Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolony z moich dotychczasowych doświadczeń związanych z firmą Orlen. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wchodząc zauważam jedną otwartą kasę i długą kolejkę - pomimo uwag klientów nikt nie podchodzi do drugiej kasy.
Po pusty koszyk trzeba przepchnąć się między ludźmi stojącymi w kolejce do kasy - nikt nie przestawił ich w stronę wejścia. Koszyki niestety brudne.
Ceny atrakcyjne, jednak w sklepie panuje bałagan. Niektóre jogurty cieknące, wygląd mięsa mielonego budzi zastrzeżenia co do jego świeżości.
W jednej z alejek na środku nieodpakowana paleta napojów - rozumiem że to dyskont, ale można chyba ustawić ją tak, aby nie przeszkadzała w przejściu.
Kasjerka na kasie z alkoholem bez znajomości asortymentu, szukałem czerwonego wina półsłodkiego, usłyszałem "proszę powiedzieć które, to Panu podam".
Personel sprawia wrażenie pracującego "za karę", być może ze względu na to że ta sama osoba ma być jednocześnie kasjerem, magazynierem, ochroniarzem i sprzątaczką.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.