgadzam się (0)
30 marca 2012...
30 marca 2012 r. nastąpiła emisja kolejnej monety 2 zł: 50-lecie Programu 3 Polskiego Radia. Do banku udałem się w celu jej zdobycia (wymiany gotówki - stąd też "Oferta, cena, asortyment" nie podlegają ocenie). Wizytę oceniam pozytywnie na 2, z zastrzeżeniem do jakości obsługi kasjerki (kasa kolekcjoner), która była mało sympatyczna, a na moje pytania dotyczące srebrnych monet (odpowiedź była rzeczowa i konkretna), mogłaby odpowiadać nie używając teatralnych gestów w stylu "czego Ty ode mnie chcesz"... Na minus zasługuje ciągły, moim zdaniem, problem z czasem obsługi. W dniach, kiedy następuje emisja nowej monety, do kas tworzą się gigantyczne kolejki. Wymaga to moim zdaniem usprawnienia. Sam bank sprawie dobre wrażanie, wygląd wnętrz wewnątrz jest trochę surowy (modernistyczny) - jedyne co moim zdaniem mogłoby zostać zmienione to hol: ciemny, przygnębiający ponury, sprawiający wrażenie brudnego.

Maciej_399

30.03.2012

Narodowy Bank Polski

Placówka

Poznań, Al. Marcinkowskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Opisywana obserwacja dotyczy...
Opisywana obserwacja dotyczy zakupu sukienki dzianinowej poprzez portal aukcyjny Allegro od sprzedającego o nicku: askas77. Sukienka została zlicytowana w ramach aukcji - możliwość licytacji oceniam bardzo pozytywnie (sprzedający narzuca określoną cenę wywoławczą, bez ceny minimalnej) - dzięki czemu można zakupić odzież po niskich cenach. Na zadane pytania dot. m. in. towaru i przesyłki otrzymałem od sprzedawcy szybką i rzeczową odpowiedź. Niestety jedyną formą przesyłki jaką oferuje sprzedający jest przesyłka kurierska, znaczenie droższa niż przesyłka pocztą - brak tej opcji na minus. Oferowany asortyment jest ogromny - liczył kilkadziesiąt podstron - z szerokim wachlarzem rozmiarów i fasonów. Czas obsługi na plus - jednak tutaj należy pamiętać, o fakcie iż miałem do czynienia z przesyłką kurierską. W przypadku wyglądu miejsca obsługi, ze względu na charakter transakcji, oceniam wygląd - opis, zdjęcia oferowanego przedmiotu aukcji - na plus szczegółowe informacje na temat danej części garderoby. Zakupiona sukienka okazała się wygodna, dobra jakościowo.

Maciej_399

30.03.2012
Nie zgadzam się (1)
Niniejszej ocenie podlegać...
Niniejszej ocenie podlegać będą zakupy w jednym z hipermarketów sieci Tesco - przy ul. Mrągowskiej (Grunwald) w Poznaniu. Do sklepu udałem się z konkretną listą zakupów (jabłka, banany, masło, chleb, żółty ser, maślanka). Zaraz po wejściu uwagę przykuwa "ekspozycja" produktów związanych z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi, z naciskiem na słodycze - wobec czego lista zakupów uległa powiększeniu. Jeśli chodzi o pozostałe produkty z listy - to udało mi się większość zdobyć. Nie zakupiłem bananów, gdyż ich wygląd mnie zniechęcił, a przypadku masła, zakupiłem inne niż zaplanowane, ze względu na brak preferowanego (mały wybór). Jedyny personel, z którym miałem styczność to pracownica obsługi działu z nabiałem, wędlinami itp. oraz kasjer. O ile kontakt z pierwszą panią by przyjemny (na pytanie o smaczny i tani ser, z uśmiechem wskazała konkretny rodzaj), to zetknięcie z kasjerem nie zostawiło dobrego wrażenia. Pan nie sprawiał sympatycznego wrażenia, mimo iż szybko zostałem obsłużony, przy czym regułki o karcie lojalnościowej wręcz wymamrotał, nic nie zrozumiałem... Jeśli chodzi o ceny za zakupione towary to Tesco niestety nadal nie należy do tanich, daleko mu cen w sieci Auchan, gdzie ceny wielu produktów są bardziej konkurencyjne. Sam wygląd marketu oceniam pozytywnie, zbliżony do innych marketów tego typu z Poznaniu. Mam tylko zastrzeżenie do sposobu ekspozycji towaru na półkach (produkty mleczne itp) - na niektórych panował nieporządek.

Maciej_399

30.03.2012

Tesco

Placówka

Poznań, Mrągowska 4

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy zakupu...
Obserwacja dotyczy zakupu fotelu bujanego (jasny brąz) przy wykorzystaniu serwisu aukcyjnego Allegro z odbiorem osobistym. Hurtownia (importer) Tamipol sprzedaje na Allegro fotele bujane pod nazwą użytkownika: fotelebujane. Przedmiot aukcji został zakupiony po konkurencyjnej cenie, która okazała się jeszcze bardziej preferencyjna ze względu na możliwość odbioru osobistego. Podobne fotele w sklepach z meblami na terenie Poznania okazały się droższe. Kontakt telefoniczny z pracownikami oraz podczas odbioru towaru pozostawił dobre wrażenie - sympatyczna i pomocna obsługa (łącznie z włożeniem kartonu z rozłożonym fotelem do samochodu). W ofercie firmy fotele bujane były dostępne w 3 kategoriach cenowych w różnych wariantach (kolor). Czas obsługi ze względu na jej charakter (odbiór osobisty) oceniam bardzo pozytywnie - towar już czekał w kartonie i od razu został mi wydany (zapakowany do samochodu). Fotel po rozpakowaniu, należało złożyć (załączono instrukcję wraz ze wszystkimi niezbędnymi do montażu elementami) - co okazało się proste i intuicyjne. Efekt końcowy był bardzo zadowalający. Wygląd miejsca obsługi oceniam pozytywnie - choć z przypadku opisywanej transakcji miał marginalne znaczenie - ważniejszy był opis aukcji wraz ze zdjęciami, który oceniam bardzo pozytywnie.

Maciej_399

30.03.2012

Tamipol

Placówka

Poznań, ul. Smoluchowskiego 11B

Nie zgadzam się (1)
Niniejsza ocena dotyczy...
Niniejsza ocena dotyczy zakupów w sklepie odzieżowym Carry w centrum handlowym Auchan Komorniki. Do wspomnianego sklepu udałem się z zamiarem zakupu wiosennej kurtki. Do wyboru miałem kilka modeli, jednak ich cena okazała się mało konkurencyjna - dzień wcześniej byłem w niedaleko położonym innym centrum handlowym, w którym ceny za kurtki kształtowały się na poziomie o ok. 100 zł niższym. Poza tym nikt z obsługi nie kwapił się z pomocą, przy czym należy zaznaczyć, iż w sklepie były pustki - oprócz mnie, może jeszcze ze 2-3 potencjalnych klientów. Za zachowanie i jakość obsługi minus. Wygląd sklepu nie odbiega moim zdaniem od standardów dla tego typu sklepu. Jedynym mankamentem jest mała ilość przebieralni, w przypadku większego tłoku w sklepie, trzeba się naczekać w kolejce do przebieralni. Mimo, dość dużego wyboru, ceny kurtek zdecydowanie mnie odrzuciły i nie dokonałem zakupu. Podsumowując - ocena -1.

Maciej_399

27.03.2012

CARRY

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (4)
Obserwacja dotyczy zakupów...
Obserwacja dotyczy zakupów w sklepie Big Star na terenie centrum Factory Poznań w Luboniu. Wszedłem do sklepu z zamiarem zakupu spodni jeansowych, nie wiedząc o aktualnych promocjach, wobec czego byłem mile zaskoczony, kiedy okazało się, że przy zakupie dwóch par spodni, te tańsze można dostać za pół ceny. Niestety z modeli spodni (od obsługi dowiedziałem się że to jedne z najpopularniejszych modeli), które przypadły mi do gustu ciężko było znaleźć mój rozmiar - długość nogawki. Mimo wszystko, z dość bogatego asortymentu udało się znaleźć innych kandydatów do zakupu - oczywiście przy wydatnej pomocy obsługi sklepu. Co się tyczy pracownic sklepu, muszę oddać im pełne zaangażowanie i chęć służenia pomocą. Jeśli chodzi o ceny spodni, to dużym plusem była wspomniana wcześniej promocja. Sam sklep moim zdaniem jest zbytnio przytłoczony towarem, ciężko się po nim swobodnie poruszać. Mimo wszystko wizytę w ocenianym sklepie oceniam bardzo pozytywnie i na pewno tu kiedyś wrócę.

