Opinie użytkownika (213)

Super. Czas oczekiwania...
Super. Czas oczekiwania na obsługę czasem dość długi. Doradcy uprzejmi, kulturalni, zazwyczaj profesjonalni. Czasem głośne rozmowy z innych biurek, z powodu bliskości są słyszalne. Oprocentowanie wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Porządek, czystość,...
Super. Porządek, czystość, personel uprzejmy, profesjonalnie doradza , wyjaśnia. Czas oczekiwania do zniesienia. Za wysokie oprocentowanie, prowizja i ubezpieczenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Doradcy...
Bardzo dobrze. Doradcy kompetentni, zorientowani na klienta. Niestety, czas oczekiwania na obsługę bardzo długi - ok. 1 godz. Konieczna poprawa w tym zakresie - wprowadzenie tzw."numerków" lub optymalizacja obecnych procedur obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Doradcy w...
Dobrze. Doradcy w miarę kompetentni, ale niezbyt przyjaźnie nastawieni do Klienta. Konieczna poprawa w tym zakresie - szkolenia doradców, przygotowanie skryptów rozmów itp. Oczekiwania na obsługę do przyjęcia. Oferta nie nadąża za wymaganiami rynku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. W oddziale...
Źle. W oddziale na ul. Krakowskie Przedmieście w Lublinie na wysokości Placu Wolności zawsze napotykam na ogromne kolejki. Ułatwieniem jest automat wydający numerki, jednak ilość osób obsługujących jest zbyt mała w stosunku do ilości interesantów. Zdarzały się sytuacje, że mimo ogromnej kolejki niektórzy pracownicy zajmowali się innymi czynnościami niż obsługa klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Wizyta w...
Źle. Wizyta w oddziale skutkowala godzinnym oczekiwaniem. Maly oddzial, duzo ludzi i pracownicy jacys wystraszeni. Chcialem wplacic 100 zl na konto. Podobnie z infolinia ws kredytu. Dlugi czas oczekiwania i temat nie zostal wyjasniony. Czas na zmiany. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Asortyment różnorodny,...
Super. Asortyment różnorodny, można znaleźć wymagany towar. Obsługa nieco zdezorientowana nie zawsze umie odpowiedzieć na zadane pytania, średnio zainteresowana tym, co robi. Obsługa kasy na dobrym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Konsument_1

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Mało osób...
Dobrze. Mało osób z obsługi na terenie sklepu. Jakość towaru, wzornictwo pozostawia wiele do życzenia. Obsługa kas na dobrym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Sklep internetowy,...
Super. Sklep internetowy, nie miałam styczności z obsługą przez personel. Duży wybór towarów, zróżnicowane ceny. Buty wyglądają jak przedstawiono w opisie, numeracja zachowana. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Konsument_1

25.07.2017

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Konsument_1

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Profesjonalna obsługa...
Super. Profesjonalna obsługa w sklepie. Duży wybór obuwia, ciekawe wzory. Obuwie bardzo wygodne i bardzo dobre jakościowo - wystarcza na kilka sezonów. Sklep spełnia wszelkie kryteria obsługi klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Konsument_1

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Konsument_1

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Konsument_1

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Duży wybór...
Super. Duży wybór towarów,personel miły i kompetentny. Ceny dość wysokie. Sklep zachęca do dowiedzenia z uwagi na asortyment i obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Konsument_1

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi