Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Poszedłem do salonu Orange, aby dowiedzieć się czy mogę zmienić już telefon na nowy. Po wejściu do salonu zauważyłem 4 razem stojących pracowników prowadzących prywatne rozmowy. Po chwili zostałem powitany przez jednego z pracowników. Pracownik sprawdził czy przysługuje już mi możliwość zmiany telefonu. Po chwili powiedział, że mogę podpisać już nową umowę. Poprosiłem pracownika o wymienienie mi telefonów z modułem Wi-Fi. Jedynym z wymienionych telefonów była nokia x3. Jak się później jednak okazała (sprawdziłem sam w katalogu) telefon ten nie posiadał modułu Wi-Fi. Pomimo, że jestem abonentem sieci orange od 8 lat, pracownik przyznał że nie otrzymam z tego tytułu żadnych profitów przy przedłużaniu umowy. Kiedy powiedziałem, że w takim razie korzystna może być w moim wypadku zmiana sieci, pracownik po cichu przyznał mi rację.