Maciej_399

27.03.2012

Big Star

Placówka

Luboń, Dębiecka 1

Nie zgadzam się (0)
Z zamiarem zakupu...
Z zamiarem zakupu próżniowych worków wszedłem na portal aukcyjny Allegro, gdzie z szerokiej gamy ogłoszeń wybrałem ofertę jednego ze sprzedających (NicePrice-24h Paweł K.), gdyż oferował przy zakupie 10 szt. przesyłkę gratis. Skuszony tą "promocją" zakupiłem 10 szt. worków mniejszego rozmiaru oraz kilka większego. Następnie poprosiłem o info, czy mogę liczyć na przesyłkę gratis wszystkich zakupionych worków. Otrzymałem info, że za zakupione worki większego rozmiaru muszę zapłacić za przesyłkę. Wobec takiego obrotu sprawy, zapłaciłem za worki oraz wskazaną kwotę za przesyłkę, z tym ze podałem dwa zupełnie różne adresy do wysyłki - inny dla worków z przesyłką gratis, a inny dla tych z opłaconą przesyłką. Przesyłka została bardzo szybko zrealizowana, była dobrze zabezpieczona. Niestety sprzedawca okazał się nieuczciwy: wszystkie worki otrzymałem na jeden adres. Wyszło w końcu na to, iż opłaciłem niemal w całości przesyłkę kurierską, podczas gdy z opcji dostawy wybrałem przesyłkę tradycyjną pocztą (nie wspominając, iż koszt był bardzo zawyżony). Sprawdziłem później komentarze, jakie otrzymał sprzedawca, okazało się że w miarę często zdarzało mu się oszukiwać na formie i kosztach przesyłki. Same worki okazały się dobrej jakości, bardzo praktyczne i łatwe w zastosowaniu.

Maciej_399

22.03.2012

NicePrice-24h

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Auchan w Komornikach...
Auchan w Komornikach jest częstym miejscem, gdzie robię zakupy, wobec czego w niniejszej obserwacji, ocenie podlegać będzie zakup konkretnego produktu: butów sportowych (tenisówek). W związku z otrzymaną ulotką, w której ogłoszono promocje na szeroką gamę obuwia, udałem się do marketu z zamiarem zakupu pary tenisówek. Obuwie, którego dotyczyła promocja zostało wystawione niemal zaraz na wejściu na kilku długich regałach. Trzeba przyznać, iż wybór był bardzo duży - szeroka gama rozmiarów i kolorów danej pary tenisówek po atrakcyjnych cenach. Trochę czasu zajęło mi znalezienie tych "właściwych". Niestety, miejsc gdzie można było usiąść i przymierzyć obuwie było bardzo niewiele oraz były bardzo niewygodne (malutkie, niskie ławeczki, a łyżka na zbyt krótkim łańcuchu). Ponadto duża cześć obuwia, zwłaszcza o jasnej barwie, była po prostu brudna. Po dokonaniu wyboru pasujących mi tenisówek udałem do innych partii sklepu po pozostałe sprawunki.

Maciej_399

22.03.2012

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
W sobotni wieczór,...
W sobotni wieczór, razem ze znajomymi postanowiliśmy wstąpić na jakiś deser do małego lokalu, w okolicach Starego Rynku w Poznaniu, o nazwie Weranda Caffe. Okazało się, że są miejsca wolne, wobec czego rozsiedliśmy się wygodnie i oczekiwaliśmy na podanie menu. Po przejrzeniu całej karty, stwierdziliśmy, iż ceny są mocno "podkręcone", ale jest to niestety standard na Starym Rynku. Poza tym karta jest za bardzo rozbudowana. Niezrażeni cenami, złożyliśmy zamówienie (desery lodowe + napoje). Oczekiwaliśmy, iż za tak wysoką cenę powinniśmy otrzymać jakąś namiastkę luksusu. Na tym polu nie zawiedziono naszych nadziei, desery zostały podane w wyszukanych naczyniach, z dużą ilością bakalii i sosów. Jeśli chodzi o smak, to nie zostaliśmy powaleni, desery były po prostu dobre. Niestety mimo, iż zamówienia były składane równocześnie, to nie podano nam ich równocześnie, ale z kilkuminutowym rozrzutem - na minus. Kelnerka nas obsługująca była miła i uprzejma, jednak dwukrotnie pogubiła się w zamówieniach i chciała nam podać zamówienie z innych stolików... Jeśli chodzi o sam wystrój, to wzbudził on moje mieszane uczucia, z jednej strony panujący klimat oceniam pozytywnie, ale czułem się trochę przytłoczony ilością dekoracji, zwłaszcza przez ogromną ilość dekoracji zwisających z sufitu.

Maciej_399

22.03.2012

Weranda Caffe

Placówka

Poznań, ul. Świętosławska 10

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy skorzystania...
Obserwacja dotyczy skorzystania z odpłatnego badania krwi szpitalnym laboratorium. Wobec zaistnienia nagłej konieczności wykonania określonego badania krwi (immunochemia), okazało się, iż na Grunwaldzie w Poznaniu, tylko szpital przy ul. Przybyszewskiego oferuje dane badanie w przystępnej cenie - na plus. Niestety cała reszta dotycząca pobrania krwi, a najpierw opłacenia badania zdecydowanie zasługuje na ocenę negatywną. Mimo, iż w kolejka do kasy składała się z dwóch osób, to sama operacja opłacenia badania zajęła ok. 20 minut ze względu na jakąś awarię systemu w komputerze - na minus. Po opłaceniu badania, niestety przyszło do czekania na samo pobranie krwi ponad 20 minut - co niestety oceniam bardzo negatywnie, tym bardziej, że osoba pobierająca później krew cały czas kręciła się koło pokoju pobrań, choć z drugiej strony okazała się uprzejma i sympatyczna. Sam wygląd szpitala pozostawia trochę do życzenia - przydałaby się w bliskiej przyszłości renowacja pomieszczeń.

Maciej_399

22.03.2012

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM w Poznaniu

Placówka

Poznań, ul. Przybyszewskiego 49

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy zakupu...
Obserwacja dotyczy zakupu okolicznościowej monety kolekcjonerskiej o nominale 10 zł: "Polacy ratujący Żydów – rodzina Ulmów, Kowalskich, Baranków". Moneta została nabyta z wykorzystaniem niedawno uruchomionego internetowego serwisu aukcyjnego "Kolekcjoner". Monetę udało mi się nabyć po cenie wywoławczej, ze względu na stosunkowo duży nakład nie spodziewałem się problemów w tej kwestii. Niestety cena (175 zł) moim zdaniem była już trochę za wysoka, mimo wzrastającej od początku roku ceny srebra. Na minus zasługuje organizacja i czas obsługi w samym banku. Po monetę udałem się w dzień jej emisji, co skutkowało tym, iż przyszło mi stać w długiej kolejce razem z ludźmi czekającymi do kas w celu wymiany gotówki na "złote" dwuzłotówki. Moim zdaniem dla ludzi chcących odebrać srebro z "Kolekcjonera" powinna być zawsze dostępna osobna kasa. Na minus zasługuje również ocena obsługi kasy. Pani była nieuprzejma i mało sympatyczna.

Maciej_399

21.03.2012

Narodowy Bank Polski

Placówka

Poznań, Al. Marcinkowskiego 12

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie wiązała się zamiarem zakupu konkretnego produktu - radia analogowego, wobec czego poniższa obserwacja i ocena będzie tylko tego dotyczyć. Jeśli chodzi o asortyment, w tym przypadku radia, to muszę przyznać, iż się zawiodłem. Liczyłem na bardziej rozbudową ofertę, ze względu m. in. na fakt, iż jest to "duży" sklep, należący do ogólnopolskiej sieci. Na półkach znajdowało się kilka modeli, przy czym niektóre miały etykietę ostatni egzemplarz czy coś w tym rodzaju, a z zasady nie kupuję produktu z wystawy. Po złapaniu pracownika i potwierdzeniu moich obaw co do dostępności produktów, wybór zawęził się do dwóch urządzeń. Cena moim zdaniem (tak jak niemal zawsze w przypadku tego sklepu) jest lekko wyśrubowana. Sprawdziłem później w ofercie sklepów internetowych - ten sam model był o niemal 30 zł tańszy. Jednak ze względu na pośpiech zmuszony byłem na dokonanie zakupu w ocenianym sklepie. Przy kasie poszło szybko i sprawnie, po czym opuściłem sklep.

Maciej_399

21.03.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Poznań, Aleja Solidarności 42

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy skorzystania...
Obserwacja dotyczy skorzystania z usługi: aktywna piana, mycie + mycie podwozia, wosk, suszenie w myjni tunelowej, przy czym istnieje możliwość ze skorzystania z myjni portalowej. Oferta dostępnych programów jest dość szeroka, a ceny nie należą do wygórowanych. Przed właściwym myciem, sympatyczny pracownik obsługi umył ręczną myjką ciśnieniową podwozie oraz progi. Samo mycie w myjni tunelowej jest zautomatyzowane, wystarczy wjechać na start i grzecznie poczekać we wnętrzu samochodu (dla dzieci może to być ciekawa atrakcja) do zakończenia cyklu. Cały proces trwał nie dłużej niż 5 minut. Muszę przyznać, iż pojazd został w miarę dokładnie umyty - pozostały małe smugi na oknach. Na minus w ocenie zasługuje wygląd myjni, w której było po prostu brudno (podłoga, ściany) oraz stromy podjazd do myjni (niebezpieczny).

Maciej_399

21.03.2012

Centrum Kosmetyki Samochodowej

Placówka

Poznań, ul. Dmowskiego 79

Nie zgadzam się (0)
Pod wpływem nagłego...
Pod wpływem nagłego impulsu wpadłem do restauracji Mc Donald's na m. in. frytki. Mimo, iż personel na kuchni wyglądał na dość liczny, to kasy obsługiwały na raz tylko 2-3 osoby, co wobec dość znacznej ilości klientów spowodowało powstanie kolejek. Na złożenie zamówienia przyszło mi poczekać dobrych kilka minut. Po złożeniu zamówienia i w trakcie jego realizacji czułem się jakbym był produktem na taśmie produkcyjnej - pracownicy na kuchni i przy kasach byli w ciągłym, gorączkowym ruchu, co niestety nie przedkładało się na zmniejszenie kolejek. Muszę oddać, iż moje zamówienie zostało zrealizowane błyskawicznie. Niestety na minus zasługiwał wygląd restauracji, a konkretnie stolików przy których usiadłem - były brudne z resztkami jedzenia na powierzchni. Poza tym sam wystrój jest nieco surowy moim zdaniem. Samo jedzenie było jak zwykle smaczne i ciepłe, a oferowany asortyment bardzo bogaty. Jedynie co zawsze mi nie odpowiadało, to cena poszczególnych "potraw", są moim zdaniem trochę za wysokie.

Maciej_399

21.03.2012

McDonald's

Placówka

Poznań, ul. Głogowska 432

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy zakupów...
Obserwacja dotyczy zakupów w sklepie "Tess" przy pętli autobusowej na Górczynie. Sklep składa się z dwóch oddzielnych lokalów, gdzie w jednym można zakupić art. spożywcze i monopolowe, podczas gdy w drugim przede wszystkim wszelkiej maści prasę oraz artykuły tytoniowe. Obserwacja dotyczy zakupów w lokalu z prasą. Celem wizyty w sklepie było kupno gazety, jednak korzystając z oferowanej możliwości, zakupiłem również losy Lotto (na plus). Pani obsługującej kasę trzeba oddać, iż była pozytywnie nastawiona do klienta, miła i sympatyczna. Co prawda w pierwszej chwili nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie o dostępność jednej z gazet, ale już po chwili się zreflektowała. Na plus zasługuje ilość oferowanego asortymentu - bardzo bogaty zbiór gazet, magazynów itp. zajmujący całą ścianę w sklepie. Moim zdaniem sklep jest trochę za mały (kształt prostokąta), w sytuacji gdy powstaje kolejka (gdy do sklepu wejdzie już kilka osób), to wtedy zaczyna brakować miejsca. Osoba chcąca podejść do regałów musi się przeciskać przez resztę klientów. Ponadto lodówka z lodami wydaje się być wciśnięta na siłę do lokalu, zajmuje niepotrzebnie zbyt dużą przestrzeń.

Maciej_399

21.03.2012

Tess

Placówka

Poznań, Zgoda 30 c

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi