Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Wszedłem do sklepu W.Kruk, aby poprosić pracownika o poradę dotyczącą mojej obrączki. W momencie kiedy wszedłem do sklepu pracownik był zajęty obsługą jednej z klientek. Kiedy tylko zakończył z nią rozmowę zaproponował mi swoją pomoc. Pokazałem pracownikowi moją obrączkę, zakupioną wcześniej w tym sklepie i powiedziałem pracownikowi że zaczęła mi spadać z dłoni. Pracownik od razu zmierzył podaną mu obrączkę, a także sprawdził jaki powinienem nosić rozmiar obecnie. Pracownik ze zdziwieniem zauważył, że obrączkę należało by zmniejszyć o 6 rozmiarów. Pracownik powiedział, że niestety nie ma możliwości zmniejszenia obrączki, aż o tyle rozmiarów. Skonsultował się także telefonicznie z innym jubilerem, który również powiedział to samo. Pracownik zaproponował mi zakup nowej obrączki z 20% zniżką. Pracownik podczas całej rozmowy wykazał się bardzo dużym zaangażowaniem. Rozmowę prowadził w bardzo taktowny i uprzejmy sposób. Byłem bardzo zadowolony z odbytej z pracownikiem rozmowy. Na koniec pracownik pożegnał mnie i zaprosił do kolejnej wizyty.