Od czasu do czasu odwiedzam stronę internetową pracuj.pl. W ostatnim czasie strona nieco zmieniła swój wygląd. Uważam, że teraz wygląda nowocześniej i jest bardziej przejrzysta. nawigacja serwisu jest bardzo dobra. Poprawnie też działa sama wyszukiwarka ofert, która znacznie zmniejsza konieczny czas na znalezienie czegoś odpowiedniego.
Ilość ogłoszeń w serwisie jest zadowalająca. Zbyt często pojawiają się jednak te same oferty. Uważam, że powinno być jakieś większe ograniczenie czasowe dla osób, które ponawiają oferty pracy.
Odwiedziłem Cafe Kawka, aby zrealizować zakupiony wcześniej kupon ze z strony Gruper.pl. Po wejściu do środka, dało się zauważyć w kawiarni dość spory ruch. Podszedłem do pracownicy i zapytałem czy mogę zrealizować zakupiony kupon. Pracownica powiedziała, że konieczna jest wcześniejsza rezerwacja stolika, jednak w drodze wyjątku mogę zrealizować ten kupon od ręki.
Spodobał mi się takie uprzejme podejście pracownicy.
Pracownica po odebraniu ode mnie kuponu, powiedziała że kupon ten był już zrealizowany. Zaskoczyła mnie taka informacja, ponieważ byłem tam po raz pierwszy.
Zapytałem pracownicę jak mi udowodni że kupon ten został już zrealizowany. W odpowiedzi usłyszałem, że na liście kuponów ktoś przy numerze mojego kuponu postawił "ptaszek". Po długich rozmowach pracownica pozwoliła zrealizować mi mój kupon.
Myślę, że kawiarnia musi przykładać większą staranność przy weryfikacji kuponów. Takie działania marketingowe przynoszą odwrotny, niż zamierzony skutek.
Wszedłem do sklepu W.Kruk, aby poprosić pracownika o poradę dotyczącą mojej obrączki.
W momencie kiedy wszedłem do sklepu pracownik był zajęty obsługą jednej z klientek. Kiedy tylko zakończył z nią rozmowę zaproponował mi swoją pomoc.
Pokazałem pracownikowi moją obrączkę, zakupioną wcześniej w tym sklepie i powiedziałem pracownikowi że zaczęła mi spadać z dłoni.
Pracownik od razu zmierzył podaną mu obrączkę, a także sprawdził jaki powinienem nosić rozmiar obecnie. Pracownik ze zdziwieniem zauważył, że obrączkę należało by zmniejszyć o 6 rozmiarów.
Pracownik powiedział, że niestety nie ma możliwości zmniejszenia obrączki, aż o tyle rozmiarów. Skonsultował się także telefonicznie z innym jubilerem, który również powiedział to samo.
Pracownik zaproponował mi zakup nowej obrączki z 20% zniżką.
Pracownik podczas całej rozmowy wykazał się bardzo dużym zaangażowaniem. Rozmowę prowadził w bardzo taktowny i uprzejmy sposób. Byłem bardzo zadowolony z odbytej z pracownikiem rozmowy. Na koniec pracownik pożegnał mnie i zaprosił do kolejnej wizyty.
Poszedłem do salonu Orange, aby dowiedzieć się czy mogę zmienić już telefon na nowy.
Po wejściu do salonu zauważyłem 4 razem stojących pracowników prowadzących prywatne rozmowy. Po chwili zostałem powitany przez jednego z pracowników.
Pracownik sprawdził czy przysługuje już mi możliwość zmiany telefonu. Po chwili powiedział, że mogę podpisać już nową umowę.
Poprosiłem pracownika o wymienienie mi telefonów z modułem Wi-Fi. Jedynym z wymienionych telefonów była nokia x3.
Jak się później jednak okazała (sprawdziłem sam w katalogu) telefon ten nie posiadał modułu Wi-Fi.
Pomimo, że jestem abonentem sieci orange od 8 lat, pracownik przyznał że nie otrzymam z tego tytułu żadnych profitów przy przedłużaniu umowy.
Kiedy powiedziałem, że w takim razie korzystna może być w moim wypadku zmiana sieci, pracownik po cichu przyznał mi rację.
Po raz kolejny jestem bardzo zadowolony z usług firmy InPost. Odebrałem dzisiaj z paczkomatu paczkę, zamówioną w jednym ze sklepów internetowych.
Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko. Wszystkie informacje o losach mojej paczki na bieżąco przychodziły smsem na mój telefon komórkowy.
Procedura odbioru paczki w paczkomacie przebiegła bardzo szybko i sprawnie. Nie było żadnych niespodzianek.
Uważam jednak, że paczkomat z zewnątrz nie wygląda już obecnie zbyt dobrze i przydało by się umycie go od czasu do czasu.
Na stronę Electro.pl trafiłem za pośrednictwem strony Ceneo.pl. Za pomocą strony ceneo.pl poszukiwałem jednej z płyt. Na stronie Electro.pl była ona tańsza o 7 złotych w porównaniu do najdroższego sklepu wyszukanego na ceneo.pl
Zamówienie produktu przebiegło szybko i sprawnie.
Niestety zabrakło opcji odbioru osobiście na poczcie lub w paczkomacie.
Powiadomienie smsem o wysyłce za 1,9złotego to zbyt wysoka cena.
Sklep Smyk szczególnie dobrze wygląda w okresie przedświątecznym. Świąteczne ozdoby, duża ilość zabawek z przodu sklepu to elementy które bardzo pozytywnie wpływają na nastrój osób kupujących.
Ilość zabawek w sklepie Smyk jest naprawdę imponująca. Bardzo podoba mi się, że na wszystkich produktach ponaklejane są informacje z cenami. To bardzo ułatwia robienie zakupów.
Niestety w sklepie smyk ceny są dość wysokie. Trudno też zwrócić się o pomoc do pracowników. Jest ich na sali sprzedaży bardzo niewielu. Przy dużym natężeniu ruchu trudno znaleźć kogoś, kto nie jest zajęty obsługą.
Niestety nie udało mi się niczego ciekawego znaleźć na prezent, dlatego opuściłem sklep z pustymi rękoma.
Po raz pierwszy trafiłem dzisiaj na serwis prezenty.allegro.pl
Nie wiem czy serwis istnieje już długo, ale dopiero dzisiaj dzięki banerowi na stronie Allegro zauważyłem go po raz pierwszy.
Na stronie Prezenty.allegro można wpisać prezenty jakie chciało by się otrzymać pod choinkę. Listą swoich prezentów można podzielić się ze swoimi znajomymi z rodziną lub przyjaciółmi przez jedne z serwisów społecznościowych lub przez e-mail. Bardzo dobrze, że serwis jest też w pełni zintegorwany z główną stroną Allegro.pl
Wszedłem do sklepu Esprit, żeby poszukać dla siebie jakiś lekki, zimowy sweter.
W sklepie panował porządek, jednak na podłodze dało się zauważyć dużo kurzu. Widoczne także były ślady palców na szybie sklepu.
Dopiero po około 5 minutach w sklepie pracownica zaproponowała mi swoją pomoc. Kiedy zapytałem czy jest kolor swetra w wybranym przez mnie fasonie, pracownica od razu powiedziała że nie.
Nie starała się kontynuować rozmowy, żeby zaproponować mi inne fasony lub kolory.
Po chwili patrzenia na mnie, pracownica odeszła do kasy.
Samemu nic nie udało mi się znaleźć, więc po około 10 minutach opuściłem sklep.
Poszedłem do sklepu Piotr i Paweł, ponieważ to jedno z moich ulubionych miejsce gdzie kupuję warzywa i owoce.
Po wejściu do sklepu, zabrałem koszyk i od razu podszedłem do działu z owocami i warzywami. Wszystkie dostępne produkty wyglądały dobrze i świeżo.
Następnie podszedłem do działu z nabiałem. Tam zostałem serdecznie powitany przez jedną z pracownic. Od razu zaproponowała mi swoja pomoc. Obsłużyła mnie w miły i uprzejmy sposób.
W kasie pracownica niestety miała problem z drobnymi. Przedłużyło to nieco czas obsługi, ponieważ musiała czekać aż jedna z kasjerek rozmieni jej pieniądze.
Po opłaceniu należności opuściłem sklep.
Wszedłem do sklepu Leroy Merlin w poszukiwaniu lustra łazienkowego. Kiedy podszedłem do działu z kafelkami łazienkowymi, zauważyłem kilka luster łazienkowych w propozycjach wykonania łazienek. Nigdzie jednak nie widziałem zbiorczej ekspozycji wszystkich luster.
O pomoc zwróciłem się do jednego z pracowników. Ten bez chwili namysłów ręką wskazał mi miejsce gdzie mam szukać luster.
Rzeczywiście po chwili oglądałem już pełna gamę luster łazienkowych. Niestety ceny ich okazały się wysokie. W między czasie sprawdziłem ceny luster w internecie. Takie same lustra były tańsze o jakieś 25 %
Byłem dzisiaj w hipermarkecie Auchan na dużych, cotygodniowych zakupach.
Pomimo, że market jest bardzo duży zakupy udało mi się zrobić dość szybko. Nie miałem jakichkolwiek problemów ze znalezieniem potrzebnych mi produktów. Wszystkie ułożone były na półkach w jasny i przejrzysty sposób. Nigdzie nie brakowało cen.
Moją uwagę zwróciły promocje polegające na wzięciu, drugiego takiego samego artykułu za 1 grosz. Niektóre z promocji były naprawdę korzystne.
Po podejściu do kasy zostałem od razu obsłużony. W wybranej przez mnie kasie nie było nikogo w kolejce. Pracownica na początku obsługi powitała mnie i zapytała o kartę skarbonka. Niestety pracownica nie porównała mojego podpisu z podpisem na karcie.
W poszukiwaniu świątecznych prezentów trafiłem na stronę neo24.pl
Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie oferta produktów. Prawie 25 tysięcy różnych produktów, to naprawdę bardzo dobry wynik.
Szkoda tylko, że zamówienia do 100 zł można odbierać za darmo w punkcie tylko do 6 grudnia. Uważam, że w ten sposób sklep ogranicza sobie sprzedaż drobnych produktów.
Na stronie głównej brakuje informacji w jakich godzinach czynna jest bezpłatna infolinia.
W czwartek przyszła zamówiona przez mnie przesyłka ze sklepu CitySport.com.pl. Tak jak prosiłem, paczka została dostarczona przesyłką ekonomiczną przez pocztę polską.
Dostarczony przedmiot - torba sportowa- w pełni zgadzała się z opisem produktu na stronie internetowej. Przesyłka była bardzo dobrze zapakowana. Dotarła do mnie w idealnym stanie.
Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Kontakt ze sklepem przebiegł wzorowo i bardzo sprawnie. Przesyłka dotarła do mnie na czas.
W poszukiwaniu nowego laptopa trafiłem na stronę PrimaKomp.pl.
Strona ta okazała się świetnym miejsce do zakupu właśnie takie sprzętu. Strona jest łatwa w nawigacji. Wszystkie ważne informacje są na niej prawidłowo wyeksponowane.
Bardzo pozytywnie oceniam, że firma posiada ta tak wiele oddziałów w największych miastach w Polsce. Umożliwia to osobisty kontakt z firmą.
Korzystanie ze strony były bardzo łatwe. Wyszukiwarka produktów działała bardzo dobrze.
Sklep Villeroy & Boch to bardzo dobre miejsce, żeby kupić piękne naczynia i elementy wyposażenia wnętrz.
Podczas dzisiejszych zakupów bardzo spodobały mi się oferowane rodzaje szkła i zestawy sztućców. Do tego zachwyciła mnie szeroka oferta akcesoriów kuchennych marki WMF.
Kiedy poprosiłem o pokazanie mi jednego z przedmiotów pracownicę, bez problemu podała mi przedmiot. Udzieliła mi także o nim wszystkich niezbędnych informacji.
W sklepie panował porządek, było bardzo czysto.
Podczas wizyty w sklepie Big Star zwróciłem dzisiaj uwagę na dwa elementy.
Po pierwsze bardzo pozytywnie oceniam sposób ekspozycji towaru. Ubrania w sklepie leżały w jasny i uporządkowany sposób. Szczególnie dobrze ułożone były spodnie na regałach.
Drugim fajnym elementem było podświetlenie sufitu. Niebieski kolor podświetlenia robił w sklepie fajną atmosferę. Do tego fajnie nawiązuje do niebieskiego koloru spodni Big Star.
Poszedłem do kawiarni Grycan, żaby napić się jakiejś kawy. Zamówiłem kawę mocca. Pracownica zapytała, czy posiadam kartę stałego klienta i zaproponowała mi zakup lodów w pojemniku.
Po zapłaceniu, poszedłem wybrać wolny stolik. Na 5 wolnych stolików 3 z nich były nie posprzątane. Stały na nich puste naczynia, krzesła były pobrudzone i mokre.
Od momentu zajęcia miejsca, po około 5 minutach oczekiwania pracownica podała zamówioną przeze mnie kawę. Zrobiła to w poprawny i uprzejmy sposób. Niestety zamówiona kawa nie był najwyższej jakości. Piłem dużo lepsze kawy latte.
Po wejściu do sklepu New Yorker od razu poszedłem na dział z męską odzieżą. Niestety przejście w dalszą część sklepu nie było zbyt łatwe, ponieważ przy dużym natężeniu ruchu, konieczne było przeciskanie się pomiędzy wieszakami.
Na dziale z odzieżą męską było bardzo dużo ciekawych ubrań. Szczególną moją uwagę przyciągnęły, ładne męskie t-shirty w niskich cenach.
Po wybraniu interesujących mnie ubrań podszedłem do kasy. Po 3 minutach zostałem obsłużony przez pracownika. Zapłaciłem kartą płatniczą. Pracownik nie porównał mojego podpisu z podpisem na karcie. Ubrania zostały starannie zapakowane do siatki.
Wszedłem razem z żoną do sklepu Promod, aby zakupić jakąś zimową ciepłą spódnicę.
Pracownice w sklepie ubrane były w jednakowe czarne koszulki, jednak nie wszystkie pracownice miały dobrze dobraną resztę stroju. Pracownice w miły i serdeczny sposób obsługiwały klientów.
W sklepie panował porządek. Na podłodze dało się jednak zauważyć duże kłębki kurzu.
W przymierzalniach był porządek, lustra były czyste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.