Opinie użytkownika (23)

Personel szybko odpowiada...
Personel szybko odpowiada na wiadomości e-mail. W sytuacji kiedy w danym dniu opiekun prowadzący sprawę był nieobecny uzyskałam pomoc od innych osób. Wszelkie informacje na temat przebiegu prowadzonego postępowania przekazywano mi bez zbędnej zwłoki. Na podstawie mojego doświadczenia mogę z czystym sumieniem polecić Genrali. Jako poszkodowana czułam sie ważna. Pracownicy terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków.

Katarzyna_4796

29.12.2020

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel uprzejmy, natomiast...
Personel uprzejmy, natomiast jako pracownik z długoletnim stażem nie byl w pełni kompetentny. Nie znał oferty produktowej podczas zamiany konta osobistego na inny wariant. Wręczyl mi ulotke i miałam sobie poczytać podczas gdy pracownik pełnił czynności w systemie. Spowodowało to że poniosłam opłaty za operacje wpłaty i przelewu dokonanego w oddziale. Jako klient nie czułam się wazna. Odniosłam wrażenie że pracownik był pretensjonalny. Na podstawie tej wizyty nie poleciłabym tego banku. Przede wszystkim ze wzgledu na niskie zaangażowanie pracownika i wysokie opłaty.

Katarzyna_4796

29.12.2020

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podczas zawierania umowy...
Podczas zawierania umowy abonamentowej pracownik był bardzo zaangażowany.. Zaproponował rozwiązanie dzięki któremu uzyskałam w gratisie etui do telefonu o równowartości 800 zł.

Katarzyna_4796

29.12.2020

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik na infolonii...
Pracownik na infolonii byl uprzejmy, miło usposobiony i kompetentny. Czas oczekiwania na obsługę był krótki.

Katarzyna_4796

29.12.2020

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik obsługujący mnie...
Pracownik obsługujący mnie zachował standardy w zakresie jakości obsługi, jednocześnie sprawiał że rozmowa była naturalna. Doradca był w pełni zaangażowany podczas rozmowy sprzedażowej a przy tym miło usposobiony. Sprawiał wrażenie osoby pomocnej, wzbudzał zaufanie. Po wizycie mogę z czystym sumieniem uznać, że pracownik był doradcą z prawdziwego zdarzenia, a nie sprzedawcą skoncentrowanym na realizacji powierzonych mu planów sprzedażowych. Bardzo doceniam fakt, że byłam na bieżąco pytana czy wszystko rozumiem. Podczas finalizacji spotkania doradca upewnił się czy wszystko jest dla mnie jasne oraz czy jeszcze mógłby mi w czymś pomóc. Z przyjemnością poleciłabym tą osobę innym. Przede wszystkim zauważyła na tym kompeteność pracownika oraz naturalna rozmowa podczas której nie odczułam nacisku na zakup prezentowanego mi produktu finansowego.

Katarzyna_4796

29.12.2020

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki standard jakości...
Wysoki standard jakości obsługi. Pracownicy oferują zakup dodatkowych produktów, sa2 uprzejmi i pomocni przy zatankowaniu pojazdu.

Katarzyna_4796

29.12.2020

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupy są w...
Zakupy są w pełni bezpieczne, szybkie a co najważniejsze wugodne.

Katarzyna_4796

29.12.2020

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurier dostarczający przesyłke...
Kurier dostarczający przesyłke z dokumentami zostawił ją na skrzynce w klatce bloku. Podpisał własnoręcznie odbiór przesyłki i nie probował się skontaktować z odbiorcą w żaden sposób. Kurier postapił wbrew wszelkim standardom jakości obsługi klienta.

Katarzyna_4796

29.12.2020

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pomimo iż market...
Pomimo iż market nie jest stosunkowo duży asortyment produktowy jest bardzo szeroki, a co najważniejsze produkty świeże. Na bieżąco towar na dziale warzywa owoce jest dokładany, ceny są atrakcyjne a towar z gazetki jest zawsze dostępny.

Katarzyna_4796

21.04.2020

Delikatesy Centrum

Placówka

Rawicz, ul. Kmicica 3

Nie zgadzam się (0)
Obserwując pracowników wykonujących...
Obserwując pracowników wykonujących powierzone im obowiązki, uważam że wyglądają oni na zadowolonych. Chętnie oferują pomoc z własnej inicjatywy na sali sprzedaży, natomiast pracownik przy kasie zawsze oferuje zakup dodatkowego produktu. Szczególnie pozytywnym aspektem jest fakt informowania przez pracowników o korzystnych promocjach i łączenia zakupu produktów. z przyjemnością sama wracam do tego sklepu i poleciłabym z czystym sumieniem innym osobom.

