Opinie użytkownika (23)

Rzadko odwiedzam tą...
Rzadko odwiedzam tą firmę, ale jeśli zdarzy się, to zawsze obsługa była świetna. Pan, który mi pomagał ostatnio był przesympatyczny, pomocny i miał poczucie humoru.

Klient_Nkj5

03.11.2019

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z reguły obsługa...
Z reguły obsługa jest miła i uśmiechnięta i zawsze znajduję kogoś do pomocy jeśli potrzebuję znaleźć jakiś produkt. Ponadto jest bardzo wiele produktów zdrowej żywności i dużo akcji promocyjnych z super nagrodami.

Klient_Nkj5

30.10.2019

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa się zachowuje...
Obsługa się zachowuje różnie, zależnie od osoby. Czasem zdarza mi się spotkać miłą ekspedientkę, a czasem ponurą i obojętną wobec klienta, więc mam mieszane uczucia do do obsługi.

Klient_Nkj5

30.10.2019

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze jak jestem...
Zawsze jak jestem w DOZ wizyta jest dla mnie przyjemnością, panie farmaceutki są zawsze miłe, pomocne i uśmiechnięte, dlatego tylko tam robię zakupy. Mają też dużą wiedzę i zawsze mi coś dobrego doradzą, czy to na kaszel dla dziecka, czy dobre probiotyki.

Klient_Nkj5

25.10.2019

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kasjerki prawie nigdy...
Kasjerki prawie nigdy się nie uśmiechają, wyglądają na zmęczone lub sfrustrowane, zawsze są ogromne kolejki i nie jest to dobrze zorganizowane. Produkty są poukładane tak nielogicznie, że nie mogę niczego znaleźć. Rzadko jest ktoś na sali, jeśli czegoś szukam, kiedyś lubiłam chodzić do biedronki, ale teraz przestałam lubić tam chodzić.

Klient_Nkj5

19.10.2019

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa i pozytywne nastawienie do klienta.

Klient_Nkj5

30.09.2019

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś bardzo lubiłam...
Kiedyś bardzo lubiłam tą firmę, ale ostatnio wprowadzają bardzo wiele zmian, które są negatywne dla klientów i służą tylko zarobieniu dodatkowych pieniędzy. Przykładem mogą być bardzo wysokie ceny powrotne do Anglii z Polski podczas gdy bilety w drugą stronę są bardzo tanie. innym przykładem są zmiany w cenach bagaży. Firma ta straciła moje zaufanie.

Klient_Nkj5

30.09.2019

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna strona, często...
Świetna strona, często podróżuję i często korzystam. Pozwalają zobaczyć ocenę innych gości i nie jechać w ciemno.

Klient_Nkj5

26.09.2019

Booking.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie w porządku...
Ogólnie w porządku obsługa, tylko wykorzystują przy dostawie umów pocztę polską i kurierzy nie są zbyt elastyczni.

Klient_Nkj5

25.09.2019

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa...
Bardzo miła obsługa w salonach, elastyczność w doborze oferty ze sprzętem. Zawsze miałam pozytywne doświadczenia z tą firmą.

Klient_Nkj5

21.09.2019

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze miła obsługa,...
Zawsze miła obsługa, tylko ceny trochę wyższe niż w innych stacjach.

Klient_Nkj5

20.09.2019

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często korzystam z...
Często korzystam z tej firmy. Kurierzy są zawsze grzeczni, na czas, dzwonią wcześniej i są bardziej elastyczni niż w innych firmach. Zdecydowanie polecam.

Klient_Nkj5

17.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niemiła obsługa, słabo...
Niemiła obsługa, słabo przeszkolenie pracownicy, nie polecam.

Klient_Nkj5

16.09.2019

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest to moja...
Jest to moja ulubiona kawiarnia, obsługa jest prawie zawsze przemiła i kawa jest pyszna. W ciągu kilku ostatnich lat tylko raz się zdarzyło, że ktoś mi źle przyrządził kawę.

Klient_Nkj5

16.09.2019

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysokie ceny.
Bardzo wysokie ceny.

Klient_Nkj5

14.09.2019

amazon.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo łatwo założyć...
Bardzo łatwo założyć konto internetowe, brak opłat, obsługa klienta jest bardzo przyjemna, zdecydowanie bym poleciła ten bank.

Klient_Nkj5

12.09.2019

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałam bardzo duży...
Miałam bardzo duży problem z założeniem konta internetowego. Cały czas były opóźnienia, błędy, najpierw założyli mi jedno konto, potem je anulowali, kompletny chaos. Nigdy nie polecę tego banku.

Klient_Nkj5

11.09.2019

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieprzyjemna obsługa w...
Nieprzyjemna obsługa w sklepie w kontakcie bezpośrednim, wymuszenie podpisania umowy bez poinformowania klienta, że umowa jest podpisywana cyfrowo. Traktowanie z góry i nieprofesjonalne podejście, dodawanie ukrytych kosztów, o których dowiadujemy się w emailu w domu. Ostrzegam przed tymi sklepami i nie polecam. Zanim podacie jakikolwiek kod z smsa, dokładnie przeczytajcie otrzymanego emaila.

Klient_Nkj5

30.04.2019

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiło jestem...
Bardzo niemiło jestem zaskoczona obsługą na infolinii Plusha. Najpierw trzy razy do mnie dzwoniono, że jest inwentaryzacja, więc przesyłka z kartą przyszła około 2 tygodnie po zamówieniu. Następnie czekałam około tygodnia i karta nie była aktywna. Po zadzwonieniu na infolinię najpierw mnie nikt nie mógł znaleźć, po dwóch przełączaniach i jednym rozłączeniu przez konsultanta w końcu pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) znalazł moje dane próbował mi wmówić, że nie wyraziłam zgody na natychmiastową aktywację karty przy rozmowie z konsultantem. Mam bardzo dobrą pamięć i nikt nie wspominał takiej opcji, która w ogóle nawet jest bez sensu, po co w ogóle 'nie wyrażać zgody na aktywację karty'???. Ale konsultant wręcz w bezczelny sposób zrobił ze mnie jakiegoś ignoranta próbując mi wmówić coś, czego nigdy nie zrobiłam. Jeśli taki zapis jednozdaniowy był gdzieś zapisany na umowie, to rozumiem, że mogłam przeoczyć, ale pracownik się upierał, że w rozmowie z konsultantem podjęłąm taką decyzję, ponieważ każdy konsultant ma obowiązek o tym mówić. Lepiej wiedział o czym rozmawiałam z innymi konsultantami, z którymi mam wszystkie rozmowy nagrane i nikt o czymś takim nie wspomniał. Nigdy nie skorzystam już z usług waszej firmy, dawno nie poczułam się potraktowana jak idiotka, zero szacunku dla klienta.

Klient_Nkj5

18.04.2019

Plush

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rozczarowana jestem...
Bardzo rozczarowana jestem obsługą w banku ING, mianowicie procesem zakładania konta internetowego. Brak komunikacji pomiędzy kurierem a konsultantami infolinii, brak poinformowania pracowników poczty jak postępować z paczką, długi i skomplikowany proces, brak kontaktu ze strony kuriera przed dostarczeniem paczki i brak elastyczności.

Klient_Nkj5

11.04.2019

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi