Rzadko odwiedzam tą firmę, ale jeśli zdarzy się, to zawsze obsługa była świetna. Pan, który mi pomagał ostatnio był przesympatyczny, pomocny i miał poczucie humoru.
Z reguły obsługa jest miła i uśmiechnięta i zawsze znajduję kogoś do pomocy jeśli potrzebuję znaleźć jakiś produkt. Ponadto jest bardzo wiele produktów zdrowej żywności i dużo akcji promocyjnych z super nagrodami.
Obsługa się zachowuje różnie, zależnie od osoby. Czasem zdarza mi się spotkać miłą ekspedientkę, a czasem ponurą i obojętną wobec klienta, więc mam mieszane uczucia do do obsługi.
Zawsze jak jestem w DOZ wizyta jest dla mnie przyjemnością, panie farmaceutki są zawsze miłe, pomocne i uśmiechnięte, dlatego tylko tam robię zakupy. Mają też dużą wiedzę i zawsze mi coś dobrego doradzą, czy to na kaszel dla dziecka, czy dobre probiotyki.
Kasjerki prawie nigdy się nie uśmiechają, wyglądają na zmęczone lub sfrustrowane, zawsze są ogromne kolejki i nie jest to dobrze zorganizowane. Produkty są poukładane tak nielogicznie, że nie mogę niczego znaleźć. Rzadko jest ktoś na sali, jeśli czegoś szukam, kiedyś lubiłam chodzić do biedronki, ale teraz przestałam lubić tam chodzić.
Kiedyś bardzo lubiłam tą firmę, ale ostatnio wprowadzają bardzo wiele zmian, które są negatywne dla klientów i służą tylko zarobieniu dodatkowych pieniędzy. Przykładem mogą być bardzo wysokie ceny powrotne do Anglii z Polski podczas gdy bilety w drugą stronę są bardzo tanie. innym przykładem są zmiany w cenach bagaży. Firma ta straciła moje zaufanie.
Często korzystam z tej firmy. Kurierzy są zawsze grzeczni, na czas, dzwonią wcześniej i są bardziej elastyczni niż w innych firmach. Zdecydowanie polecam.
Jest to moja ulubiona kawiarnia, obsługa jest prawie zawsze przemiła i kawa jest pyszna. W ciągu kilku ostatnich lat tylko raz się zdarzyło, że ktoś mi źle przyrządził kawę.
Miałam bardzo duży problem z założeniem konta internetowego. Cały czas były opóźnienia, błędy, najpierw założyli mi jedno konto, potem je anulowali, kompletny chaos. Nigdy nie polecę tego banku.
Nieprzyjemna obsługa w sklepie w kontakcie bezpośrednim, wymuszenie podpisania umowy bez poinformowania klienta, że umowa jest podpisywana cyfrowo. Traktowanie z góry i nieprofesjonalne podejście, dodawanie ukrytych kosztów, o których dowiadujemy się w emailu w domu. Ostrzegam przed tymi sklepami i nie polecam. Zanim podacie jakikolwiek kod z smsa, dokładnie przeczytajcie otrzymanego emaila.
Bardzo niemiło jestem zaskoczona obsługą na infolinii Plusha. Najpierw trzy razy do mnie dzwoniono, że jest inwentaryzacja, więc przesyłka z kartą przyszła około 2 tygodnie po zamówieniu. Następnie czekałam około tygodnia i karta nie była aktywna. Po zadzwonieniu na infolinię najpierw mnie nikt nie mógł znaleźć, po dwóch przełączaniach i jednym rozłączeniu przez konsultanta w końcu pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) znalazł moje dane próbował mi wmówić, że nie wyraziłam zgody na natychmiastową aktywację karty przy rozmowie z konsultantem. Mam bardzo dobrą pamięć i nikt nie wspominał takiej opcji, która w ogóle nawet jest bez sensu, po co w ogóle 'nie wyrażać zgody na aktywację karty'???. Ale konsultant wręcz w bezczelny sposób zrobił ze mnie jakiegoś ignoranta próbując mi wmówić coś, czego nigdy nie zrobiłam. Jeśli taki zapis jednozdaniowy był gdzieś zapisany na umowie, to rozumiem, że mogłam przeoczyć, ale pracownik się upierał, że w rozmowie z konsultantem podjęłąm taką decyzję, ponieważ każdy konsultant ma obowiązek o tym mówić. Lepiej wiedział o czym rozmawiałam z innymi konsultantami, z którymi mam wszystkie rozmowy nagrane i nikt o czymś takim nie wspomniał. Nigdy nie skorzystam już z usług waszej firmy, dawno nie poczułam się potraktowana jak idiotka, zero szacunku dla klienta.
Bardzo rozczarowana jestem obsługą w banku ING, mianowicie procesem zakładania konta internetowego. Brak komunikacji pomiędzy kurierem a konsultantami infolinii, brak poinformowania pracowników poczty jak postępować z paczką, długi i skomplikowany proces, brak kontaktu ze strony kuriera przed dostarczeniem paczki i brak elastyczności.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.