Katarzyna_4796

03.11.2019

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy są uprzejmi,...
Pracownicy są uprzejmi, ale nie zachowują wszystkich standardów w zakresie jakości obsługi, ponieważ nie zawsze witają się z klientem lub nie żegnają.

Katarzyna_4796

30.10.2019

Dino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy zachowują standardy...
Pracownicy zachowują standardy w zakresie jakości obsługi, na sali sprzedaży chętnie udzielają pomocy klientom odrywając się od wykonywanych obowiązków. Przy kasie pracownicy podczas przywitania nawiązują kontakt wzrokowy, pytają o kartę biedronka.

Katarzyna_4796

29.10.2019

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy na sali...
Pracownicy na sali sprzedaży są zauważalni,ale jest ich zdecydowanie za mało. Niejednokrotnie zdarzyło mi się czekać np 10 minut na pomoc pracownika danego działu z uwagi na fakt, że był on wówczas zajęty obsługą innego klienta.

Katarzyna_4796

29.10.2019

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy dostrzegają klienta...
Pracownicy dostrzegają klienta tuż po wejściu, nawiązują z nim kontakt wzrokowy, pytają w czym mogą pomóc tak więc klient tuż po wejściu czuję się w centrum zainteresowania, po prostu czuję że jest ważny. Doceniam to że pracownicy sami pytają czego poszukuję oraz z własnej inicjatywy pytają czy mogą pomóc.

Katarzyna_4796

28.10.2019

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy przywiązują uwagę...
Pracownicy przywiązują uwagę do obsługi klienta. W sklepie oznaczenia cenowe są zgodne z tymi obowiązującymi na paragonie. Stosunkowo nieduży sklep, ale mający szeroki asortyment produktów.

Katarzyna_4796

28.10.2019

Chata Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poleciłabym ten sklep...
Poleciłabym ten sklep przede wszystkim dlatego że ceny produktów niezbędnych w każdym gospodarstwie domowym są niskie. Personel dostępny na sali sprzedaży chętnie udziela pomocy klientom, jest dobrze zorientowany na dostępność towaru, przy tym jest naturalnie uprzejmy.

Katarzyna_4796

27.10.2019

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firmę Enea poleciłabym....
Firmę Enea poleciłabym. pracownicy zarówno na infolinię jak i punktach obsługi klienta są uprzejmi. Uważam natomiast że dla klientów lojalnych, współpracujących z firmą od wielu lat powinna być oferowana korzystniejsza oferta. Przede wszystkim z uwagi na firmy konkurujące Enea powinna wychodzić z inicjatywą szeregu programów lojalnościowych.

Katarzyna_4796

23.10.2019

Enea

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że zbyt...
Uważam, że zbyt duża liczba klientów odwiedzających sklepy Ikea powodują,że pracoenicy bardzo przedmiotowo podchodzą do kwestii obsługi klienta. Niejednokrotnie doświadczyłam sytuacji kiedy kasjer nie przywitał się ze mną, ani nie pożegnał. Najbardziej jednak negatywnym aspektem jest to że pracownicy nie pytają o posiadanie karty Ikea przez co nie zyskują oni zniżek na wybrane produkty. Ogólnie sklep poleciłabym na pewno ze względu na możliwość zaczerpnięcia inspiracji dla domu.

Katarzyna_4796

19.10.2019

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy zwracają uwagę...
Pracownicy zwracają uwagę na klienta tuż po jego wejściu, nawiązują kontakt wzrokowy, zależy im na tym aby klient poczuł się zauważony. Chwilę po wejściu jeden z pracowników pyta klienta w jakiej sprawie przyszedł i przekierowuje do doradcy u którego daną sprawę może zalatwic. Dzięki temu klient czuję się ważny, niezależnie od tego w jakiej sprawie przyszedł.

Katarzyna_4796

30.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W serwisie allegro...
W serwisie allegro zakupy są bezpieczne, szybkie, a co najważniejsze szybkie. Umożliwia to także przejrzysta szata graficzna, jak również nowoczesne formy dokonywania płatności jak np.blik

Katarzyna_4796

25.09.2019

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi