Opinia użytkownika: Maciej_399
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Niniejsza obserwacja jest pewnego rodzaju kontynuacją obserwacji z 24.03.2012 r. Parę dni po pierwszej wizycie otrzymałem telefon z salonu, iż zamówiony przeze mnie produkt jest do odbioru tamże. Wobec czego udałem się do sklepu. Po wejściu, moje kroki od razu skierowałem ku pracownicy salonu. Po wyjaśnieniu celu mojej wizyty, pokazano mi zamówiony przedmiot (zawieszka). Jednak w ciągu tygodnia doszedłem do wniosku że zakupię również łańcuszek. Przed wizytą w salonie, przejrzałem ofertę sklepu w sieci (www.apart.pl) i podobnie jak poprzednio z wydrukiem produktu, który mnie interesował udałem się do sklepu. Na miejscu okazało się, że wybrany przeze mnie łańcuszek znajduje się sklepie - niestety przyszło mi poczekać dłuższą chwilę, nim pracownicy salonu go odnaleźli. Na koniec poprosiłem o objęcie rabatem (kupon promocyjny "Wiosenny prezent" dla posiadaczy karty lojalnościowej) całych moich zakupów (dokupiłem jeszcze jedną rzecz), mimo iż termin na wykorzystanie kuponu minął. Zostałem bardzo mile zaskoczony, kiedy uzyskałem pozytywną odpowiedź. Sam salon (tak jak poprzednio) oceniam bardzo dobrze, wchodząc i przebywając w nim czułem się komfortowo (barwa światła, wykończenie wnętrza). Podsumowując zakupy - maksymalna pozytywna ocena +5, minus za czas obsługi został w pełni zrównoważony udzielonym mi rabatem.