PrimaKomp

(4.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 11)

sklep internetowy ze...
sklep internetowy ze sprzętem komputerowym , akcesoriami do netbooków, drukarkami, oprogramowaniem, myszkami, nawigacjami, telefonami, dyskami i innymi produktami.....bardzo duży wybór, strona wygląda mało interesująco , ale towar jest dobrze wyeksponowany na zdjęciach i dobrze widoczny. Ceny dość przystępne.

Kiki_2

08.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Personel w sklepie...
Personel w sklepie bardzo przyjazny,potrafi zachęcić klienta do rozmowy.Sprzedawca pomocny,potrafił doradzić w szybki i prosty sposób który produkt jest wart kupna.Ponadto towary w sklepie ułożone w taki sposób aby każdy mógł się zapoznać z treścią produktu.Pomimo małego pomieszczenia w sklepie panuje ład i porządek.

Ewelina_804

27.01.2012

Placówka

Lublin, Narutowicza 74

Nie zgadzam się (2)
Dla mnie rewelacja...
Dla mnie rewelacja - właściwy komentarz zostawiłam na allegro, tutaj tylko wspomnę, że warto udać się do sklepu osobiście i posłuchać informacji dotyczących kupowanego sprzętu podanych na tacy przez ludzi tam pracujących. Profesjonaliści. Kontakt i obsługa bardzo dobra, szczerze to pierwszy raz spotkałam się z tak dobrą obsługą. Dzięki takim sklepom jak ten wraca wiara w "lepsze jutro" . Sklep godny naśladowania , wszyscy powinniśmy się uczyć od PRIMAKOMP jak traktować klienta.

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W dniu 15.03.2011...
W dniu 15.03.2011 udałem się do sklepu Primakomp mieszczącego się przy ulicy Próchnika 8 w Łodzi w celu kupna głośników komputerowych.Po wejściu do sklepu zostałem zauważony i przywitany przez pracownika.Pan zapytał czy może mi w czymś pomóc,był zadbanym młodym mężczyzną.Po krótkim opisie towaru jakiego szukam,Pan przedstawił kilka interesujących mnie produktów.Pracownik był dobrze zorientowany i otrzymałem dużo cennych informacji.Zdecydowałem się na zakup.Pan był uprzejmy i po zapłaceniu zostałem mile pożegnany.Jestem zadowolony z obsługi oraz wystroju,czystości sklepu,poleciłbym znajomym ten sklep.

zalogowany_użytkownik

15.03.2011

Placówka

Łódź, Próchnika 8

Nie zgadzam się (1)
W poszukiwaniu nowego...
W poszukiwaniu nowego laptopa trafiłem na stronę PrimaKomp.pl. Strona ta okazała się świetnym miejsce do zakupu właśnie takie sprzętu. Strona jest łatwa w nawigacji. Wszystkie ważne informacje są na niej prawidłowo wyeksponowane. Bardzo pozytywnie oceniam, że firma posiada ta tak wiele oddziałów w największych miastach w Polsce. Umożliwia to osobisty kontakt z firmą. Korzystanie ze strony były bardzo łatwe. Wyszukiwarka produktów działała bardzo dobrze.

Jakub_85

28.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalizm Sprzedawców ,najnowsze...
Profesjonalizm Sprzedawców ,najnowsze produkty w ofercie, połączone z uprzejmością i miłą obsługą klienta to Ogromne zalety tego sklepu który z największą przyjemnością pragnę polecić wszystkim kupującym. Ogólnie Stały kontakt z kupującym i słowność. Bezpiecznie opakowana i błyskawicznie dostarczona przesyłka. Polecam!!! Strona graficzna? Hmmmmmmmmm skromna ale oto chodzi .

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Dzisiaj byłam kupić...
Dzisiaj byłam kupić antywirusa. Wszystko poszło sprawnie i szybko. Zostało wytłumaczone jak należy i co dokładnie zrobić, gdyby były problemy. Pracownicy uśmiechnięci a na miejscu miła atmosfera. Produkt był na miejscu (mimo że wcześniej byłam w 4 sklepach komputerowych i nigdzie nie było antywirusa na 3 komputery). Jestem bardzo zadowolona z obsługi, może jedyny minus to taki, że czasami długo się czeka w kolejce. Jednak warto :)

Kinga_52

21.10.2010

Placówka

Rzeszów, Rejtana

Nie zgadzam się (2)
Salon dosyć przestronny....
Salon dosyć przestronny. Po obu stronach przy ścianach przeszklone gabloty z wystawionymi notebookami i akcesoriami do nich. W głębi ekspozycja toreb do notebooków. Nie widać śladów kurzu mimo, że notebooki nie są w zamkniętych gablotach. Każdy produkt można dotknąć i wziąć do ręki. Jedyny zgrzyt to to, że nie przy wszystkich notebookach są ulotki z ich parametrami. Na szczęście trzyosobowa obsługa udziela wszystkich informacji. Przy każdym stanowisku obsługi są dwa krzesła dla klientów. Osoba, z którą rozmawiałem zaproponowała mi cztery modele notebooków do wyboru. Wybrałem z tego dwa odpowiadające mi ceną i parametrami. Dostałem wydruki z parametrami obu i ich cenami. Niestety osoba obsługująca mnie nie zaproponowała mi żadnych dodatkowych akcesoriów. Musiałem się sam o to dopytać. Nie mniej obsługa była sprawna i miła.

Sławomir_90

17.11.2009

Placówka

Kielce, św. Leonarda 1

Nie zgadzam się (19)
Razem z koleżanką...
Razem z koleżanką pojechałam do sklepu, po zamówionego notebook`a. Na miejscu okazało się, że podrożał, choć miał być zamówiony i w podanej cenie. Do tego obsługa była powolna - mimo, iż dzwoniłyśmy przed wyjazdem z mieszkania, że będziemy około 14 to komputer nie był gotowy. Ostatecznie jednak doszliśmy do kompromisu z pracownikami i powróciliśmy do starej ceny. Plusem tego miejsca jest także fakt, iż gdy wystąpiły problemy z systemem i pojechałyśmy do nich to pracownicy pomogli nam problem rozwiązać (choć mówiąc szczerze, na początku sami nie mieli pojęcia o co chodzi i metodą prób i błędów doszli do rozwiązanie, równocześnie cały czas ignorując nasze sugestie, lekceważąc naszą wiedzę informatyczną). Patrząc na minusy to sklep ten jest nie dostatecznie zareklamowany w budynku - ciężko do niego trafić, obsługa bywa niemiła, wręcz obskurna i ceny też nie są jak na kieszeń studenta. Co więcej płacąc kartą płatniczą lub kredytową traci się 3% rabatu, co jest dość dziwne. (jeden z pracowników w czasie obsługi jadł migdały, które wyciągał z kieszeni spodni, co było obleśne). Suma sumarum koleżanka z zakupu jest zadowolona, lecz uważam iż obsługa mogłaby być bardziej fachowa i otwarta oraz przyjazna dla klientów.

Kasieńka

15.10.2009

Placówka

Rzeszów, Rejtana

Nie zgadzam się (22)

PrimaKomp

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PrimaKomp?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.