Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

Rainbow

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_4745

27.07.2016

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia do...
Moja opinia do badania sklepu Biedronka.Po przyjeżdzie na miejsce badania stwierdziłam,że parking przed sklepem jest czysty i uporządkowany,nie widać na nim śmieci i brudu.Kubły przed wejściem,były opróżnione,jedynie w pobliżu widać było kilka leżących niedopałków i zgniecionych paragonów.Pomimo dośc dużej ilości klientów w sklepie,witryny i podłoga przy wejściu były czyste.Wsklepie panował ogólny ład i porządek.Posadzka była czysta a towar na półkach uporządkowany.Produkty na stoisku z pieczywem nadawały się do sprzedaży,były świeże i odpowiednio wyeksponowane,zachęcały do kupna.W pobliżu znajdowały się reklamówki i papierowe torby do pakowania produktów.Wgrupie kaw i herbat wszystkie produkty miały oznaczenia cenowe dobrze widoczne i aktualne.W całym sklepie nie znalazłam produktu nieoznaczonego cenowo.Cały asortyment jest łatwo osiągalny,odpowiednio poukładany.Personel placówki na bieżąco porządkuje towar na półkach.Sprzedawca chętnie i wyczerpująco informował mnie o asortymencie,miejscu umieszczenia,jak również osobiście skierował i podprowadził w odpowiedni punkt placówki.Kasjerka wita się z klientami z uśmiechem i nawiązuje z nimi kontakt,polecając dodatkowe produkty.Całą obsługę i sklep oceniam wysoko.

Katarzyna_4745

30.03.2015

Biedronka

Placówka

Puławy, Gen. Fieldorfa Nila 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi