Super. W placówce PKO BP byłem w bardzo nietypowej sprawie. Potrzebowałem zaświadczenia o transakcji sprzed wielu lat. Po przyjęciu zgłoszenia w godzinach popołudniowych, następnego dnia otrzymałem informację telefoniczną, że zaświadczenie jest już do odbioru w placówce. Szybko i sprawnie załatwiłem swoją sprawę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W trakcie oczekiwania w kolejce do stanowiska obsługi po chwili pojawił się doradca i zadał pytanie: "Czy ktoś z Państwa ma sprawę bezgotówkową?". Dzięki czemu mój czas pobytu w placówce tego banku skrócił się znacznie. Sama rozmowa z doradcą przebiegła w miłej, przyjemnej atmosferze, a samą sprawę pracownik załatwił szybko i sprawnie. Sama oferta tego banku jest niezadowalającą w porównaniu do tej sprzed kilku miesięcy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. W Wittchen jakość obsługi jest na dobrym poziomie. Pracownicy sprawnie i szybko obsługują klientów. Produkty są dobrej jakości a obsługa miła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:
Super. Sklep Mohito był dobrze zorganizowany, szybka i sprawna obsługa. Na sali sprzedaży było czysto i panował porządek. Pracownicy byli mili i kompetentni. Jakość produktów wysoka, ale w mojej ocenie zawyżone Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa w sklepie Smyk była miła, uprzejma oraz pomocna dla klientów. Wszędzie było czysto, a towar w estetyczny sposób poukładany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Produkty tej firmy do tanich nie należą, ale mimo wszystko warte są swojej ceny ze względu na jakość. Obsługa miła, dobrze przygotowana merytorycznie pod względem informacji odnośnie asortymentu. Wszędzie sprzedawane produkty były równo poukładane w sposób estetyczny. Wszędzie było czysto, a w samym sklepie panowała miła atmosfera. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Miła obsługa, będąca otwarta na klientów, starająca się aby klient uzyskał odpowiedzi na swoje pytania odnośnie produktów. Produkty równo poukładane oraz duży wybór obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. W sklepie CCC byłem wiosną w celu zakupu obuwia na tę porę roku. Ne dokonałem zakupu, zarówno asortyment nie spełniał moich oczekiwań, jak i obsługa była bardzo przeciętna. Pozytywny był wygląd miejsca obsługi, gdyż produkty były równo poukładane i wszędzie było czysto Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Super. Wysoki standard obsługi klienta jest cechą charakterystyczną dla tej sieci. Zachowanie, wygląd i kompetencje personelu na bardzo wysokim poziomie. Asortyment również spełnia moje oczekiwania jako konsumenta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa klienta na wysokim poziomie, brak jakichkolwiek zastrzeżeń. W rozmowie z personelem widać dużą liczbę przeprowadzanych szkoleń, co ma bezpośrednie przełożenie na jakość obsługi pod względem standardów w każdej placówce tej sieci w jakiej byłem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Korzystam z jednej stacji Tesco, dlatego nie mam porównania. Jest to stacja z obsługą, gdzie należność za paliwa uiszcza w pawilonie z kasą. Poza jednym problemem z terminalem płatniczym nie mam większych zastrzeń Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Stacje firmy Shell oceniam ogólnie pozytywnie pod względem jakości paliw oraz obsługi klienta. Negatywnym czynnikiem, który wpływa na sporadyczną częstotliwość moich tankowań w punktach tego koncernu to cena paliw, gdyż jest ona zazwyczaj wyższa niż u konkurencji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Staje Orlen są przyjemnymi miejscami w zakresie tankowania paliwa i zakupów w sklepie. Moim zdaniem ceny na stacjach sieci Orlen są zawyżone, dlatego korzystam z ich punktów tankowania w przypadku, gdy nie ma w pobliżu stacji innych koncernów paliwowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Nie wiem jak mam oceniać zachowanie, wiedzę i kompetencję personelu, jeżeli stacje tej firmy są samoobsługowe. W kwestii wyglądu miejsca stacji nie mam zastrzeżeń. Zawsze było czysto i schludnie. Stacje tej firmy zawsze polecam ze względu na jakość paliwa i jego cenę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Obsługa miła i pomocna. Organizacja obsługi zazwyczaj dobra, aczkolwiek na niektórych stacjach widać różnice w kwestii sprawności obsługi klienta ( czas oczekiwania przy kasie, gdy otwarta jest tylko jedna, a oczekujących jest kilka osób). Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.