Bardzo dobrze. Początkowo w banku były dobre warunki. Po zmianie warunków na dużo gorsze musiałem zamknąć konto. Dużym plusem przemawiającym za jakością obsługi jest spora ilość placówek banku w salonach firmowych T-Mobile.
Bardzo źle. Z roku na rok spada moje niezadowolenie tą firmą. Zła jakość obsługi oraz kiepska jakość usługi. Z firmą związany jestem od początku istnienia.
Bardzo dobrze. Jakość obsługi w punkcie na wysokim poziomie. Na minus mogę zaliczyć ponowne kontakty telefoniczne z ofertami, którymi nie jestem zainteresowany. Rekomendacja znajomym możliwa ze względu na dobre oferty uzyskane w punkcie.
Fatalnie. Z firmą zawarłem umowę przez telefon. W rzeczywistości oferta odbiegała od tej zawartej telefonicznie. Po reklamacji firma przyznała, że nie dysponuje żadnym nagraniem oraz dokumentami z zawarcia umowy. Zawarliśmy ugodę w postaci rabatu na abonament. Rekomendacja znajomym wynika z wysokiej jakości usług. Jakość obsługi pomimo finalnego załatwienia sprawy oceniam nisko z powodu wielokrotnego kontaktu z mojej strony w celu wyjaśnienia rozbieżności w zawartej umowie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.